eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanowiec › Remont budynku świetlicy wiejskiej, adaptowanej dla potrzeb Klubu Seniora w Czajach-Wólce



Ogłoszenie z dnia 2022-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku świetlicy wiejskiej, adaptowanej dla potrzeb Klubu Seniora w Czajach-Wólce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ciechanowiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza

1.5.2.) Miejscowość: Ciechanowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-230

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 86 2771-145

1.5.8.) Numer faksu: 86 2771-066

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@ciechanowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechanowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.um.ciechanowiec.wrotapodlasia.pl/Zam_publiczne/zamowienia-publiczne-2022.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku świetlicy wiejskiej, adaptowanej dla potrzeb Klubu Seniora w Czajach-Wólce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d671dc66-5392-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00502905

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027057/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Remont budynku świetlicy wiejskiej, adaptowanej dla potrzeb Klubu Seniora w Czajach-Wólce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00407088/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku świetlicy wiejskiej, adaptowanej dla potrzeb Klubu Seniora w Czajach-Wólce.
W ramach zadania objętego przedmiotem zamówienia przewiduje się wykonanie następującego zakresu prac:
- rozbiórkę części ścianek wewnętrznych działowych z wykonaniem nowych podziałów kabin sanitarnych,
- wykonanie nowej instalacji elektrycznej,
- wykonanie w części nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania,
- wykonanie w części pomieszczeń nowych okładzin ścian wewnętrznych i sufitów płytami gipsowo-kartonowymi,
- ułożenie w części pomieszczeń nowych posadzek z izolacją termiczną,
- częściową wymianę stolarki drzwiowej,
- wykonanie gładzi gipsowych i malowaniem ścian i sufitów w części pomieszczeń,
- wyposażenie sanitariatów w nowe przybory sanitarne i wyposażenie dla niepełnosprawnych,
- montaż nowego oświetlenia ledowego w części pomieszczeń.
W pomieszczeniach nr 2.1; 2.2; i 2.3, nie planuje się wykonywania robót remontowych.
Zestawienie powierzchni użytkowej części adaptowanej na Klub Seniora
- pom. 1.1. Wiatrołap – 9,3 m2
- pom. 1.2. Korytarz - 13,3 m2
- pom. 1.3. Kuchnia – 30,1 m2
- pom. 1.4. Pomieszczenie klubowe – 50,3 m2
- pom. 1.5. Pomieszczenie klubowe – 22,4 m2
- pom. 1.6. Korytarz – 8,6 m2
- pom. 1.7. Pomieszczenie klubowe – 28,0 m2
- pom. 2.1. Wiatrołap – 12,0 m2
- pom. 2.2. Korytarz nr 2 – 42,8 m2
- pom. 2.3. Sala świetlicy – 22,3 m2
- pom. 3.1. Wiatrołap – 2,3 m2
- pom. 3.2. Korytarz nr 3 – 24,5 m2
- pom. 3.3. w.c. dla niepełnosprawnych – 7,0 m2
- pom. 3.4. Przedsionek w.c. damski – 2,8 m2
- pom. 3.5. w.c. damski – 2,6 m2
- pom. 3.6. Przedsionek w.c. męski – 2,8 m2
- pom. 3.5. w.c. męski – 2,6 m2
- pom. 4.1. Kotłownia – 22,0 m2
Powierzchnia użytkowa Klubu Seniora bez kotłowni - 283,7 m2
Uwaga: Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje:
• robót rozbiórkowych wewnątrz budynku (element nr 1.1. przedmiaru robót poz. od 1 do 17, Roboty rozbiórkowe wewnątrz budynku CPV:45213000-3: Roboty budowlane w zakresie gospodarskich obiektów budowlanych), które zostały już wykonane,
• poz. od 93 do 98 elementu nr 3 (Przebudowa schodów frontowych i budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przed wejściem frontowym CPV: 45453100-8).
Kolorystyka i rodzaj zamawianych materiałów wykończeniowych, winna być uzgadniana na bieżąco z Zamawiającym.
Wszelkie wątpliwości pojawiające się w trakcie realizacji zadania, należy rozstrzygać przed ich realizacją z Zamawiającym.
2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określony został przy pomocy:
1) Specyfikacji Warunków Zamówienia
2) Postanowieniach umowy – wzorze umowy,
3) Dokumentacji projektowej – z wyłączeniem robót rozbiórkowych wewnątrz budynku - element nr 1.1. przedmiaru robót poz. od 1 do 17 - oraz robót wskazanych w elemencie nr 3 (Przebudowa schodów frontowych i budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przed wejściem frontowym CPV: 45453100-8) od poz. 93 do 98 .
4) Przedmiarach robót, które są wyłącznie dokumentem pomocniczym, z których Wykonawca może skorzystać.
3. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne czy systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych /t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm./,
Zamawiający dopuści za zgodą autora dokumentacji, materiały lub rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji.
4. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie,
europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne".
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Klasyfikacja ważności dokumentów. Dokumenty stanowiące o niniejszym zamówieniu należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się i równoważne. Wymagania określone w choćby jednym z dokumentów są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. Jeżeli zostaną znalezione dwuznaczności lub rozbieżności między tymi
dokumentami, to Zamawiający po uzyskaniu opinii Inspektora Nadzoru (jeżeli zostanie powołany) udzieli w tym zakresie niezbędnych wyjaśnień lub wyda Wykonawcy niezbędne polecenia. Wykonawca nie może wykorzystywać tych dwuznaczności i rozbieżności na niekorzyść Zamawiającego.
6. Wszystkie działania Wykonawcy robót związane z realizacją i rozliczeniem przedmiotu zamówienia powinny być zgodne z warunkami umowy i SWZ wraz z załącznikami oraz obowiązującymi przepisami prawa.
7. Stosownie do treści art. 102 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w dokumentacji projektowej, stanowiącej załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45213000-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów handlowych, magazynów i obiektów budowlanych przemysłowych, obiektów budowlanych związanych z transportem

45223220-4 - Roboty zadaszeniowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45453100-8 - Roboty renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362000,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362000,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 362000,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euromax Krzysztof Rokicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 450721188

7.3.3) Ulica: ul. 1-go Maja 12

7.3.4) Miejscowość: Szumowo

7.3.5) Kod pocztowy: 18-305

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 362000,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.