eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › "Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na terenie powiatu siemiatyckiego"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na terenie powiatu siemiatyckiego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SIEMIATYCZACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050667410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 253

1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 856552680

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzdsiemiatycze.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdsiemiatycze.org

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-78c8a410-6db4-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na terenie powiatu siemiatyckiego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78c8a410-6db4-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502509

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026362/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1700B w miejscowości Perlejewo

1.1.16 Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na ulicy Bielskiej w Grodzisku – drogi powiatowe nr 1710 i 1712B

1.1.17 Budowa chodnika w miejscowości Wierzchuca Nagórna w ciągu drogi powiatowej nr 1728B

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00452449

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD1.2610.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2504880,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1700B w miejscowości Perlejewo"
Zakres robót obejmuje:
- usunięcie darni z istniejących poboczy,
- rozbiórka krawężników betonowych i kamiennych, nawierzchni chodników z kostki brukowej
betonowej, obrzeży betonowych, barier energochłonnych stalowych, poręczy ochronnych
„ olsztyńskich”,
- uzupełnienie korpusu drogowego wraz z umocnieniem skarpy teokratą,
- ustawienie nowych krawężników betonowych ulicznych,
- ustawienie obrzeży betonowych chodnikowych,
- wykonanie nowej nawierzchni chodnika oraz zjazdów z kostki brukowej betonowej wraz z
podbudową z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie,
- uzupełnienie wykruszonej krawędzi jezdni mieszanką mineralno – asfaltową,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
- wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu – stalowe bariery energochłonne, poręcze ochronne
zabezpieczające ruch pieszych, punktowe elementy odblaskowe tzw. „kocie oczka”, płytki
chodnikowe „STOP” ( płytki ostrzegawcze dla niewidomych przed przejściami dla pieszych ).
UWAGA:
Szczegółowy opis zamówienia został przedstawiony w: przedmiarach, dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Podstawą do wyceny robót jest dokumentacja, STWiORB i wymagania Zamawiającego opisane w niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 481298,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Budowa chodnika w miejscowości Wierzchuca Nagórna w ciągu drogi powiatowej nr 1728B"

- usunięcie darni z istniejących poboczy,
- ustawienie krawężników betonowych ulicznych,
- ustawienie obrzeży betonowych oraz palisady z betonowych elementów prefabrykowanych,
- wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem oraz podbudowy z kruszywa łamanego C50/30 o uziarnieniu 0-31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie pod nawierzchnię
chodnika i zajazdów,
- wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo
– piaskowej oraz nawierzchni zjazdów na działki i drogi boczne z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej,
- wymiana kratek ściekowych na istniejącym przepuście pod drogą,
- uzupełnienie wykruszonej krawędzi jezdni mieszanką mineralno – asfaltową,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego odblaskowego grubowarstwowego chemoutwardzalnego.

UWAGA:
Szczegółowy opis zamówienia został przedstawiony w: przedmiarach, dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Podstawą do wyceny robót jest dokumentacja, STWiORB i wymagania Zamawiającego opisane w niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 898371,94 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na ulicy Bielskiej w Grodzisku - drogi powiatowe nr 1710B i 1712B

W ramach robót budowlanych na drodze powiatowej 1710B:
- wykonanie robót rozbiórkowych oraz usunięcie karpiny oraz warstwy ziemi urodzajnej (humusu),
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej br. 8 cm na podsypce cementowo
– piaskowej gr. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego 0-31,5 mm C50/30 gr. 15 cm,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm C50/30, stabilizowanego mechanicznie
gr. 10 cm – warstwa górna,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm C50/30, stabilizowanego mechanicznie
gr. 20 cm – warstwa dolna,
- wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce
cementowo – piaskowej gr. 5 cm oraz podsypce ( podbudowie ) z kruszywa łamanego C50/30
gr. 2 x 5 cm,
- odtworzenie nawierzchni bitumicznej jezdni wzdłuż nowego krawężnika,
- ustawienie obrzeży betonowych 15 x 30 cm,
- ustawienie krawężników betonowych 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem,
- ustawienie krawężników betonowych najazdowych 15 x 22 cm na ławie betonowej z oporem,
- remont istniejących rur fi 40 cm pod zjazdami przy użyciu rur PEHD wraz umocnieniem wlotów
i wylotów oraz oczyszczeniem istniejącego rowu,
- wykonanie zieleńca,
- wykonanie zabezpieczenia sieci telekomunikacyjnej.

W ramach robót budowlanych na drodze powiatowej 1712B:

- wykonanie robót rozbiórkowych oraz usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu),
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej br. 8 cm na podsypce cementowo
– piaskowej gr. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego 0-31,5 mm C50/30 gr. 15 cm,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm C50/30, stabilizowanego mechanicznie
gr. 10 cm – warstwa górna,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm C50/30, stabilizowanego mechanicznie
gr. 20 cm – warstwa dolna,
- wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce
cementowo – piaskowej gr. 5 cm oraz podsypce ( podbudowie ) z kruszywa łamanego C50/30
gr. 2 x 5 cm,
- ustawienie obrzeży betonowych 15 x 30 cm,
- ustawienie krawężników betonowych 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem,
- ustawienie krawężników betonowych najazdowych 15 x 22 cm na ławie betonowej z oporem,
- remont istniejących rur fi 40 cm pod zjazdami przy użyciu rur PEHD wraz umocnieniem wlotów
i wylotów oraz oczyszczeniem istniejącego rowu,
- wykonanie ścieku pochodnikowego z elementów betonowych prefabrykowanych,
- wykonanie zieleńca,
- wykonanie zabezpieczenia sieci telekomunikacyjnej,
- wykonanie pobocza żwirowego z kruszywa naturalnego z dodatkiem 35 % kruszywa łamanego.

UWAGA:
Szczegółowy opis zamówienia został przedstawiony w: przedmiarach, dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Podstawą do wyceny robót jest dokumentacja, STWiORB i wymagania Zamawiającego opisane w niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej

45232452-5 - Roboty odwadniające

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1125210,37 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 491175,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 535039,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 491175,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TFK ROADS Jacek Timofiejuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5441504347

7.3.3) Ulica: Obr. Westerplatte 42

7.3.4) Miejscowość: Siemiatycze

7.3.5) Kod pocztowy: 17-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 491175,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 858171,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1398500,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 858171,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUKSTONE KAMIL KUNICKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5441478704

7.3.3) Ulica: Bartosza Głowackiego 71A

7.3.4) Miejscowość: Siemiatycze

7.3.5) Kod pocztowy: 17-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 858171,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1094768,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1469000,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1094768,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „DIMEX” Budownictwo Komunikacyjne Antoni Timofiejuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5441005667

7.3.3) Ulica: Obrońców Westerplatte 42

7.3.4) Miejscowość: Siemiatycze

7.3.5) Kod pocztowy: 17-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1094768,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.