eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chróścin › Sprzedaż i sukcesywna dostawa świeżego mięsa, wędlin i drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi w 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sprzedaż i sukcesywna dostawa świeżego mięsa, wędlin i drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ CHRÓŚCIN - WIEŚ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308896

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 50

1.5.2.) Miejscowość: Chróścin

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-430

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 627836130

1.5.8.) Numer faksu: 627836019

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps-chruscin-wies@pvd.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip-dps.powiat-wieruszowski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż i sukcesywna dostawa świeżego mięsa, wędlin i drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91bc57a4-7f89-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00503957

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00047093/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sprzedaż i sukcesywna dostawa świeżego mięsa, wędlin i drobiu.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-zp.powiat-wieruszowski.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Systemu e- Zamówienia Publiczne dostępnego pod adresem https://e-zp.powiatwieruszowski.pl oraz wskazanym w pkt 14 SWZ adresem poczty elektronicznej.
13.6 Wszelkie informacje dotyczące postępowania w tym zapytania i odpowiedzi dla Wykonawców, modyfikacje SWZ, ogłoszenie wyników itp. będą zamieszczane w Systemie e-Zamówienia Publiczne.
13.7 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto w Systemie e-Zamówienia Publiczne.
13.8 Rejestracja i korzystanie z Systemu e-Zamówienia Publiczne jest bezpłatne.
13.11 W systemie e-Zamówienia Publiczne znajdują się także wskazówki dla Wykonawcy dotyczące rejestracji, zadawania pytań, złożenia oferty, wycofania oferty. Pomoc dostępna jest pod adresem https://pomoc.e-zp.finn.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Specyfikacja połączenia, formatu
przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu e- Zamówienia Publiczne :
13.13.1 format kodowania treści w obrębie Systemu – UTF8,
13.13.2 komunikacja pomiędzy przeglądarką Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy użyciu bezpiecznego protokołu HTTPS,
13.13.3 Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System e- Zamówienia Publiczne jest data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) – czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim źródłem czasu.
13.13.4 stały dostęp do sieci internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512kb/s;
13.13.5 zaktualizowana przeglądarka internetowa Chrome w wersji 77 i późniejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i późniejsze;
13.13.6 system operacyjny Microsoft Windows 7 i późniejsze lub Apple macOS 10.14 i późniejsze, dystrybucje systemu Linux.
13.13.7 korzystanie z wbudowanej w System e-Zamówienia Publiczne funkcjonalności składania podpisu elektronicznego możliwe jest pod warunkiem, że system teleinformatyczny, z którego korzysta Wykonawca, wyposażony jest w jeden z poniższych komponentów:
a) wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java SE JRE 8 Update 221) z obsługą technologii Java Web Start (JavaWS) lub
b) wirtualna maszyna OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym rozszerzeniem IcedTea Web Start.
13.14 Powyższe wymagania nie ograniczają możliwości korzystania przez Wykonawcę z zewnętrznego oprogramowania do składania podpisu elektronicznego : kwalifikowany podpis elektroniczny (dopuszczalne formaty podpisów: PaDES - format.pdf, XaDES - pozostałe formaty; podpis zaufany; certyfikat osobisty.
13.15 Dopuszczalne formaty danych: .pdf, .xls, .doc,.docx, (zalecany .pdf). Maksymalny rozmiar przesyłanych plików złożenia, wycofania: oferty oraz wiadomości wynosi 150 MB.
13.16 W zakresie dotyczącym kodowania i czasu odbioru danych Zamawiający informuje, że złożona przez Wykonawcę za pomocą Systemu e-Zamówienia Publiczne oferta jest widoczna w systemie, jako zaszyfrowana, a możliwość jej odszyfrowania i otworzenia
przez zamawiającego możliwa jest po upływie terminu składania ofert;
13.17 W zależności od formatu podpisu: podpis kwalifikowany (PAdES, XAdES), podpis osobisty (XAdES), podpis zaufany (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnętrzny, otaczający). Wykonawca dołącza do Systemu e-Zamówienia Publiczne uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z podpisem (typ otaczający).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy; W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Posiada Pani/Pan:
a) Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.2.25.252.14.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I - MIĘSO

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

sprzedaż i sukcesywna dostawa świeżego mięsa, wędlin i drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane sprzedaż i sukcesywna dostawa świeżego mięsa, wędlin i drobiu

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione zgodnie z kryteriami określonymi w SWZ pkt. 21 tj.:
Kryterium oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1. Łączna cena brutto - liczba pkt. 70. Sposób oceny wg wzoru:
Cena najtańszej oferty
C= ------------------------------ x 70
Cena badanej oferty
2. Termin dostawy - liczba pkt. 20
Termin dostawy (od dnia zgłoszenia):
- 1 dzień roboczy od dnia zgłoszenia: 20 pkt
- 2 dni robocze od dnia zgłoszenia : 15 pkt
- 3 dni robocze od dnia zgłoszenia : 10 pkt
podanie terminu dłuższego niż 3 dni robocze – 0 pkt
Wykonawca zobowiązany jest zaoferować termin w dniach roboczych.
Dni robocze: od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy przypadających w tych dniach).
UWAGA - brak podania terminu będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm. )
3. Termin płatności - liczba pkt. 10
Termin płatności (od wystawienia faktury):
- 30 dni od daty wystawienia faktury: 10 pkt;
- 14 dni od daty wystawienia faktury: 0 pkt;
UWAGA – Podanie terminu krótszego niż 14 dni lub brak podania terminu będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm. ) W przypadku podania terminu dłuższego niż 14 dni a krótszego niż 30 dni Wykonawca otrzyma
0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Wędliny

4.2.6.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie

15131310-1 - Pasztety

15131410-2 - Szynka

15131134-3 - Kaszanka i inne wędliny krwiste

15131200-7 - Mięso suszone, solone, wędzone lub marynowane

15131135-0 - Wędliny drobiowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Sprzedaż i sukcesywna dostawa świeżego mięsa, wędlin i drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Sprzedaż i sukcesywna dostawa świeżego mięsa, wędlin i drobiu

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione zgodnie z kryteriami określonymi w SWZ pkt. 21 tj.:
Kryterium oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1. Łączna cena brutto - liczba pkt. 70. Sposób oceny wg wzoru:
Cena najtańszej oferty
C= ------------------------------ x 70
Cena badanej oferty
2. Termin dostawy - liczba pkt. 20
Termin dostawy (od dnia zgłoszenia):
- 1 dzień roboczy od dnia zgłoszenia: 20 pkt
- 2 dni robocze od dnia zgłoszenia : 15 pkt
- 3 dni robocze od dnia zgłoszenia : 10 pkt
podanie terminu dłuższego niż 3 dni robocze – 0 pkt
Wykonawca zobowiązany jest zaoferować termin w dniach roboczych.
Dni robocze: od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy przypadających w tych dniach).
UWAGA - brak podania terminu będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm. )
3. Termin płatności - liczba pkt. 10
Termin płatności (od wystawienia faktury):
- 30 dni od daty wystawienia faktury: 10 pkt;
- 14 dni od daty wystawienia faktury: 0 pkt;
UWAGA – Podanie terminu krótszego niż 14 dni lub brak podania terminu będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm. ) W przypadku podania terminu dłuższego niż 14 dni a krótszego niż 30 dni Wykonawca otrzyma
0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Drób

4.2.6.) Główny kod CPV: 15112100-7 - Świeży drób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Sprzedaż i sukcesywna dostawa świeżego mięsa, wędlin i drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Sprzedaż i sukcesywna dostawa świeżego mięsa, wędlin i drobiu

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione zgodnie z kryteriami określonymi w SWZ pkt. 21 tj.:
Kryterium oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1. Łączna cena brutto - liczba pkt. 70. Sposób oceny wg wzoru:
Cena najtańszej oferty
C= ------------------------------ x 70
Cena badanej oferty
2. Termin dostawy - liczba pkt. 20
Termin dostawy (od dnia zgłoszenia):
- 1 dzień roboczy od dnia zgłoszenia: 20 pkt
- 2 dni robocze od dnia zgłoszenia : 15 pkt
- 3 dni robocze od dnia zgłoszenia : 10 pkt
podanie terminu dłuższego niż 3 dni robocze – 0 pkt
Wykonawca zobowiązany jest zaoferować termin w dniach roboczych.
Dni robocze: od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy przypadających w tych dniach).
UWAGA - brak podania terminu będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm. )
3. Termin płatności - liczba pkt. 10
Termin płatności (od wystawienia faktury):
- 30 dni od daty wystawienia faktury: 10 pkt;
- 14 dni od daty wystawienia faktury: 0 pkt;
UWAGA – Podanie terminu krótszego niż 14 dni lub brak podania terminu będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm. ) W przypadku podania terminu dłuższego niż 14 dni a krótszego niż 30 dni Wykonawca otrzyma
0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w niniejszej SWZ oraz spełnią określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
9.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
9.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
9.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
9.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej :
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
9.2.5 zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
9.3 Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 Ustawy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie § 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. poz. 2415) (dalej Rozporządzenie w sprawie podmiotowych środków dowodowych), zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 10.1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
10.3 Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w pkt 10.1 SWZ lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu.
10.4 Jeżeli złożone przez wykonawcę oświadczenie, o którym mowa pkt 10.1 SWZ lub podmiotowe środki dowodowe budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów
istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, kryteriów selekcji lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu. Niniejsze oświadczenie, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w ww. oświadczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa każdy z
wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby wykonawca przedstawia wraz z
oświadczeniem, o którym mowa w pkt 10.1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Ustawy oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-29 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić pod adresem: https://e-zp.powiatwieruszowski. pl Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SWZ dokumenty.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-29 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.