eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Harasiuki › Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Harasiuki



Ogłoszenie z dnia 2023-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Harasiuki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Harasiuki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409376

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 11

1.5.2.) Miejscowość: Harasiuki

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-413

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 15-8791306

1.5.8.) Numer faksu: 15-8791306

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@harasiuki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.harasiuki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.harasiuki.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Harasiuki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdd1d3b9-73d1-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502214

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005682/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbior odpadow komunalnych od wlaścicieli nieruchomości z terenu Gminy Harasiuki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00463029

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.III.271.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 296560,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest : Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Harasiuki.

4.2 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Harasiuki w okresie od 01.01.2024 do 31.12.2024 roku.

4.2.1.Zgodnie z Uchwałą Rady Gminy Harasiuki Nr XXII/90/2016 z dnia 16 września 2016 r w sprawie zawarcia porozumienia międzygminnego pomiędzy Gminą Harasiuki a Gminą Krzeszów w sprawie przetwarzania i zagospodarowania odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Harasiuki, oraz zawartego porozumienia pomiędzy Gminą Krzeszów a Gminą Harasiuki z dnia 1 grudnia 2016 r wraz z aneksami w sprawie powierzenia Gminie Krzeszów zadania publicznego
w zakresie przetwarzania i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Harasiuki tj. poddania ich mechaniczno-biologicznemu przetwarzaniu
w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych(RIPOK)
w miejscowości Sigiełki, gmina Krzeszów, niniejszy przedmiot zamówienia obejmuje tylko zbiórkę, transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Harasiuki i przekazanie ich do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w miejscowości Sigiełki gmina Krzeszów.
4.2.2. Ważenie stanowiące wskazanie ilości odpadów do rozliczeń, będzie miało miejsce na terenie Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych w miejscowości Sigiełki. Na Wykonawcy ciąży obowiązek przechowywania wszystkich kart przekazania i dokumentów wagowych przez cały okres trwania umowy i niezwłocznego ich udostępniania na każde żądanie Zamawiającego.
4.2.2. Podstawę ustalenia wynagrodzenia za odbieranie odpadów komunalnych stanowi stawka za 1Mg odebranych odpadów komunalnych.

4.3.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania niżej wymienionych usług:
4.3.1. Odbiór od właścicieli nieruchomości niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01, ich załadunek, transport i przekazanie do Instalacji Komunalnej w miejscowości Sigiełki gmina Krzeszów.
4.3.2. Zbiórka, transport selektywnie zebranych odpadów od właścicieli nieruchomości i przekazanie ich do Instalacji Komunalnej w miejscowości Sigiełki tj.:
1/ papier i tektura – w tym opakowania z papieru i tektury, kod: 20 01 01, 15 01 01
2/ tworzywa sztuczne – w tym opakowania z tworzyw sztucznych, folie, metal, opakowania z metalu i opakowania wielomateriałowe kod: 200199,
3/ szkło – kolorowe i bezbarwne, w tym opakowania ze szkła, kod: 20 01 02,
15 01 07.
4/ zimne popioły, drobne odpady budowlane, ceramiczne, pochodzące z rozbiórek
i remontów z rozgraniczeniem na poszczególne frakcje w ilości do 100 kg, gromadzonych w workach do tego celu przeznaczonych w ilości nie większej niż 20 kg na worek, kod: 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80*, ex20 01 99,
5/ zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, kod: 20 01 35, 20 01 36,
6/ odpady wielkogabarytowe, kod: 20 03 07,
7/ zużyte baterie i akumulatory, zużyte oleje, farby, rozpuszczalniki, kod: 20 01 34,
8/ zużyte opony, kod: 16 01 03,
9/ przeterminowane leki i chemikalia, kod: 200132, 20 01 28, 15 ,
10/ bioodpady trawy, liście, rozdrobione gałęzie, itp. kod: 20 01 08, 20 02 01,
11/ tekstylia, kod; 20 01 10, 20 01 11
12/zbiórka w punktach aptecznych, przeterminowanych leków, i przekazanie do firm posiadających niezbędne decyzje na zagospodarowanie tego typu odpadów. Na terenie gminy znajduje się 2 punkty apteczne w miejscowości Harasiuki i Huta Krzeszowska.
4.3.3. Dane dotyczące Gminy Harasiuki istotne z punktu widzenia zamówienia
W roku 2022 zebranych zostało 712,20 ton odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Harasiuki.
Celem oszacowania przez Wykonawcę masy odpadów, będących przedmiotem zamówienia, Zamawiający przedstawia ilości i rodzaje zebranych odpadów komunalnych w roku 2022.
1. papier i tektura (200101) – 10,360Mg,
2.inne nie wymienione frakcja zbierane selektywnie (20 01 99) – 126,85, Mg,
3.szkło (20 01 02) – 88,630 Mg,
4. zmieszane (20 03 01) – 355,770 Mg,
5. wielkogabaryty (20 03 07) – 47, 640 Mg,
6. zużyte urządzenia elektryczne(20 01 36) – 5,620 Mg,
7. zużyte opony (16 01 03) – 19, 460 Mg,
8. odpady ulegające biodegradacji(20 02 01) – 16,580, Mg,
9. zmieszane odpady z budowy (17 09 04) – 0,940 Mg,
10. popioły ex (20 01 99) – 34,380 Mg,
11. farby (200128) – 0,350 Mg,
12. odpady z betonu (170101) – 5.620 Mg,

Liczba mieszkańców zameldowanych na stałe według danych ewidencji
ludności w roku 2023 (stan na dzień 24.10.2023) – 6 003 osób,

Liczba właścicieli nieruchomości od których odebrane zostały odpady
komunalne w roku 2021 wynosi - 1564
Sposób obliczenia ceny oferty opisany został w rozdziale 16 niniejszej SWZ.

4.3.4. Załadunek i transport odpadów będzie odbywał się za pomocą sprzętu, będącego w dyspozycji Wykonawcy odpowiadającego wymaganiom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r poz. 122).
4.3.5 .Przed rozpoczęciem wykonywania usługi Wykonawca sporządzi harmonogram wywozu odpadów z terenu gminy Harasiuki, zgodnie z uchwalonym Regulaminem utrzymania porządku i czystości na terenie gminy Harasiuki, który po zatwierdzeniu przez Zamawiającego należy dostarczyć w formie ulotki właścicielom nieruchomości. Opracowany harmonogram musi być bezwzględnie przestrzegany i musi zawierać: terminy odbioru odpadów komunalnych zmieszanych i zbieranych selektywnie dla poszczególnych miejscowości, sposób segregacji poszczególnych frakcji odpadów komunalnych, cennik na dodatkowe usługi np. koszt wyposażenia nieruchomości w pojemnik na odpady budowlane i z remontów. Zamawiający wymaga aby odbiór odpadów zbieranych selektywnie i odbiór odpadów mieszanych odbywał się w dwóch odrębnych terminach w danym miesiącu. Obowiązkiem Wykonawcy jest aktualizowanie harmonogramu na wniosek Zamawiającego lub w miarę zaistniałych potrzeb - zawsze po uzyskaniu zgody Zamawiającego.
4.3.6. Wykonawca w ramach oferowanej ceny dostarczy właścicielom nieruchomości komplet worków na odpady komunalne zbierane w sposób selektywny. Worki powinny mieć logo wykonawcy i powinny być w kolorach określonych w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy.
4.3.7.Usługa wywozu odpadów poza harmonogramem, na zgłoszenia właściciela nieruchomości będzie odbywać się odpłatnie na podstawie umowy między Wykonawcą i właścicielem nieruchomości.

4.4. Wymagana częstotliwość wywozu odpadów:
1/ Odpady komunalne zbierane w sposób nieselektywny, będą odbierane wg harmonogramu ustalonego dla danej miejscowości – 1 raz w miesiącu, a w miesiącach od kwietnia do października – 2 razy w miesiącu,
2/ Odpady komunalne zbierane w sposób selektywny, będą odbierane wg harmonogramu ustalonego dla danej miejscowości – 1 raz w miesiącu,
3/ Bioodpady w tym odpady zielone gromadzone w workach, lub pojemnikach – 1 raz
w miesiącu, a w miesiącach od kwietnia do października – 2 razy w miesiącu,
4/ Zimne popioły i drobne odpady budowlane, ceramiczne pochodzące z rozbiórek i remontów z rozgraniczeniem na poszczególne frakcje w ilości do 100kg, gromadzonych w workach do tego celu przeznaczonych w ilości nie większej niż 20 kg na worek - 1 raz w roku, za wyjątkiem zbiórki popiołów w okresie zimowym tj. od miesiąca listopada do miesiąca kwietnia – 1 raz w miesiącu.
5/ Zużyte baterie i akumulatorki – odbiór z obiektów użyteczności publicznej (Publiczna Szkoła Podstawowa w Harasiukach, Publiczna Szkoła Podstawowa w Hucie Krzeszowskiej, Publiczna Szkoła Podstawowa w Goździe, PSP w Hucisku, PSP w Krzeszowie Górnym, Urząd Gminy) – na wezwanie telefoniczne po napełnieniu pojemników,
6/ Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, akumulatory, odpady z tekstyliów, przeterminowane leki i chemikalia – 1 raz w roku,
7/ Opróżnianie koszy ulicznych i koszy z przystanków komunikacji publicznej nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu w dniu wywozu odpadów przez przedsiębiorcę.

4.4.1.Odpady komunalne segregowane i niesegregowane odbierane od właścicieli nieruchomości przez przedsiębiorcę będą transportowane i przekazywane do Instalacji Komunalnej w miejscowości Sigiełki gmina Krzeszów zgodnie z obowiązującym porozumieniem z dnia 1 grudnia 2016 r. (Dziennik Urzędowy Woj. Pod. z dnia 6.12.2016, poz. 3905).

4.4.2.Worki powinny być wykonane z folii LDPE umożliwiającej ocenę ich zawartości, grubości minimum 0,07 mm i pojemności 120 litrów, dopuszcza się pojemność 80 litrów dla worków zielonych przeznaczonych na odpady ze szkła.

4.4.3.Worki do gromadzenia odpadów komunalnych powinny być opatrzone logiem Wykonawcy, i napisem „Gmina Harasiuki”, oraz powinny posiadać następujące kolory i napisy w zależności od kolorów:
 Żółty z napisem „Metale i tworzywa sztuczne”
 Zielony z napisem „Szkło”
 Niebieski z napisem „Papier”
 Brązowy z napisem „Bio”
 Szary z napisem „Popiół”

4.4.4.Komplet worków do selektywnej zbiórki odpadów w formie tzw. „pakietu startowego” Wykonawca obowiązany jest dostarczyć na 10 dni przed terminem obowiązywania umowy.
4.4.5.Komplet worków w formie tzw. „pakietu startowego” na jedno gospodarstwo domowe zawierał będzie: 2 szt. koloru zielonego, 2 szt. koloru żółtego, 2 szt. koloru niebieskiego, 1 szt. koloru brązowego, 1 szt. koloru szarego. Kolejne worki winny być dostarczone przez Wykonawcę na wymianę w ilości odebranych worków zapełnionych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 338437,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338437,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 338437,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki komunalnej Sp. z o.o. w Krzeszowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652143882

7.3.3) Ulica: Biłgorajska 16

7.3.4) Miejscowość: Krzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 37-418

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 338437,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.