Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00452449/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na terenie powiatu siemiatyckiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SIEMIATYCZACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050667410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 253
1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 856552680
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzdsiemiatycze.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdsiemiatycze.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-78c8a410-6db4-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na terenie powiatu siemiatyckiego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78c8a410-6db4-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502509
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026362/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1700B w miejscowości Perlejewo
1.1.16 Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na ulicy Bielskiej w Grodzisku – drogi powiatowe nr 1710 i 1712B
1.1.17 Budowa chodnika w miejscowości Wierzchuca Nagórna w ciągu drogi powiatowej nr 1728B
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00452449
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD1.2610.18.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2504880,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1700B w miejscowości Perlejewo"Zakres robót obejmuje:
- usunięcie darni z istniejących poboczy,
- rozbiórka krawężników betonowych i kamiennych, nawierzchni chodników z kostki brukowej
betonowej, obrzeży betonowych, barier energochłonnych stalowych, poręczy ochronnych
„ olsztyńskich”,
- uzupełnienie korpusu drogowego wraz z umocnieniem skarpy teokratą,
- ustawienie nowych krawężników betonowych ulicznych,
- ustawienie obrzeży betonowych chodnikowych,
- wykonanie nowej nawierzchni chodnika oraz zjazdów z kostki brukowej betonowej wraz z
podbudową z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie,
- uzupełnienie wykruszonej krawędzi jezdni mieszanką mineralno – asfaltową,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
- wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu – stalowe bariery energochłonne, poręcze ochronne
zabezpieczające ruch pieszych, punktowe elementy odblaskowe tzw. „kocie oczka”, płytki
chodnikowe „STOP” ( płytki ostrzegawcze dla niewidomych przed przejściami dla pieszych ).
UWAGA:
Szczegółowy opis zamówienia został przedstawiony w: przedmiarach, dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Podstawą do wyceny robót jest dokumentacja, STWiORB i wymagania Zamawiającego opisane w niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 481298,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Budowa chodnika w miejscowości Wierzchuca Nagórna w ciągu drogi powiatowej nr 1728B"- usunięcie darni z istniejących poboczy,
- ustawienie krawężników betonowych ulicznych,
- ustawienie obrzeży betonowych oraz palisady z betonowych elementów prefabrykowanych,
- wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem oraz podbudowy z kruszywa łamanego C50/30 o uziarnieniu 0-31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie pod nawierzchnię
chodnika i zajazdów,
- wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo
– piaskowej oraz nawierzchni zjazdów na działki i drogi boczne z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej,
- wymiana kratek ściekowych na istniejącym przepuście pod drogą,
- uzupełnienie wykruszonej krawędzi jezdni mieszanką mineralno – asfaltową,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego odblaskowego grubowarstwowego chemoutwardzalnego.
UWAGA:
Szczegółowy opis zamówienia został przedstawiony w: przedmiarach, dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Podstawą do wyceny robót jest dokumentacja, STWiORB i wymagania Zamawiającego opisane w niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 898371,94 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na ulicy Bielskiej w Grodzisku - drogi powiatowe nr 1710B i 1712BW ramach robót budowlanych na drodze powiatowej 1710B:
- wykonanie robót rozbiórkowych oraz usunięcie karpiny oraz warstwy ziemi urodzajnej (humusu),
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej br. 8 cm na podsypce cementowo
– piaskowej gr. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego 0-31,5 mm C50/30 gr. 15 cm,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm C50/30, stabilizowanego mechanicznie
gr. 10 cm – warstwa górna,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm C50/30, stabilizowanego mechanicznie
gr. 20 cm – warstwa dolna,
- wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce
cementowo – piaskowej gr. 5 cm oraz podsypce ( podbudowie ) z kruszywa łamanego C50/30
gr. 2 x 5 cm,
- odtworzenie nawierzchni bitumicznej jezdni wzdłuż nowego krawężnika,
- ustawienie obrzeży betonowych 15 x 30 cm,
- ustawienie krawężników betonowych 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem,
- ustawienie krawężników betonowych najazdowych 15 x 22 cm na ławie betonowej z oporem,
- remont istniejących rur fi 40 cm pod zjazdami przy użyciu rur PEHD wraz umocnieniem wlotów
i wylotów oraz oczyszczeniem istniejącego rowu,
- wykonanie zieleńca,
- wykonanie zabezpieczenia sieci telekomunikacyjnej.
W ramach robót budowlanych na drodze powiatowej 1712B:
- wykonanie robót rozbiórkowych oraz usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu),
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej br. 8 cm na podsypce cementowo
– piaskowej gr. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego 0-31,5 mm C50/30 gr. 15 cm,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm C50/30, stabilizowanego mechanicznie
gr. 10 cm – warstwa górna,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm C50/30, stabilizowanego mechanicznie
gr. 20 cm – warstwa dolna,
- wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce
cementowo – piaskowej gr. 5 cm oraz podsypce ( podbudowie ) z kruszywa łamanego C50/30
gr. 2 x 5 cm,
- ustawienie obrzeży betonowych 15 x 30 cm,
- ustawienie krawężników betonowych 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem,
- ustawienie krawężników betonowych najazdowych 15 x 22 cm na ławie betonowej z oporem,
- remont istniejących rur fi 40 cm pod zjazdami przy użyciu rur PEHD wraz umocnieniem wlotów
i wylotów oraz oczyszczeniem istniejącego rowu,
- wykonanie ścieku pochodnikowego z elementów betonowych prefabrykowanych,
- wykonanie zieleńca,
- wykonanie zabezpieczenia sieci telekomunikacyjnej,
- wykonanie pobocza żwirowego z kruszywa naturalnego z dodatkiem 35 % kruszywa łamanego.
UWAGA:
Szczegółowy opis zamówienia został przedstawiony w: przedmiarach, dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Podstawą do wyceny robót jest dokumentacja, STWiORB i wymagania Zamawiającego opisane w niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej
45232452-5 - Roboty odwadniające
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 1125210,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 491175,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 535039,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 491175,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TFK ROADS Jacek Timofiejuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5441504347
7.3.3) Ulica: Obr. Westerplatte 42
7.3.4) Miejscowość: Siemiatycze
7.3.5) Kod pocztowy: 17-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 491175,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 858171,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1398500,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 858171,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUKSTONE KAMIL KUNICKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5441478704
7.3.3) Ulica: Bartosza Głowackiego 71A
7.3.4) Miejscowość: Siemiatycze
7.3.5) Kod pocztowy: 17-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 858171,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1094768,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1469000,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1094768,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „DIMEX” Budownictwo Komunikacyjne Antoni Timofiejuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5441005667
7.3.3) Ulica: Obrońców Westerplatte 42
7.3.4) Miejscowość: Siemiatycze
7.3.5) Kod pocztowy: 17-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma "DIMEX" Budownictwo Komunikacyjne Antoni Timofiejuk
jakie przetargi wygrała firma
Firma "DIMEX" Budownictwo Komunikacyjne Antoni Timofiejuk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1094768,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIEMIATYCZ
- "Dostawa materiałów szewnych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1711B na odcinku Drohiczyn - Miłkowice-Maćki
- Dostawa 2 ciągników rolniczych do siedziby PZD w Siemiatyczach
więcej: przetargi w Siemiatyczach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- Remont drogi wojewódzkiej nr 573 od km 33+170 do km 37+700 odc. Szczawin Borowy - Suserz - nr postępowania 094/24
- "Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Porąbka na terenie Gminy Porąbka" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
- Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Kowal - etap IV
- Budowa drogi gminnej łączącej drogę wojewódzką nr 382 z drogą powiatową nr 2887D w Strzegomiu.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 544 na wybranych odcinkach: km 80+631 (82+951) - km 81+886 (84+206), 92+157 (94+470) - 92+837 (95+150) i 110+222 (112+542) -111+032 (113+352) - nr postępowania 104/24
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.