eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Świadczenie usług ochrony mienia Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony mienia Zakładu Gospodarki Odpadami
w Zakurzewie koło Grudziądza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870485618

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 28/30

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 56 45 04 901

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mwio@mwio.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwio.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mwio_grudziadz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ochrony mienia Zakładu Gospodarki Odpadami
w Zakurzewie koło Grudziądza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92b4b53f-602b-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00502500

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432178/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP14/2022/PBN/BLZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie ochrony fizycznej. Wykonawca jest zobowiązany do należytego zabezpieczenia terenu Zakładu Gospodarki Odpadami, tj. nieruchomości gruntowych położonych w Zakurzewie koło Grudziądza wraz ze znajdującymi się na tych nieruchomościach budynkami oraz elementami małej architektury.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należeć będą m.in.:
a) podejmowanie działań prewencyjnych mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa chronionych obiektów,
b) podejmowanie działań prewencyjnych mających na celu zapobieganie przestępstwom
i wykroczeniom przeciwko chronionemu mieniu, a także powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz zdarzeń losowych,
c) ograniczenie dostępu osób nieuprawnionych na teren chroniony,
d) natychmiastowe powiadamianie wszelkimi dostępnymi środkami osób wskazanych przez Zamawiającego, policji, a w uzasadnionych przypadkach innych służb (straż pożarna, pogotowie ratunkowe, pogotowie sieci elektrycznej, pogotowie wodociągowe i innych służb, według uznania Wykonawcy) o wszelkich przypadkach stwierdzenia niebezpieczeństwa zniszczenia lub utraty mienia oraz zobowiązuje się do niezwłocznego podjęcia przez pracowników ochrony czynności zmierzających do ograniczenia jego rozmiarów. Wykaz telefonów alarmowych Zamawiający umieści w dostępnym dla pracowników ochrony miejscu,
e) przestrzeganie obowiązujących u Zamawiającego przepisów bhp i ppoż. oraz stosowanie się do wytycznych inspektora bhp działającego w imieniu i na rzecz Zamawiającego,
f) systematyczna (przynajmniej raz na dobę podczas pełnienia służby) kontrola pracy swoich pracowników wyznaczonych do ochrony Obiektu;
g) powiadamianie Zamawiającego o konieczności poprawy zabezpieczenia mienia znajdującego się na terenie Obiektu oraz samego Obiektu, przy zachowaniu formy pisemnej,
h) zapewnienia pracownikom ochrony jednolitego umundurowania z identyfikatorem firmy i identyfikacją pracownika ochrony.
Usługa świadczona będzie całodobowo (24 godziny na dobę) przez 7 dni w tygodniu przez jednego pracownika ochrony. Zamawiający zastrzega, iż do zmian pomiędzy pracownikami nie może dochodzić o godz. 6:30 - 7:00, 13:30 - 14:00 oraz 21.30 - 22:00.
2) Wymagania dotyczące pracowników ochrony:
a) Zamawiający wymaga, aby każdy z pracowników ochrony skierowany do realizacji niniejszego zamówienia był wpisany na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, o której mowa w art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995 ze zm.);
b) Ponadto, Zamawiający wymaga, by pracownicy ochrony:
- byli wyposażeni w urządzenie antynapadowe (bez kamizelek kuloodpornych i hełmów), w szczególności np.: piloty antynapadowe, ukryte przyciski alarmowe nożne i ręczne lub inne urządzenia spełniające pożądaną funkcję,
- byli wyposażeni w telefon komórkowy aktywny 24h/dobę,
- posiadali jednolite umundurowanie z identyfikatorem firmy i identyfikacją pracownika ochrony,
- potrafili skutecznie obsługiwać systemy alarmowe i inne urządzenia zainstalowane w miejscu pełnienia służby,
- wykazali się znajomością rozmieszczenia i obsługi wyłączników prądu, zaworów wodnych, hydrantów,
- posiadali przeszkolenie z zakresu BHP i ppoż. oraz potrafili skutecznie zastosować tę wiedzę w praktyce,
- prowadzili na bieżąco „książkę przebiegu służby” stanowiącą dokumentację przebiegu służby pracowników ochrony oraz dokumentację korespondencji pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą,
- utrzymywali w czystości i porządku pomieszczenia powierzone im na wyłączność.
c) Niezależnie od bieżących wpisów do „książki przebiegu służby” Zamawiającemu przysługuje prawo do przeprowadzenia kontroli Wykonawcy w zakresie wykonywania przez pracowników ochrony obowiązków służbowych. Weryfikacja należytego wykonywania obowiązków może w szczególności nastąpić poprzez doraźne kontrole i wpis do „książki przebiegu służby”.
d) Do obowiązków pracowników ochrony należą w szczególności:
-obchody zabezpieczanego terenu zgodnie z trasą wskazaną na mapie obiektu, stanowiącą załącznik nr 1 do umowy, dokonywane co 1 godzinę, potwierdzone w „książce przebiegu służby” zgodnie z poniższymi wytycznymi:
Obchody dokonywane:
• w dni robocze w godzinach od 22:00 do 5:30 po uprzednim opuszczeniu terenu Zakładu przez ostatniego pracownika i zabezpieczeniu bramy wjazdowej,
• w soboty poza godzinami pracy stanowiska przyjęć odpadów (tj. poza 9:00-13:00),
• całodobowo w niedzielę i święta,
-otwieranie i zamykanie szlabanów umożliwiających wjazd i wyjazd z Zakładu,
-kontrola osób wchodzących i wychodzących oraz pojazdów wjeżdżających i wyjeżdzających z terenu Zakładu,
-sprawdzenie prawidłowości zamknięć i zabezpieczeń budynków po wyjściu pracowników,
-skuteczna obsługa komputera z zainstalowanym systemem monitoringu oraz bieżąca, skuteczna obserwacja obrazu z kamer.
3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił elektroniczny system kontroli pracy umożliwiający precyzyjne planowanie obchodów, a także późniejszą kontrolę, czy wszystkie zaplanowane obchody miały miejsce. Punkty kontroli, które muszą zostać włączone do systemu zostały wskazane przez Zamawiającego na mapie Zakładu, która stanowi załącznik do umowy.
4) Zamawiający zobowiązuje się do:
a) zapewnienia pracownikom ochrony wykonującym usługę podstawowych warunków socjalno- bytowych, tj.: pomieszczenia/wartowni, dostępu do WC, umywalni z ciepłą i zimną wodą,
b) zabezpieczenia technicznego (w tym zapewnienie właściwego oświetlenia i ogrodzenia terenu) oraz zabezpieczenia ppoż. Obiektu i dbania o właściwy stan techniczny.
5) Wynagrodzenie
Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia obliczane będzie miesięcznie i opierać się będzie na ilości faktycznie przepracowanych roboczogodzin w pełnym cyklu miesięcznym pomnożonych przez stawkę wskazaną przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
6) Wizja lokalna
Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną terenu Zakładu Gospodarki Odpadami i jego otoczenia, w celu oszacowania przez Wykonawcę, na jego własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyka oraz uzyskania danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Termin wizji lokalnej wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu.
a) Wykonawca, który chce wziąć udział w wizji lokalnej ma obowiązek poinformować Zamawiającego, przesyłając informację o zamiarze udziału w wizji przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mwio_grudziadz z podaniem:
-imion i nazwisk osób, które będą brać udział w wizji z ramienia Wykonawcy lub konsorcjum Wykonawcy,
-nazwy firmy Wykonawcy,
-wskazania preferowanego terminu odbycia wizji lokalnej;
b) W wizji uczestniczyć mogą maksymalnie dwaj przedstawiciele Wykonawcy;
c) Po zakończonej wizji lokalnej Zamawiający sporządzi Protokół potwierdzający przeprowadzenie wizji w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego oraz Wykonawcy. Protokół będzie stanowił jednoznaczny dowód obycia wizji lokalnej przez Wykonawcę;
d) Zamawiający nie ujawnia do dnia terminu składania ofert informacji o odbyciu przez danego Wykonawcę wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268508,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 403085,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268508,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MM Service Monitoring sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Maxus sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282808543

7.3.3) Ulica: Trybunalska 21

7.3.4) Miejscowość: Kruszów

7.3.5) Kod pocztowy: 95-080

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268508,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-31 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.