Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przydomowymi przepompowniami ścieków w miejscowoci Wierzchowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielka Wieś
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555476
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wspólnoty 1
1.5.2.) Miejscowość: Szyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-085
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.krzton@wielka-wies.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wielka-wies.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1774078e-77da-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przydomowymi przepompowniami ścieków w miejscowoci Wierzchowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1774078e-77da-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00503735
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062351/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w miejscowosci Wierzchowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00471023
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Art. 305 ust.1 w związku z art. 214 ust.1 pkt 11. ustawy Pzp. Przedmiotem zamówienia jest
budowa kanalizacji sanitarnej a więc zakres odpowiadający działalności Gminnego Zakładu
Komunalnego Sp. z o.o. Spełnione są łącznie następujące warunki: Zamawiający sprawuje nad
Spółką kontrolę odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na
dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania
sprawami Spółki. Ponad 90% działalności kontrolowanej Spółki dotyczy wykonywania zadań
powierzonych jej przez Zamawiającego sprawującego kontrolę, w Spółce nie ma
bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
SEKCJA V
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Zakres przedmiotu zamówienia:
I. Budowa sieci kanalizacyjnej
1.Sieć kanalizacyjna od wybudowanego odcinka sieci o średnicy ∅90mm na działce nr 403, wzdłuż ul. Słonecznej (przewiertem pod działką drogową drogi gminnej i drogowej),
oraz po działkach prywatnych wzdłuż drogi powiatowej ul. Kluczwody.
1.1.Sieć kanalizacyjna z rur PE 100 SDR 11 RC, ∅ 63x5,8mm
- długość około 45,50 mb.
1.2.Sieć kanalizacyjna z rur PE 100 SDR 11 RC, ∅ 50x4,6mm
- długość około 1 169,10 mb.
1.3.Sieć kanalizacyjna z rur PE 100 SDR 11 RC, ∅ 40x3,7mm
- długość około 334,50 mb.
1.4. Informacje dodatkowe dotyczące sieci kanalizacyjnej:
- Studnie rewizyjne ∅1200 z czyszczakiem rewizyjnym DN40 oraz zaworem
na i odpowietrzającym – zgodnie z dokumentacją projektową na trasie sieci kanalizacyjnej zaprojektowano 3 studnie betonowe wyposażone w niezbędną armaturę odcinającą, czyszczak rewizyjny oraz trójnik kołnierzowy do którego zamontowany będzie zawór napowietrzająco-odpowietrzający. Zasuwy nożowe wykonać kwasoodporne dwustronnie szczelne. Całość wykonać zgodnie z rysunkami szczegółowymi dołączonymi do dokumentacji projektowej.
- Przydomowe przepompownie ścieków – ze względu na prawidłową eksploatację sieci zaprojektowano dwa typu pomp. Charakterystyczne parametry każdej z nich zostały podane
w dokumentacji projektowe. Łączna ilość przewidzianych do zamontowania urządzeń –
19 sztuk. W ramach inwestycji należy wykonać przyłącza elektryczne przydomowych przepompowni ścieków z indywidualnych instalacji przyłączanego budynku.
- Prace geodezyjne (wytyczenie trasy rurociągów), wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej prac a także wszelkie próby i badania wskazane przez Inspektora Nadzoru leżą
po stronie Wykonawcy.
1.5. Odcinkowe umocnienie koryta potoku Wierzchówka (Kluczwoda)
- Zgodnie z decyzją Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie znak KR.ZUZ.2.4210.935.2022.WJ z dnia 05.01.2022r. w związku z dwukrotnym przekroczeniem potoku Wierzchówka należy wykonać odcinkowe ubezpieczenie ww. rzeki w dnie i na skarpach brukiem kamiennym. Umocnienia należy wykonać na długości 25m tj. 15m w górę i 10 m
w dół licząc od osi przekroczenia, na wysokość 1m od dna potoku. Z wyprzedzeniem
14-dniowym należy pisemnie powiadomić Zarząd Zlewni w Krakowie (30-102 Kraków
ul. Morawskiego 5) o planowanym terminie rozpoczęcia i zakończenia realizowanych robót budowlanych.
1.6.Nadzór archeologiczny
- Do zadań Wykonawcy należy zapewnienie wykonania badań archeologicznych zgodnie
z pozwoleniem nr ZA-I.5161.342.2022 z dnia 16.12.2022r.
1.7.Prace w obrębie działek drogowych drogi powiatowej oraz gminnej
W obrębie pasa drogowego drogi powiatowej przejścia poprzeczne należy wykonać metodą przewiertu sterowanego, kanalizacja biegnąca wzdłuż drogi powiatowej od działki nr 390
z działką 356 metodą rozkopu wąskoprzestrzennego z odkładem ziemi od strony działek prywatnych. Przed rozpoczęciem robót w obrębie pasa drogowego wykonawca powinien opracować projekt czasowej organizacji ruchu.
W obrębie pasa drogowego drogi gminnej prace należy wykonać zgodnie z Decyzją
nr DI.7211.1-17/22 z dnia 27 czerwca 2022r.
Opłaty związane z zajęciem pasa drogowego na czas prowadzonych prac ponosi Wykonawca.
Opłaty związane z umieszczeniem urządzeń w pasie drogowym ponosi Zamawiający.
1.8. Prace w strefie kontrolowanej
- Zgodnie z odpisem protokołu z narady koordynacyjnej z dnia 24.11.2022r. prace w miejscach kolizji lub zbliżeń do sieci gazowej i elektrycznych prowadzić po wcześniejszym powiadomieniu i uzgodnieniu z właściwymi terenowo instytucjami.
1.9. Odtworzenie terenu do stanu sprzed budowy i uporządkowanie terenu działek
- Wykonawca ma dostarczyć komplet oświadczeń od prywatnych mieszkańców oraz instytucji publicznych, na których prowadzone były prace o uporządkowaniu i przywróceniu terenu
do stanu sprzed budowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) Projekty budowlane, wykonawcze oraz STWiOR
2) Przedmiary robót (jedynie jako podstawa informacyjna),
3) Decyzja pozwolenia na budowę, uzgodnienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1681317,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1681317,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1681317,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminny Zakład Komunalny Wielka Wieś Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130169421
7.3.3) Ulica: pl. Wspólnoty 1
7.3.4) Miejscowość: Szyce
7.3.5) Kod pocztowy: 32-085
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY WIELKA WIEŚ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY WIELKA WIEŚ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1681317,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SZYCE
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Księgowość, finanse, kadry i płace oraz obsługa programów księgowych.
- Zagospodarowanie terenu sportowo rekreacyjnego w centrum miejscowości Modlniczka na dz. nr 317/2, 713"- etap II
- Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym, na działce nr 21/1 w miejscowości Czajowice
- "Remont boiska wielofunkcyjnego i obiekty małej architektury w Bęble na działce nr ew. 103 obr. Bębło Gmina Wielka Wieś"
więcej: przetargi SZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
- Przebudowa ulicy Słonecznej i łącznika wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Złotym Potoku
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.