eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Roboty budowlane związane z przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku magazynowego KUL



Ogłoszenie z dnia 2022-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane związane z przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku magazynowego KUL

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KATOLICKI UNIWERSYTET LUBELSKI JANA PAWŁA II

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514064

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Aleje Racławickie 14

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@kul.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kul.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kul

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach szkół publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane związane z przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku magazynowego KUL

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c69e300a-1a43-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00502748

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00273613/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Roboty budowlane polegające na przebudowie budynku magazynowego przy ul. Konstantynów 1 w Lublinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305076/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZP.274.36/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3987320,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku magazynowego KUL z przeznaczeniem na archiwum akt, pracownię konserwacji zbiorów oraz magazyny książek stanowiące zaplecze biblioteki uniwersyteckiej w Lublinie przy ul. Konstantynów 1. (działki nr ewid. 17, 18/2, obręb 15 Konstantynów), zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263. W myśl art. 263 Pzp jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.

Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu do terminu składania ofert wpłynęły trzy oferty. Oferta Wykonawcy ADABUD Sp. z o.o. otrzymała najwyższą liczbę punktów. W związku z tym Zamawiający w dniu 05.10.2022r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty wykonawcy ADABUD Sp. z o.o. zgodnie z art. 239 ust. 1 Pzp na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia. Jednocześnie Zamawiający poinformował Wykonawców o odrzuceniu oferty Wykonawcy Budownictwo Drogowe Plus sp. z o.o. Majdan-Obleszcze 49, 23-225 Szastarka. Następnie Zamawiający po upływie terminu na wniesienie odwołania wezwał Wykonawcę ADABUD Sp. z o.o. do złożenia wymaganych dokumentów przed podpisaniem umowy, w tym zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca ADABUD Sp. z o.o. w dniu 24.10.2022r. przed upływem terminu na złożenie dokumentów złożył oświadczenie o odstąpieniu od zawarcia umowy, tym samym uchylając się od podpisania umowy.
W związku z powyższym Zamawiający działając zgodnie z dyspozycją art. 263 ustawy Pzp dokonał
ponownego badania i oceny ofert oraz dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert
pozostałych w postępowaniu wykonawców. Jako najkorzystniejsza w wyniku ponownego wyboru
została wybrana oferta Wykonawcy Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe WAMACO sp. z o.o. ul. Karola Olszewskiego 8, 20-471 Lublin, o czym Zamawiający poinformował pisemnie Wykonawców w dniu 10.11.2022r.Zamawiający po upływie terminu na wniesienie odwołania wezwał Wykonawcę WAMACO sp. z o.o. do złożenia wymaganych dokumentów przed podpisaniem umowy, w tym również do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zakreślając termin na ich złożenie 22.11.2022r. Wykonawca WAMACO sp. z o.o. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz nie przedłożył wszystkich dokumentów wymaganych dla zawarcia umowy tym samym uchylił się od podpisania umowy. W związku z powyższym Zamawiający ze względu na brak ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców, których oferty podlegałyby badaniu i ocenie unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 7) ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.