Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00286183/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa 20 sztuk oczyszczalni przydomowych w gminie Kutno.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KUTNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015744
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Witosa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kutno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: (24)355-70-20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminakutno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminakutno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.gminakutno.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa 20 sztuk oczyszczalni przydomowych w gminie Kutno.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8299f89a-1183-11ed-a35f-e2885ab918a3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00503321
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025285/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa 20 sztuk oczyszczalni przydomowych w gminie Kutno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286183/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.16.2022.JŁ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest budowa 20 sztuk oczyszczalni przydomowych na terenie gminy Kutno. Zadanie realizowane będzie w trybie zaprojektuj i wybuduj, obejmuje opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno- Użytkowego kompletnej dokumentacji techniczno– projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych: 20 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków w gminie Kutno.
Na podstawie posiadanych informacji dot. docelowej liczby użytkowników przydomowych oczyszczalni ścieków na potrzeby dokonania wyceny i złożenia oferty należy wstępnie przyjąć, że w ramach przedmiotu zamówienia do wykonania będzie:
- 19 szt. przydomowych oczyszczalni do obsługi 1 ÷ 5 osób,
- 1 szt. przydomowych oczyszczalni do obsługi 6÷ 9 osób.
4. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany adresu/adresów nieruchomości, wymienionych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (załącznik nr 9 do SWZ), na których budowa miała być wykonywana, na nowe, gdy ich wykonanie okaże się niemożliwe ze względów technicznych lub w przypadku rezygnacji właściciela/współwłaścicieli lub z innych powodów niezależnych od Zamawiającego. Niezależnie od dokonania zmiany adresu/adresów nieruchomości, ilość oczyszczalni przewidzianych do budowy nie ulegnie zmianie i wyniesie 20 sztuk.
5. Wykonawca ma obowiązek odpowiednio dobrać wielkość przydomowej oczyszczalni ścieków (jej przepływ dobowy) do Równoważnej Liczby Mieszkańców. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych wielkości oczyszczalni w celu wyeliminowania niedociążenia oczyszczalni.
6. Projektowane urządzenia przydomowej oczyszczalni ścieków muszą spełniać wymagania normy EN 12566-3:2005+A2:2013-10, być oznakowane znakiem CE oraz spełniać deklarację właściwości użytkowych wydaną zgodnie z Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiające zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych.
7. Zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej 20 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków zgodnie z warunkami opisanymi w PFU (zał. Nr 9 do SWZ) zawierającej:
- 5 egz. dokumentacji budowlanej opracowanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1609 ze zm.) z aktualnym wykazem właścicieli działek objętych projektem,
- sporządzenie kosztorysu inwestorskiego opracowanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz.U.2021 poz.2458) w 2 egzemplarzach w formie papierowej i w jednym egzemplarzu w formie elektronicznej,
- sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz.U.2021 poz.2458) w 2 egzemplarzach w formie papierowej i w jednym egzemplarzu w formie elektronicznej.
- Wersja elektroniczna Dokumentacji projektowej wykonana zostanie z zastosowaniem następujących formatów elektronicznych:
- rysunki, schematy, diagramy – format PDF lub DWG,
- opisy zestawienia, specyfikacje – format MS WORD lub PDF.
2) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,
3) uzyskanie pisemnej akceptacji właściciela/współwłaścicieli działki na proponowaną lokalizację przydomowej oczyszczalni ścieków (zgoda właściciela/współwłaścicieli musi być potwierdzona własnoręcznym podpisem na oświadczeniu oraz na kopii planu zagospodarowania terenu),
4) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy), po uprzedniej konsultacji wniosku z Zamawiającym,
5) dostawa urządzeń i wykonanie prac budowlanych, w szczególności: wykonanie
na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej 20 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków zgodnie z warunkami opisanymi w PFU (załącznik nr 9do SWZ).
6) wykonanie obsługi geodezyjnej związanej z budową przydomowych oczyszczalni ścieków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 512300,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 512300,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 512300,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowy Zakład Usługowy Andrzej Sieradzki,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910026297
7.3.3) Ulica: Botaniczna 25 A
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie dokumentacji projektowej na kwotę 10 000,00zł netto przez EKO-BUD Agnieszka Żołędowska, ul. Ziołowa 1A, 87-800 Włocławek
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIELOBRANŻOWY ZAKŁAD USŁUGOWY - ANDRZEJ SIERADZKI
jakie przetargi wygrała firma
WIELOBRANŻOWY ZAKŁAD USŁUGOWY - ANDRZEJ SIERADZKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 512300,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-30INNE PRZETARGI Z KUTNA
- DOPOSAŻENIE SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO W "KUTNOWSKIM SZPITALU SAMORZĄDOWYM" Sp. z o.o.
- Usługa serwisowa okresowych przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy aparatury i sprzętu medycznego.
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.