eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › "Budowa i modernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie powiatu kolbuszowskiego"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa i modernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie powiatu kolbuszowskiego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kolbuszowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581382

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 10

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172275880

1.5.8.) Numer faksu: 172271523

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kolbuszowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kolbuszowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-978112e8-6d94-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa i modernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie powiatu kolbuszowskiego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-978112e8-6d94-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00503683

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054451/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa i modernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie powiatu kolbuszowskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00469212

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4278861,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje trzy obiekty:
1) Modernizację budynku Starostwa Powiatowego w Kolbuszowej:
a) przebudowa i rozbudowa wejścia głównego,
b) zadaszenia wejścia i schodów głównych
c) zadaszenia wejścia od strony "Poradni Pedagogiczno-Psychologicznej",
d) zadaszenia wejścia od strony "Wydziału Komunikacji",
e) zadaszenia 3 wejść od strony parkingu głównego,
f) instalacja fotowoltaicznej na dachu budynku o mocy do 50 kW, w budynku Starostwa Powiatowego w Kolbuszowej.
g) wykonanie rozbudowy okablowania strukturalnego lokalnej sieci komputerowej (LAN).,wykonanie okablowania w pom. wejściowym pod planowane zmontowanie w przyszłości systemu wejść/wyjść pracowników
h) Dostawa serwera sieciowego telekomunikacyjnego umożliwiającego podniesienie funkcjonalności i parametrów oraz uruchomienie nowych usług poprzez pełną integrację z centralą telefoniczną KX-TDA200 wraz z uruchomieniem usług w środowisku Zamawiającego.
i) wymiana okien w budynku Starostwa,, zamurowania
j) wykonanie orynnowania, malowanie i impregnacja podbicia dachowego
k) przebudowa pomieszczeń Starostwa Powiatowego w Kolbuszowej mająca na celu zmianę sposobu użytkowania strychu na pomieszczenia biurowe oraz salę narad.
2) Budowę zaplecza Zarządu Dróg Powiatowych w Kolbuszowej:
Zakres rzeczowy obejmuje roboty inwestycyjne w zakresie budowy w miejscowości Werynia zaplecza dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kolbuszowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i drogową (np. zjazdy, parking, ogrodzenie). Inwestycja zlokalizowana będzie na terenie powiatu kolbuszowskiego w miejscowości Werynia.
3) Modernizację budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Kolbuszowej:
Remont pomieszczeń polegający na zerwaniu starych wykładzin, frezowaniu posadzek z położeniem wylewki samopoziomującej oraz nowych płytek, szpachlowanie i malowanie ścian, wymiana inst. elektrycznej, wymiana stolarki drzwiowej oraz budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku Urz. Pracy.

Uwaga 1!. Zadanie dotyczące „Przebudowy części pomieszczeń piwnicy wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia gospodarcze” ujęte w projekcie budowlanym i przedmiarach dotyczących budynku Starostwa Powiatowego w Kolbuszowej wykonanym przez firmę „Rexi budownictwo holistyczne”, styczeń 2021 r. nie jest przedmiotem niniejszego postępowania i nie należy go uwzględniać w zakresie robót i wyceniać. Podobnie zadanie dotyczące budowy zaplecza dla ZDP nie obejmuje budowy budynku głównego i nie należ go wyceniać

Uwaga 2. W przedmiarach nie uwzględniono wykonania rozbudowy okablowania strukturalnego lokalnej sieci komputerowej (LAN). wykonanie okablowania w pom. wejściowym pod planowane zmontowanie w przyszłości systemu wejść/wyjść pracowników, dostawy serwera sieciowego telekomunikacyjnego wraz z uruchomieniem usług w środowisku Zamawiającego, wymiany okien w budynku Starostwa, wykonania orynnowania, malowanie i impregnacja podbicia dachowego, są one jednak przedmiotem niniejszego zamówienia i należy je wkalkulować w cenę oferty

cd zmiany umowy- zm. zakr. rzeczowego:
d) niedostępności lub czasowej dłuższej niedostępności na rynku materiałów, wyrobów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej spowodowana zaprzestaniem produkcji, wycofaniem z rynku lub zbyt dużą ilością zamówień u producenta w wyniku czego nastąpiłoby opóźnienia w realizacji umowy,
e) pojawienia się na rynku materiałów, wyrobów lub urządzeń o lepszych parametrach technicznych, poprawiających warunki realizacji robót, co umożliwi skrócenie terminu realizacji umowy, lepsze funkcjonowanie przedmiotu umowy lub eksploatacji obiektu, obniżenie kosztów późniejszej eksploatacji, walory użytkowe itp.
f) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji przetargowej oraz dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń projektowych niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedm. Umowy,
h) wystąpienia warunków terenu budowy, linii elektrycznych i innych, kabli, rur, przewodów odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji przetargowej, dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
i) wystąpi konieczność wykonania zamówień, robót dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia których realizacja spowoduje zmianę w zakresie rzeczowym zamówienia podstawowego (np. materiały, technologia).
Wprowadzenie powyższych zmian wymaga pisemnej zgody inspektora nadzoru, projektanta i akceptacji Zamawiającego.
2) zakresu robót poprzez rezygnację z części robót, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji, rozpoczęcia eksploatacji ub zakończenia przedmiotu umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania pełnego zakresu robót, jeżeli nie można było tego przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałej z winy Zamawiającego ani Wykonawcy, bez żadnych negatywnych skutków prawnych i finansowych. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami,
1. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia w przypadku:
1) zmniejszenia zakresu robót. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone o wartość robót, o które pomniejszono zakres przedmiotu Umowy. Wartość tych robót zostanie wyliczona na podstawie informacji o stawkach robocizny kosztorysowej wskazanych w kosztorysie ofertowym wykonawcy oraz o cenach pracy sprzętu budowlanego i materiałów budowlanych.
2) dopuszcza się zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w formie pisemnego aneksu, w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, akcyzowego
b) wprowadzenia nowego podatku lub opłaty wpływającej istotnie na koszt realizacji umowy
c) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
d) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.
2. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust 1 pkt 2 lit. a, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług lub akcyzowego oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług lub akcyzowego
3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 1 pkt 2 lit a, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
4. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust 1 pkt 2 lit a, b lub c, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość podatków, minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
7. Dopuszcza się również możliwość wprowadzenia zmian umowy, dotyczących wynagrodzenia Wykonawcy, poprzez jego waloryzację w sytuacji:
1) zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia; Poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia uprawniający Strony Umowy do żądania zmiany wynagrodzenia ustala się na 5 % w stosunku do poziomu cen tych samych materiałów lub kosztów dla miesiąca poprzedzającego dzień składania ofert. Początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia ustala się na dzień zaistnienia przesłanki w postaci wzrostu wynagrodzenia ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia o 5%. Ustalone zostanie to na podstawie wskaźnika cen produkcji budowlano-montażowej, ustalanego przez Prezesa Gł. Urzędu Statyst. i ogłaszanego w Dzienniku Urzędowym RP „Monitor Polski” .W przypadku gdyby wskaźniki przestały być dostępne, zastosowanie znajdą inne, najbardziej zbliżone, wskaźniki publikowane przez Prezesa GUS.
W sytuacji wzrostu ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia powyżej 5% Wykonawca może złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę Umowy w zakresie płatności po zmianie ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie Umowy.
Zmiana wynagrodzenia w tym trybie nie może prowadzić do wzrostu zysku Wykonawcy, a jedynie ma prowadzić do zrekompensowania kosztów jakie będzie ponosił w związku z realizacją umowy. W celu wykazania wpływu zmian, o których mowa w niniejszym ust., na koszty wykonania umowy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółową kalkulację cen materiałów lub kosztów według stanu sprzed danej zmiany cen materiałów lub kosztów uwzględniającą dane z kosztorysu ofertowego oraz szczegółową kalkulację cen materiałów lub kosztów według stanu po danej zmianie cen materiałów lub kosztów oraz wskaże kwotę (w tym przedłoży kosztorys szczegółowy), o jaką wynagrodzenie umowne powinno ulec zmianie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223220-4 - Roboty zadaszeniowe

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z powodu awarii i problemów technicznych w działaniu Platformy eZamówienia i braku możliwości złożenia ofert przez Wykonawców postępowanie zostało unieważnione na podstawia art 255 pkt 6 ustaw Pzp - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.