eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Kompleksowa usługa ekspercka dotycząca szpitalnego systemu jakości dawstwa dla COK ds. Transplatacji Poltransplant



Ogłoszenie z dnia 2022-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa usługa ekspercka dotycząca szpitalnego systemu jakości dawstwa dla COK ds. Transplatacji Poltransplant

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Organizacyjno-Koordynacyjne ds. Transplantacji "Poltransplant"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012146065

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jerozolimskie 87

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-001

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poltransplant.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.poltransplant.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Centrum Organizacyjno-Koordynacyjne ds. Transplantacji "Poltransplant"

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Transplantologia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa usługa ekspercka dotycząca szpitalnego systemu jakości dawstwa dla COK ds. Transplatacji Poltransplant

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-593508ba-7022-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00502209

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

POWER pn.: „Wsparcie procesów dotyczących dawstwa narządów i tkanek poprzez opracowanie i wdrożenie szpitalnego systemu jakości dawstwa i standardów akredytacyjnych oraz wzmocnienie kompetencji szpitalnych koordynatorów dawstwa i kadry zarządzającej podmiotami leczniczymi”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-593508ba-7022-11ed-abdb-a69c1593877c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-593508ba-7022-11ed-abdb-a69c1593877c

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu bezpłatnej Platformy e-Zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl/
Wszelkie informacje o środkach komunikacji elektronicznej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą zostały rozpisane w rozdziale XI
SWZ. Strona internetowa prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-593508ba-7022-11ed-abdb-a69c1593877c

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27
kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Centrum Organizacyjno – Koordynacyjne ds. Transplantacji POLTRANSPLANT z siedzibą w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 87;2.
Inspektorem ochrony danych osobowych jest Paweł Perkowski, tel. 511 968 720; e-mail:iod@poltransplant.pl ;3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego;4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych;5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4latod dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;8. Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesy publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; Informacje dotyczące RODO znajduje się w SWZ w rozdziale XXVIII.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu :- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, ponieważ podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Informacje dotyczące RODO znajduje się w SWZ w rozdziale XXVIII.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 4/POL/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ekspercka w zakresie analizy oraz przygotowania opracowań w zakresie funkcjonalności szpitalnego systemu jakości dawstwa dla COK ds. Transplantacji Poltransplant.
2. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
71620000 - Usługi analizy
72220000 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne
72512000 - Usługi zarządzania dokumentami
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ (zwany dalej OPZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 71620000-0 - Usługi analizy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne

72512000-7 - Usługi zarządzania dokumentami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Projekt graficzny okładki

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej :
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że:
a) najmniej jedno zamówienie polegające na kompleksowej usłudze eksperckiej o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł. brutto oraz załączą dokumenty potwierdzające że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie;
W przypadku umów trwających, niezakończonych na dzień składania ofert, wskazana przez Wykonawcę usługa, na dzień składania ofert musi być zrealizowana na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł brutto oraz jej wykonany zakres musi obejmować co najmniej zakres określony w pkt. XIX.4)
b) Wykonawcy spełnią warunek, jeżeli wykażą, że wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co
W przypadku gdy wartość zamówienia jest określona w innej walucie niż w złotych polski, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie – na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do waluty obcej, określonej w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.
c) Wykonawca dysponuje osobami:
- co najmniej 3 szpitalnych koordynatorów pobierania narządów i tkanek reprezentujących różne szpitale z największą aktywnością donacyjną w ostatnich 5 latach;
- co najmniej 2 lekarzy specjalistów anestezjologii i intensywnej terapii posiadających co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w opiece nad dawcą zmarłym w mechanizmie śmierci mózgu lub stwierdzaniu śmierci mózgu - reprezentujących szpitale z największą aktywnością donacyjną w ostatnich 5 latach;
- co najmniej 2 lekarzy chirurgów ze specjalizacją z transplantologii klinicznej posiadających, co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie pobierania i przeszczepiania narządów klatki piersiowej oraz jamy brzusznej reprezentujących szpitale z największą aktywnością donacyjną w ostatnich 5 latach;
- co najmniej 1 pracownika banku tkanek oka pobierającego tkanki oka lub współpracującego członka zespołu pobierającego tkanki oka reprezentujących szpitale z największą aktywnością donacyjną w ostatnich 5 latach;
- co najmniej 1 przedstawiciela zawodu pielęgniarskiego - reprezentującego szpital z wysoką aktywnością donacyjną w ostatnich 5 latach;
- co najmniej 1 osoba z doświadczeniem w kierowaniu/zarządzaniu podmiotami leczniczymi wykazującymi największą aktywność donacyjną w kraju w ciągu ostatnich 5 latach.
W razie potrzeby Wykonawca zapewni udział innych przedstawicieli personelu medycznego (np. neurologa, neurochirurga, radiologa, kierownika medycznego laboratorium diagnostycznego) reprezentujących szpitale wykazujące się aktywnością donacyjną w ostatnich latach.

Zamawiający dokona oceny w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania wg formuły SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: określono w rozdziale XX SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: określono w rozdziale XX SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowy środek dowodowy w postaci „Projektu graficznego okładki” (P). Niedołączenie do oferty „Projektu graficznego okładki” (P) i brak możliwości dokonania na jej podstawie oceny ofert lub w przypadku, gdy oferta Wykonawcy otrzyma 0 pkt. w ramach kryterium oceny ofert „Projektu graficznego okładki” (P) – oferta zostanie odrzucona. Przedmiotowy środek dowodowy należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).

Uwaga! Przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert. Brak przedmiotowego środka dowodowego spowoduje, że oferta podlegać będzie odrzuceniu. Zamawiający informuje, iż w powyższym zakresie nie obowiązują regulacje art.107 ust 2 ustawy pzp

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Interaktywny formularz ofertowy, udostępniony przez Zamawiającego na platformie e-Zamówienia (zamieszczony w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”);
2) Formularz ofertowy – Załącznik nr 2 do SWZ (wypełniony i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym);
3) oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SWZ, stanowiącego dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia z postępowania na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego środki dowodowe, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ,
4) oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SWZ, stanowiącego dowód potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego środki dowodowe, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 28 pkt 2 i 3, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5) oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ – składane tylko w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
6) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
7) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty:- o ile ofertę składa pełnomocnik (podpisane zgodnie z informacją zawartą w pkt. 28.7)
8) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy.
Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
9)Załącznik nr 8 – Wykaz usług
10)Załącznik nr 9 – Wykaz osób

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Załącznik nr 5 SWZ - § 11. Zmiany umowy
1. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy pzp.
2. Stosownie do art. 455 ust. 1 pkt 1 Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian opisanych w ustępach poniżej:
a) w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa;
b) wystąpienia siły wyższej - w zakresie dostosowania niniejszej Umowy do zmian nią spowodowanych;
c) gdy po podpisaniu Umowy powstały nowe, nieznane w chwili podpisywania Umowy i korzystniejsze dla Zamawiającego rozwiązania techniczne, możliwe jest zastąpienie wymaganych rozwiązań nowymi o ile nie zwiększy to kwoty wynagrodzenia;
d) zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania Umowy, uniemożliwiających lub znacznie utrudniających wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z Umową lub powodujących nieracjonalność lub niecelowość dalszej realizacji przedmiotu Umowy;
e) zmiany terminu realizacji Umowy:
f) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć;
2. - nie dłużej jednak niż o 10 dni (kalendarzowych) w ww. przypadkach.
a) w przypadku samodzielnej realizacji zamówienia przez Wykonawcę Zamawiający przewiduje możliwość przystąpienia do zobowiązania podwykonawców. Wykonawca zobowiązany będzie do podania zakresu udziału podwykonawców i powodów włączenia ich do realizacji Umowy;
3. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 455 ustawy Pzp.
4. Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 454 ust. 2 ustawy Pzp.
5. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmiany osób i adresów, które to zmiany nie wymagają sporządzenia aneksu, a jedynie pisemnego poinformowania drugiej Strony (również za pomocą e-maila).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl i pod nazwą niniejszego postępowania. Sposób złożenia oferty został opisany w Rozdziale XIV SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-27 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W związku z wejściem w życie rozporządzenia (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022.835) - załącznik 3 SWZ

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.