eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › Wymiana oświetlenia stanowiskowego i awaryjnego w budynkach Sądu Rejonowego w Limanowej oraz Wydziału Zamiejscowego Ksiąg Wieczystych w Mszanie Dolnej



Ogłoszenie z dnia 2023-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana oświetlenia stanowiskowego i awaryjnego w budynkach Sądu Rejonowego w Limanowej oraz Wydziału Zamiejscowego Ksiąg Wieczystych w Mszanie Dolnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Limanowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322784

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefa Marka 19

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@limanowa.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.limanowa.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6829583f-1ee8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana oświetlenia stanowiskowego i awaryjnego w budynkach Sądu Rejonowego w Limanowej oraz Wydziału Zamiejscowego Ksiąg Wieczystych w Mszanie Dolnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6829583f-1ee8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502080

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00136779/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana oświetlenia stanowiskowego i awaryjnego w budynkach Sądu Rejonowego w Limanowej oraz Wydziału Zamiejscowego Ksiąg Wieczystych w Mszanie Dolnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00297458

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: F-26.1-1/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana oświetlenia stanowiskowego i awaryjnego na energooszczędne typu LED w wybranych pomieszczeniach w budynkach Sądu Rejonowego w Limanowej oraz Wydziału Zamiejscowego Ksiąg Wieczystych w Mszanie Dolnej.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) demontaż istniejących opraw oświetleniowych i awaryjnych oraz ich utylizacja zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2) dostawę i montaż opraw oświetleniowych i awaryjnych. Zamawiający przekaże Wykonawcy posiadane oprawy oświetleniowe i awaryjne, które Wykonawca będzie zobowiązany wykorzystać. Wykaz opraw przeznaczonych do montażu zawiera Załącznik nr 5.3 do SWZ. Posiadane przez Zamawiającego oprawy oświetleniowe i awaryjne są fabrycznie nowe, zakupione w grudniu 2022 r.
3) dostawę i montaż czujników ruchu w ciągach komunikacyjnych w piwnicach w budynku Sądu.
4) wymiana łączników oświetleniowych podwójnych we wszystkich pomieszczeniach w wskazanych w załączniku nr 5.2.
5) dostosowanie instalacji elektrycznej oświetleniowej – wykonanie nowego okablowania (w związku ze zmianą rozmieszczenia lamp i zmianą konfiguracji załączania lamp montażem czujników ruchu) niezbędnego dla prawidłowej pracy wszystkich montowanych urządzeń,
6) wykonanie niezbędnych prac towarzyszących (doprowadzenie ścian, sufitów do stanu pierwotnego),
7) wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia, tak aby potwierdzić poprawność uzyskania odpowiedniego natężenia światła,
8) wykonanie dokumentacji powykonawczej (1 egzemplarz w wersji papierowej oraz na płycie CD) wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi jakość urządzeń (deklaracje, certyfikaty, atesty),
9) udzielenie gwarancji wykonane prace wraz zamontowanymi materiałami i urządzeniami dostarczonymi przez Wykonawcę na okres zaoferowany przez wykonawcę (nie krótszy jednak niż 24 miesiące licząc od daty zakończenia odbioru końcowego robót).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268017,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268017,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268017,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECHALIT Technologie IT Krzysztof Bębenek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 734284864

7.3.3) Ulica: ul. Podbielowska 5a

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268017,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.