eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radecznica › "ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSZCZĄCYCH, MYJĄCYCH ORAZ MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH DO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA PSYCHIATRYCZNEGO W RADECZNICY"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSZCZĄCYCH, MYJĄCYCH ORAZ MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH DO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA PSYCHIATRYCZNEGO
W RADECZNICY”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY WOJEWÓDZKI SZPITAL PSYCHIATRYCZNY W RADECZNICY

1.3.) Oddział zamawiającego: SPWSzP w Radecznicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291049

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Klasztorna 4

1.5.2.) Miejscowość: Radecznica

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-463

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 68 18 840

1.5.8.) Numer faksu: 84 68 18 792

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radecznica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: radecznica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/824504

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSZCZĄCYCH, MYJĄCYCH ORAZ MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH DO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA PSYCHIATRYCZNEGO
W RADECZNICY”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86edd4a4-5fa5-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00503031

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00421786

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 13/PZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 290728,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Preparaty kuchenne
1) Preparat do usuwania zaskorupiałego, przypalonego i zwęglonego tłuszczu pozostałego w wyniku pieczenia, smażenia i opiekania z: patelni, piekarników, garnków, pojemników GN itp. Działający szybko przy zimnych i gorących powierzchniach. Czyszczący gruntownie, bez szorowania, emulgujących tłuszcze, zmiękczający silnie przypalone tłuszcze. Koncentrat w postaci płynu, o zapachu naturalnym. Dozowany ręcznie jako nierozcieńczony koncentrat, poprzez atomizer nakręcany na pojemnik opakowania indywidualnego lub butelkę serwisową. Opakowanie od 1 L. Ilość: 24 L.
2) Płyn do mycia naczyń – płyn o lekkiej żelowej konsystencji, o przyjemnym zapachu, o silnym działaniu rozpuszczającym tłuszcze, łatwy do spłukiwania. Działający skutecznie w niskiej temperaturze wody. Opakowanie 5L. Ilość 400 szt.
3) Mleczko do ręcznego czyszczenia powierzchni ze stali nierdzewnej oraz ceramiki. Wysoko wydajny preparat do zastosowania profesjonalnego. Nie rysujący czyszczonych powierzchni. pH 10-11. Opakowanie od 750 ml do 1 L. Ilość: 720 L.
4) Preparat przeznaczony do renowacji naczyń, usuwania przebarwień po kawie, herbacie oraz innych zabrudzeń typowych dla naczyń stołowych oraz kuchennych. Preparat (płyn lub proszek) pozwalający na przygotowanie roztworu do moczenia naczyń. Stężenie robocze 0,5-1%. Opakowanie od 5 kg do 10 kg. Ilość: 25 kg.
5) Środek do chemicznego udrożniania rur i syfonów w instalacjach kanalizacyjnych zawierający substancje o działaniu antybakteryjnym, granulat. Opakowanie 500 g. Ilość: 300 szt.
Wymagania dot. przedmiotu zamówienia w części 1:
Wszystkie preparaty muszą być:
1) dedykowane do zastosowań profesjonalnych;
2) przeznaczone do powierzchni mających kontakt z żywnością i stosowania w gastronomii oraz przemyśle spożywczym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 22593,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Środki czystości.
1) Gąbka do naczyń, zmywak, wykonane z porowatej, bardzo chłonnej pianki. Przeznaczone do mycia dużych powierzchni. Dwustronne – miękka strona do zmywania oraz strona chropowata ułatwiająca szorowanie. Wymiary: długość 10 - 15 cm, szerokość 7 – 12 cm, grubość 4 – 7 cm. Ilość: 650 szt.
2) Płyn do maszyny czyszcząco-szorującej - uniwersalny środek do gruntownego czyszczenia podłóg. Opakowanie 10 L. Ilość: 4 szt.
3) Mydło do mycia rąk antybakteryjne – delikatne mydło w płynie do mycia rąk i ciała o właściwościach antybakteryjnych, zawierające glicerynę i neutralne pH, nie drażniące skóry, powinno zawierać kompozycję zapachową. Opakowanie 5L. Ilość: 900 szt.
4) Druciak metalowy spiralny, wykonany ze zwiniętej spirali charakteryzującej się giętkością i sprężystością. Przeznaczony do czyszczenia dużych i bardzo zabrudzonych powierzchni. Nie brudzący i nie uszkadzający powierzchni. Średnica około 9 cm, grubość około 4 cm. Ilość: 300 szt.
5) Ścierka do podłóg z wiskozy o wym. 80x60 cm. Kolor pomarańczowy. Ilość: 1500 szt.
6) Ścierka ostra do szorowania naczyń kuchennych, o wym.10 x15 cm. Ilość: 50 szt.
7) Ścierki z mikrofibry, wielokrotnego użytku, przeznaczone do mycia powierzchni , blatów oraz innego wyposażenia . Dobrze chłonące wilgoć, oraz trwałe w użytkowaniu. Wymiary: szerokość 30 – 40 cm, długość 30 – 40 cm. Kolor czerwony -1100 szt., kolor zielony-1100 szt., kolor niebieski-1100 szt. kolor żółty-1100 szt. Razem – 4400 szt.
8) Rękawice gumowe - wykonane z miękkiej i wytrzymałej gumy, w środku posiadające bawełnianą wyściółkę. Przeznaczone do kontaktu z profesjonalnymi środkami czystości. Na palcach posiadające perforację ułatwiającą utrzymywanie przedmiotów. Rozmiary: S, M, L do wyboru przez Zamawiającego. Ilość: 600 par.
9) Golarka jednorazowa z podwójnym ostrzem, plastikowa, bez ruchomej główki, bez paska nawilżającego z antypoślizgową rączką, Ilość: 7500 szt.
10) Dysk żelowy do wc z aplikatorem pojemność 75ml. Ilość 780 szt.
11) Mydło toaletowa w kostce 100g. Ilość 1200 szt.
12) Żel BHP do mycia silnie zabrudzonych rąk. Op. 5L. Ilość 130 szt.
13) Uniwersalny proszek do prania przeznaczony jest do prania we wszystkich typach pralek, a także do prania ręcznego. Opakowanie 600g. Ilość 1200 szt.
14) Uniwersalny płyn do czyszczenia wszystkich powierzchni. Opakowanie 1L. Ilość 180szt.
15) Szampon do włosów. Opakowanie 1L. Ilość 700 szt.
16) Płyn do mycia szyb Skład: <5% anionowe środki powierzchniowo czynne. Opakowanie 1L. Ilość 500 szt.
17) Krem do golenia opakowanie min. 60g. Ilość 280 szt.
18) Sól do zmywarek. Opakowanie 1 kg. Ilość 250 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 72176,43 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Sprzęt do utrzymania czystości.
1) Nakładka na mopa kieszeniowa bawełniana 40 cm (waga min. 180 gram) z paskami kolorowymi do odznaczania stref. Ilość 800 szt.
2) Kij do mopów wykonany z aluminium o dł. ok. 140 cm, zakończony otworem do mocowania w uchwycie mopa. Ilość: 76 szt.
3) Stelaż mopa przeznaczony do ścierek 40 cm oraz nakładek 40 cm wyposażonych w kieszeniowy system mocowania ze specjalnym paskiem pozwalającym na bezdotykowe wyciskanie nakładki. Nakładki mocowane są, poprzez umieszczenie końców stelaża w kieszeniach nakładki oraz włożenie paska w specjalny otwór mocujący. Posiada jeden przegub oraz przycisk nożny umożliwiający bezdotykowe zamaczanie oraz wymianę nakładek. Posiada 2 wyjmowane zaczepy, każdy z 2 otworami, służącymi do mocowania ścierki. Ilość: 76 szt.
4) Szczotka zmiotka + szufelka wykonana z plastiku, włos z tworzywa sztucznego (komplet). Ilość: 20 szt.
5) Szczotka do WC z podstawką (komplet) wykonana z plastiku, włos ze sztucznego tworzywa. Ilość: 75 szt.
6) Miękka szczotka do zamiatania z kijem (domowa) – szczotka do zamiatania powierzchni zewnętrznych w obudowie drewnianej z włosem wykonanym z tworzywa sztucznego. Kij drewniany o dł. ok. 120 cm, dł. zamiatacza - 30 cm (+/- 5 cm). Ilość: 50 szt.
7) Szczotka ryżowa z kijem – szczotka do szorowania powierzchni wewnętrznych w obudowie drewnianej z twardym włosem wykonanym z tworzywa sztucznego. Kij drewniany o dł. ok. 120 cm., dł. zamiatacza - 20 cm (+/- 3 cm). Ilość: 30 szt.
8) Szczotka ulicówka z kijem – szczotka do zamiatania powierzchni zewnętrznych o dł. ok. 40 cm szer. ok. 5,5 cm w obudowie drewnianej z metalowym uchwytem. Kij drewniany o dł. ok. 120 cm. Ilość: 3 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 15168,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Worki foliowe.
1) Worek foliowy niebieski 70 cm x 120 cm (0,03 mm)opak. po 25 szt. Ilość: 1400 opak.
2) Worek sanitarny czerwony 70 cm x 120 cm (0,10 mm)opak. po 25 szt. Ilość: 400 opak.
3) Worek sanitarny 50 cm x 60 cm czerwony (0,02 mm) opak. po 50 szt. Ilość: 300 opak.
4) Worek sanitarny 50 cm x 60 cm niebieski (0,02 mm) opak. po 50szt. Ilość: 1900 opak.
5) Worek sanitarny 70 cm x 120 cm żółty (0,07 mm) opak. po 10szt. Ilość: 50 opak.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 22687,17 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – Ręczniki papierowe i papier toaletowy wraz z użyczeniem podajników.
1) Ręcznik papierowy w roli centralnie dozowany w listkach
Posiada wyjmowaną gilzę smart core
Długość rolki - 290-310mb
Warstwy - 1
Szerokość roli - 20cm średnica rolki - 18cm
Liczba listków - 850-870 długość listka - 35-37cm
Surowiec celuloza - 100% kolor - biały min.80%
Gramatura - 1x22 g/m² średnica gilzy - 6cm
Perforacja - tak tłoczenie - tak
Ilość 3000 rolek
Dostawca na czas trwania umowy przekaże bezpłatnie oraz zamontuje u zamawiającego 100szt. podajników do ww. ręcznika, a po zakończeniu umowy ww. podajniki przejdą na własność zamawiającego.
Podajnik do ręczników w roli centralnego dozowania w listkach
Pojemność - średnica ręcznika 20cm wysokość - 31-32cm
Szerokość - 22-23cm głębokość - 21-22cm
Materiał - abs kolor – transparentny. Zamykany na kluczyk.
2) Ręcznik kuchenny, Surowiec: celuloza
Warstwy: 2 Kolor/Białość: biały
Ilość w opakowaniu: 2szt. Wymiar listka: 22x20
Długość rolki (m):minimum 10m Średnica rolki (cm):minimum 11,50 cm
Ilość listków: minimum 48 Ilość: 3600 opakowań
3) Papier toaletowy typu „jumbo” , Surowiec – makulatura
Gramatura –minimum 18g/m2
Ilość warstw – 2
Kolor – biały stopień wybielenia – 75%-80%
Szerokość roli - 90-95mm długość papieru na roli – 100mb
Średnica – 180mm gofrowanie – tak
Perforacja – tak zaklejane rolki – tak
Ilość 3000 rolek
Dostawca na czas trwania umowy przekaże bezpłatnie oraz zamontuje u zamawiającego 40 szt. podajników do ww. papieru toaletowego, a po zakończeniu umowy ww. Podajniki przejdą na własność zamawiającego.
Podajnik papieru toaletowego w roli „jumbo”
Pojemność - średnica papieru max 19 cm
Wysokość - 26-27cm szerokość - 24-25cm głębokość - 13-14cm
Materiał - abs kolor - biały
Zamykany na kluczyk, posiada okienko do kontroli ilości papieru.
4) Papier toaletowy typu „standard”
Surowiec - makulatura gramatura – 36g/m2
Ilość warstw – 1 kolor – szary długość papieru na roli –minimum 20mb
Zaklejane rolki – tak
Ilość: 12000 rolek

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 103788,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 - Koncentraty do mycia i czyszczenia.
1) Preparat w kolorze niebieskim i przyjemnym zapachu, przeznaczony do codziennego mycia wszelkich powierzchni wodoodpornych (powierzchni lakierowanych, tworzyw sztucznych, płytek ceramicznych, marmuru, szkła). Nie pozostawia smug i zacieków. Nadaje połysk, pozostawia przyjemny zapach. Wymagane właściwości antystatyczne. Chroni powierzchnię przed zabrudzeniem. Może być stosowany do powierzchni mających kontakt z żywnością, produkt posiada atest PZH HŻ. Stosowany w stężeniu 0,20-2,0%. Bez zawartości etanolu. Wartość pH 6 - 9 (dla roztworu 100%). Gęstość 20°C: 1000 – 1020 kg/m3. Opakowanie 5 l. Ilość: 210 szt.
2) Preparat w kolorze czerwonym, przeznaczony do mycia powierzchni i przedmiotów sanitarnych odpornych na działanie kwasów. Kolor nakrętki zgodny z kodowaniem kolorystycznym produktu tj. czerwony. Usuwa kamień, rdzę, resztki mydła, tłuste zabrudzenia. Może być stosowany do mycia elementów ze stali nierdzewnej i aluminium. Posiada właściwości antybakteryjne, pozostawia przyjemny zapach. Produkt posiada atest PZH HŻ. Stosowany w stężeniu 0,20-2%; przy myciu gruntownym - nierozcieńczony. Nie zawiera kwasu siarkowego ani solnego. Produkt profesjonalny, kompatybilny z koncentratem do dezynfekcji dużych powierzchni. Gęstość 20°C: 1050 - 1100 kg/m3 . pH: 0,3 – 1,6. Opakowanie 5 l. Ilość: 260 szt.
3) Preparat w kolorze zielonym , przeznaczony do codziennego mycia i pielęgnacji podłóg wodoodpornych. Polecany do mycia ręcznego i maszynowego. Nadaje połysk, pozostawia na powierzchni warstwę ochronną. Chroni i konserwuje myte powierzchnie. Wymagane właściwości antystatyczne. Zawiera emulsję woskową o właściwościach antypoślizgowych. Może być stosowany przy równoczesnym zastosowaniu preparatów dezynfekcyjnych. Produkt posiada atest PZH HŻ. Dozowanie: 0,20 - 2,0%. Gęstość 20°C: 1000-1100 kg/m3. PH 6 – 9. Produkt profesjonalny, kompatybilny z koncentratem do dezynfekcji dużych powierzchni. Kanister 5 l Ilość: 420 szt.
4) Alkaliczny koncentrat do mycia naczyń i sprzętu kuchennego w zmywarkach przemysłowych, myjniach gastronomicznych. Preparat usuwa pozostałości białka, cukrów, skrobi, zaschnięte resztki i żywności. Preparat nisko pieniący o neutralnym zapachu. Bez chloru i fosforanów. Produkt profesjonalny. Wymagana karta charakterystyki. pH12 - 14. Kanister 5L. Ilość: 72 szt.
5) Preparat do płukania i nabłyszczania naczyń w zmywarkach. Zapewnia wysoki połysk. Pozostawia płukana powierzchnie bez smug i zacieków. Przeciwdziała powstawaniu osadów wapiennych. Nie pozostawia na naczyniach lepkiej w dotyku warstwy. Środek niepieniący, o neutralnym zapachu. pH 1,5 - 3,5, gęstość: 1040 - 1060 kg/m³ Produkt profesjonalny. Wymagana karta charakterystyki. Kanister 5l. Ilość: 72 szt.
6) Koncentrat przeznaczony do czyszczenia i odtłuszczania powierzchni, podłóg wodoodpornych, powierzchni w kuchniach zbiorowego żywienia. Skuteczny do czyszczenia powierzchni zanieczyszczonych tłustymi i silnym rodzajami brudu. Możliwość stosowania w automatach czyszczących i myjkach wysokociśnieniowych. dozowanie: 50 do 200 ml na 10l wody. przy silniejszych zabrudzeniach możliwość zastosowania wyższego stężenia. Gęstość 20°C: 900 - 1050 kg/m3. PH: 6 – 9. Kanister 5 l. Ilość: 48 szt.
7) Koncentrat na bazie QAV i aminy do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych, w tym podłóg, blatów, ścian, łóżek, szafek. Może być używany do powierzchni mających kontakt z żywnością, do dezynfekcji saun, brodzików. Nie wymaga spłukiwania. Spektrum działania: bakterie, MRSA, grzyby (C.albicans), adeno, HBV, HCV, HIV, BVDV, wirus polio w czasie 15 minut i stężeniu do 1%, prątki (M.terrae, M.avium), wirus polio – w czasie 15 minut i stężeniu 4%. Produkt biobójczy. Opakowanie 5l. Ilość: 250 szt.
8) Antybakteryjny żel do mycia i odkamieniania sanitariatów: muszli klozetowych, pisuarów, umywalek i armatury łazienkowej. Skutecznie usuwający kamień i osady z mydła. Posiadający właściwości antybakteryjne. Zawierający w składzie: Kwas fosforowy, Kwas amidosiarkowy. Gęstość 1025 – 1085 kg/m³, pH 0-2. Opakowanie: butelka 1 L typu „kaczka” ułatwiająca dotarcie do trudnodostępnych miejsc. Ilość: 1200 L.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 54315,07 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14142,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14222,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14142,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BDS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462313838

7.3.3) Ulica: Grabarska 16

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-340

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14142,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50664,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75869,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50664,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU DAFI Adam Łobodziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422204696

7.3.3) Ulica: Kombatantów 1

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-110

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50664,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13422,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14809,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13422,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU DAFI Adam Łobodziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422204696

7.3.3) Ulica: Kombatantów 1

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-110

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13422,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23975,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42029,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23975,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BDS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462313838

7.3.3) Ulica: Grabarska 16

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-340

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23975,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82833,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94301,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82833,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BDS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462313838

7.3.3) Ulica: Grabarska 16

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-340

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82833,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64667,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112427,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64667,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDISEPT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9460010016

7.3.3) Ulica: Ludwika Spiessa 4

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-270

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64667,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.