Ogłoszenie z dnia 2022-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00436311/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,,Cykliczna dostawa paliwa dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych
„USKOM” Sp. z o.o. w Kożuchowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "USKOM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970397667
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Elektryczna 9
1.5.2.) Miejscowość: Kożuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-120
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683552208
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uskom.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uskom.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4f949c6f-63f5-11ed-aea3-5a7c432eaced1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka komunalna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Cykliczna dostawa paliwa dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych„USKOM” Sp. z o.o. w Kożuchowie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f949c6f-63f5-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00502563
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZUK-pal/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 540694,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Sukcesywna dostawa paliw płynnych: oleju napędowego w ilości do 87 633 litrów w okresie rocznym – (dostawy partiami w ilości minimum 2 500 litrów jednorazowo). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych asortymentu, tj. podane wielkości zapotrzebowania rocznego Zamawiającego na paliwo mogą ulec zwiększeniu, bądź zmniejszeniu, jednakże nie więcej, niż o 20%.
Miejsce realizacji zamówienia:
Zbiornik, do którego dostawy mają być realizowane, zlokalizowany jest przy ul. Inwestycyjnej 1 w Podbrzeziu Dolnym, 67 – 120 Kożuchów.
Czas na realizację pojedynczej dostawy:
Zamawiający wymaga, aby poszczególne dostawy odbywały się w miarę potrzeb Zamawiającego, w godzinach od 07:00 do 14:00, w terminie nie dłuższym, niż 48 godziny od momentu złożenia przez Zamawiającego zamówienia. W przypadku, kiedy zamówienie złożone zostało w przeddzień wolnej soboty lub dni ustawowo wolnych od pracy, termin dostawy ustala się na pierwszy dzień roboczy następujący po tych dniach. Zamawiający dopuszcza możliwość składania poszczególnych zamówień telefonicznie, potwierdzonych drogą elektroniczną, faksem lub pisemnie. Zamawiający będzie składał zamówienia na dostawę paliwa w dni robocze, w godz. od 07:00 do 14:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 601162,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 605544,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 601162,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AZAREX Paliwa Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992734441
7.3.3) Ulica: Kosynierów nr 5
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-310
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
W zakresie technicznym i logistycznym - tj. kierowców oraz cysterny
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AZAREX PALIWA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
AZAREX PALIWA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 601162,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oleju napędowego wraz z dostawą do zakładowej stacji paliw, adres: Berzyna 6, 64-200 Wolsztyn, na potrzeby własne PGK Wolsztyn.
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych do pojazdów i urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego
- Sukcesywny zakup paliwa dla potrzeb samochodów służbowych Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie oraz Jednostek Organizacyjnych Powiatu Wąbrzeskiego
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów i maszyn Urzędu Miejskiego w Goniądzu i jednostek organizacyjnych Gminy Goniądz
- Dostawa oleju napędowego do COBORU Stacji Doświadczalnej Oceny Odmian w Przecławiu w 2024 roku.
- "Bezgotówkowy zakup paliwa tj. benzyny bezołowiowej 95 - Pb95 i oleju napędowego 'standardowego' - ON tankowanego bezpośrednio do zbiorników paliwowych samochodów i kanistrów Zamawiającego"
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.