eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Budowa ulicy Krasińskiego w Oświęcimiu



Ogłoszenie z dnia 2022-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ulicy Krasińskiego w Oświęcimiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OŚWIĘCIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181787

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zaborska 2

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 846 62 22, 33 846 62 23

1.5.8.) Numer faksu: 33 842 91 99

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.oswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ulicy Krasińskiego w Oświęcimiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca14d00f-4621-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00503922

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023284/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Budowa ulicy Krasińskiego w Oświęcimiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382830/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.43.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, jest budowa odcinka drogi od km 0+550,00 w kierunku zachodnim do ul. Fryderyka Chopina (km 1+362,30 – koniec zakresu opracowania) wraz z przebudową skrzyżowań z ul. Szpitalną – drogą powiatowa nr 1894K w km 0+569,47 i ul. Wysokie Brzegi – drogą powiatową nr 1893K w km 1+016,80 wraz z budową chodnika i ścieżki rowerowej wzdłuż tego odcinka drogi oraz budowa sieci infrastruktury technicznej to jest: sieci oświetleniowej niskiego napięcia kablowej wraz z montażem opraw i słupów wzdłuż tego odcinka i zasilaniem, kanalizacji deszczowej na odcinku robót drogowych wraz z włączeniami do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej oraz zabezpieczenie sieci uzbrojenia w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa ulicy Krasińskiego w Oświęcimiu” – Etap I, zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w SWZ i dokumentach do niej dołączonych.
2) Droga posiadać będzie uliczny przekrój poprzeczny ze spadkiem daszkowym.
3) W celu odprowadzenia wód opadowych na realizowanym obiekcie wykształcone zostaną spadki poprzeczne i podłużne umożliwiające skierowanie wód do projektowanych wpustów deszczowych klasy D400 (zabezpieczonych przed kradzieżą) osadzanych na studzienkach tworzywowych φ 600 z osadnikami. Studnie rewizyjne mają być typowe betonowe z kręgów φ 1000 mm/ φ 1200 mm, łączonych za pomocą uszczelek elastomerowych, element denny prefabrykowany, z pierścieniem odciążającym, wentylowaną pokrywą i włazem typu D-400.
4) Przykanaliki wykonać należy z rur PCV o średnicy 200 mm klasy SN 8.
5) Kanalizację deszczową należy wykonać z rur PVC‑U o średnicach 500 mm, 400 mm, 315 mm, 250 mm oraz PP o średnicach Ø 300 mm i 250 mm ‑ zgodnie z dołączonymi profilami. Wszystkie połączenia muszą gwarantować szczelność systemu kanalizacji deszczowej.
6) Nawierzchnię jezdni należy wykonać z betonu asfaltowego AC11S a nawierzchnię ścieżek rowerowych z z betonu asfaltowo - polimerowego (kolor czerwony).
7) Wykonać należy również budowę chodników z kostki typu holland gr. 8 cm koloru szarego oraz zjazdów z kostki brukowej betonowej behaton gr. 8 cm koloru czerwonego.
8) W ramach zadania należy przebudować sieć wodociągową, gazową, teletechniczną i elektroenergetyczną wg uzgodnień i opracowań branżowych.
9) Dane liczbowe, charakterystyka inwestycji:
a) klasa drogi: Z
b) kategoria obciążenia ruchem: KR3
c) prędkość projektowa: Vp=50 km/h
d) przekrój poprzeczny: uliczny
e) szerokość jezdni: 7,00 m
f) szerokość ścieżek rowerowych: 3,00/2,50 m
g) długość jezdni: ok 812,3 m
h) szerokość chodników: 2,00 m
i) nawierzchnie: kostka brukowa betonowa/naw. Bitumiczna
j) ilość budowanych studni deszczowych: 22 kpl.
k) ilość budowanych wpustów ulicznych: 22 kpl
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) budowę drogi gminnej - nowego odcinka drogi o przekroju ulicznym, ul. Krasińskiego (bez Nr) od km 0+550,00 do km 1+362,30, w tym:
a) budowę ścieżki rowerowej po prawej stronie jezdni, szerokości 2,5 m (na niektórych odcinkach 3,0 m)
b) budowę lewostronnego chodnika o szerokości 2,0 m
2) rozbudowę istniejących ulic w zakresie budowy skrzyżowań projektowanej drogi z:
a) ul. Szpitalną (droga powiatowa Nr 1894K w km 0+410 na długości 38,2 m), w km 0+569,47 projektowanej drogi, w zakresie budowy dwóch wlotów przedmiotowego skrzyżowania, budowę ścieżek rowerowych i chodników w jego obrębie, przebudowie nawierzchni drogi DP oraz przebudowie sieci,
b) ul. Wysokie Brzegi (droga powiatowa Nr 1893K w km 0+480 na długości 40,5 m), w km 1+016,80 projektowanej drogi, w zakresie budowy dwóch wlotów przedmiotowego skrzyżowania, budowę ścieżek rowerowych i chodników w jego obrębie, przebudowie nawierzchni drogi DP oraz przebudowie sieci;
3) budowę i przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych w różnych lokalizacjach na całości odcinka;
4) przebudowę istniejących chodników w rejonach włączeń do nowych ciągów;
5) budowę zatoki postojowej autobusowej (w rejonie ul. Szpitalnej), w km 0+623,77 (strona lewa);
6) budowę odcinków kanalizacji deszczowej z włączeniem do istniejącej sieci odwodnienia;
7) rozbiórkę istniejącego 1-jednego odcinka i budowę 2-dwóch nowych odcinków oświetlenia ulicznego;
8) przebudowę wodociągu magistralnego φ 630 mm na odcinku 154,6 m, od km 0+604,50 do km 0+759,10 oraz zabezpieczenie innych fragmentów sieci;
9) przebudowę 2-dwóch fragmentów gazociągu o łącznej długości 64,5 m, od km 0+969,19 do km 1+008,21;
10) przebudowę i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznych: przebudowa - podniesienie napowietrznej sieci NN w km 1+022,35, przebudowa sieci średniego napięcia (15kV) w km od 1+320,40 do km 1+ 328,70, zabudowa przepustów ochronnych na kablach sieci - różne rodzaje na całym odcinku;
11) wycinkę drzew i zieleni kolidujących z inwestycją wg planu wyrębu;
12) rozbiórkę - wyburzenie budynków pozostających w kolizji z przedmiotową drogą:
a) w rejonie ul. Szpitalnej – rozbiórka garaży wolnostojących,
b) w rejonie ul. Wysokie Brzegi - rozbiórka budynku mieszkalnego wraz z zabudową gospodarczą w obrębie posesji;
13) rozbiórkę innych elementów zagospodarowania:
a) rozbiórki istniejących dróg nieulepszonych - obecnych dojazdów do istniejących zabudowań,
b) rozbiórki istniejących dróg o nawierzchni ulepszonej,
c) rozbiórki ogrodzeń oraz ich ewentualne odbudowy w nowej lokalizacji - zgodnie z prawomocnymi decyzjami odszkodowawczymi.
14) prace, czynności i procedury nieokreślonych lub niewymienionych wprost w SWZ lub w dokumentach do niej dołączonych, a niezbędne dla właściwego i należytego wykonania zamówienia, takie jak m.in.:
a) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ,
b) oznakowanie budowy na czas robót,
c) organizację zaplecza budowy (miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.),
d) wytyczenie geodezyjne,
e) organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
f) wyłączenia i załączenia energii elektrycznej,
g) nadzory specjalistyczne zarządców sieci wynikające z uzgodnień,
h) inwentaryzację geodezyjną bieżącą (roboty zanikowe) i końcową powykonawczą,
i) raport TV kanalizacji deszczowej po wykonaniu robót,
j) badania zagęszczenia i nośności warstw konstrukcyjnych podbudowy,
k) wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów i koszty składowania,
l) zajęcie pasa drogowego i opłaty z tym związane (w razie konieczności),
m) działania ochronne zgodnie z warunkami BHP,
n) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz uporządkowanie po zakończeniu robót,
o) usuwanie odpadów z obszaru budowy oraz usuwanie zanieczyszczeń wynikających z robót wykonywanych (koszty transportu, składowania i zagospodarowania odpadów obciążają wykonawcę),
p) prowadzenie dokumentacji zgodnie z zaleceniami Zamawiającego w tym sporządzenie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót
q) nadzorowanie robót,
r) wykonanie ewentualnych robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu,
s) ubezpieczenie budowy,
t) dostawę i montaż tablicy informującej o dofinansowaniu inwestycji w ramach Programu Rządowego Fundusz Polski Ład : Program Inwestycji Strategicznych - zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7023216,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9721430,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7023216,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Wysogląd prowadzący działalność gospodarczą pn. KONKRET Krzysztof Wysogląd

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492110813

7.3.3) Ulica: Poręba Wielka, ul. Tyszkiewicza 37

7.3.4) Miejscowość: Oświęcim

7.3.5) Kod pocztowy: 32-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty bitumiczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7023216,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania Umowy: do 18 miesięcy od daty przekazania placu budowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.