eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borkowice › Zakup autobusu szkolnego



Ogłoszenie z dnia 2022-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup autobusu szkolnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Borkowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223540

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ks.Jana Wiśniewskiego 42

1.5.2.) Miejscowość: Borkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-422

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486757910

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@borkowice.asi.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: borkowice.bip.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://borkowice.bip.gmina.pl,http://minportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup autobusu szkolnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f13389fe-674e-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00502998

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034297/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup autobusu szkolnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00447541/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.5/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 250000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa używanego autobusu szkolnego. 2. Autobus powinien spełniać niżej wymienione warunki oraz parametry techniczne:
a. Rok produkcji: nie starszy niż 2014r.,
b. Udokumentowany całkowity przebieg: maksymalnie 240.000 km (udokumentowany przed podpisaniem umowy przez Okręgową Stację Kontroli Pojazdów lub innym autoryzowanym dokumentem),
c. Liczba miejsc pasażerskich: od36 do 39 miejsc siedzącychz miejscem kierowcy ,
d. Moc silnika: od 270 do 320 KM,
e. Rodzaj silnika: wysokoprężny, chłodzony cieczą,
f. Emisja spalin: EURO VI,
g. Skrzynia biegów: automat,
h. Długość autobusu: do 10000 mm,
i. Szerokość całkowita autobusu: do 2500 mm,
j. Wysokość całkowita autobusu: do 3400 mm,
k. liczba osi – 2
l. Ogrzewanie postojowe, klimatyzacja ,
m. Masa własna: maksymalnie 10000 kg,
n. Masa całkowita: maksymalnie 16000 kg,
o. hamulce ABS , Retarder
p. Fotele pasażerskie wyposażone w pasy,
r. Wyposażenie:apteczka, gaśnice, oraz inne wyposażenie wymagane przepisami prawa.
s. Autobus bezwypadkowy, nieuszkodzony, sprawny technicznie,
t. radio samochodowe,
u. centralny zamek
w. elektryczne podnoszenie szyb i elektryczna regulacja lusterek
2. Autobus musi spełniać wszystkie wymogi wynikające
- polskich przepisów o Ruchu rogowym zgodnie z ustawą „Prawo o ruchu drogowym” (tj. Dz.
U. z 2022 r., poz. 988, 1002, 1768, 1783ze zm.)
3. Urządzenia i podzespoły zamontowane w pojeździe powinny spełniać wymagania odrębnych przepisów krajowych i/lub międzynarodowych.
4. Autobus musi być zarejestrowany w Polsce
5. Autobus musi być sprawny technicznie, kompletny, wolny od wad – gotowy do pracy. Powinien posiadać aktualne badania techniczne wpisane do dowodu rejestracyjnego oraz aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC.
6.Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia faktycznego stanu technicznego pojazdu. Sprawdzenie stanu technicznego nastąpi w Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów na koszt Zamawiającego. W przypadku wykrycia wad dotyczących stanu technicznego pojazdu, Zamawiający odmówi przyjęcia przedmiotu zamówienia oraz zapłaty wynagrodzenia do czasu usunięcia ewentualnych wad. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wykrytych wad w terminie do 14 dni kalendarzowych. Po tym czasie Zamawiający może odstąpić od umowy z winy Wykonawcy ze skutkiem natychmiastowym.
7. Sprzedający-Wykonawca powinien być właścicielem pojazdu lub mieć pisemne prawo do dysponowania nim. Pojazd nie może stanowić zabezpieczenia bankowego lub prawa własności osób trzecich.
8. Wykonawca we własnym zakresie dostarczy pojazd do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 343908,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 343908,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 343908,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Konkret Jan Bartoszek , Teresa Bartoszek Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621469281

7.3.4) Miejscowość: Kocudza Druga 16

7.3.5) Kod pocztowy: 23-304

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 343908,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.