Ogłoszenie z dnia 2023-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00502716/01 - Wynik z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie zmian w Systemie Pobyt i portalu Modułu Obsługi Spraw
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd do Spraw Cudzoziemców
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017315012
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Koszykowa 16
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-564
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@udsc.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://udsc.gov.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie zmian w Systemie Pobyt i portalu Modułu Obsługi Spraw2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ecfbd2b-8862-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00501891
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
w ramach realizacji projektu nr 1/8-2018/BK-FAMI pt. „Modernizacja Systemu Pobyt v.2 w zakresie utworzenia Modułu Obsługi Spraw”, współfinansowanego w ramach Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp
Możliwość udzielenia zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 została przewidziana w ramach przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego nr 20/MODERNIZACJA SYSTEMU POBYT-2/PN/22. W ramach zamówienia podstawowego Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 polegających w szczególności na świadczeniu usług o tym samym charakterze w stosunku do innego podsystemu/modułu Systemu Pobyt ściśle współpracującego z Systemem Pobyt do wysokości 3.000.000,00 zł brutto.Całkowita wartość przedmiotowego zamówienia została uwzględniona przy
obliczaniu łącznej wartości szacunkowej zamówienia. Zamówienie będzie polegało na powtórzeniu
podobnych usług, tj. usług świadczenia usług projektowo – programistycznych w celu rozwoju
Systemu Pobyt i Modułu Obsługi Spraw. Zamówienie zostanie powierzone Wykonawcy zamówienia
podstawowego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 63/SYSTEM POBYT/WR/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 393305,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie na rzecz Zamawiającego usług informatyczno – programistyczno – wdrożeniowych polegających na wykonaniu zmian w Systemie Pobyt (zwany dalej Systemem) i portalu Modułu Obsługi Spraw (zwanym dalej portalem MOS). Zamówienie obejmuje przygotowanie następujących zmian:
a) utworzenie podstawowego mechanizmu komunikacji masowej w MOS,
b) utworzenie mechanizmu wersjonowania artykułów w sekcji informacyjnej,
c) przygotowanie i wdrożenie zmian dotyczących obsługi i funkcjonowania wniosków
w portalu Moduł Obsługi Spraw oraz w odpowiednich rejestrach SI Pobyt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania
72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Axians Services Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260300641
7.3.3) Ulica: Postępu 21D
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-676
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AXIANS IT SERVICES POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AXIANS IT SERVICES POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 463255,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-08INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedłużenie posiadanych subskrypcji oprogramowania Autodesk: Product Design & Manufacturing Collection IC Commercial Single-user ELD Annual Subscription Switched From M2S Multi-User 2:1 Trade-In
- Świadczenie usług utrzymania Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Bosflow wraz z jego rozbudową
- Świadczenie usługi rozszerzonego wsparcia technicznego dla środowiska Microsoft SharePoint
- Zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej wraz z elektronizacją treści
- Aktualizacja aplikacji multimedialnych w Centrum Pieniądza NBP
- Cyfryzacja usług medycznych poprzez modernizację infrastruktury teleinformatycznej w Zespole Opieki Zdrowotnej w Ropczycach
więcej: Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.