eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby wyposażenia Centrum Edukacyjno-Integracyjnego i Klubu Rozwoju Zawodowego w Zamościu w obiekcie Nadszańca K1 Bastionu VI

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby wyposażenia Centrum Edukacyjno-Integracyjnego i Klubu Rozwoju Zawodowego w Zamościu
w obiekcie Nadszańca K1 Bastionu VI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 677 23 37

1.5.8.) Numer faksu: 84 639 30 54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby wyposażenia Centrum Edukacyjno-Integracyjnego i Klubu Rozwoju Zawodowego w Zamościu
w obiekcie Nadszańca K1 Bastionu VI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a147f7ad-4e37-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00501865

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050559/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawa sprzętu informatycznego do Centrum Edukacyjno-Integracyjnego i Klubu Rozwoju Zawodowego w poddaszu Nadszańca K1 Bastionu VI w ramach projektu Rewitalizacja Starego Miasta w Zamościu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt Rewitalizacja Starego Miasta w Zamościu jest współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w formie współfinansowania Unii Europejskiej oraz krajowego z budżetu państwa

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00391174

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.46.2023.MT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 526299,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby wyposażenia Centrum Edukacyjno-Integracyjnego i Klubu Rozwoju Zawodowego w Zamościu w obiekcie Nadszańca K1 Bastionu VI, mieszczącego się przy ul. Waleriana Łukasińskiego 8, 22-400 Zamość, na poddaszu budynku.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu informatycznego został zawarty w Szczegółowym Opisie Zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
3. Zamówienie obejmuje:
1) dostawę sprzętu informatycznego wraz z wniesieniem na miejsce docelowe,
2) udzielenie przez Wykonawcę gwarancji i zapewnienie serwisu gwarancyjnego zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001 i wsparcia technicznego na dostarczony sprzęt;
3) udzielenie licencji na oprogramowanie;
4) przekazanie dokumentacji dostarczanego sprzętu.
4. Lokalizacja docelowa dla dostawy przedmiotu zamówienia.
Miejscem docelowym jest poddasze budynku Nadszańca K1 Bastionu VI, w którym powstaje Centrum Edukacyjno-Integracyjnego i Klub Rozwoju Zawodowego w Zamościu, a w którym ma siedzibę Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Zamościu – Ekonomik, ul. Waleriana Łukasińskiego 8, 22-400 Zamość.
5. Szczegółowe oczekiwania Zamawiającego w stosunku do realizacji przedmiotu zamówienia zapisane zostały w załączniku nr 6 do SWZ - Szczegółowy Opis Zamówienia oraz w załączniku nr 7 do SWZ – Projekt umowy.
6. Wskazane w Szczegółowym Opisie Zamówienia (załącznik nr 6 do SWZ) wymagania i parametry techniczne są wymaganiami minimalnymi. Wykonawca zobowiązany jest wykazać ich spełnienie w Opisie technicznym sprzętu stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ. Niespełnienie któregokolwiek z wskazanych wymagań będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Wszystkie urządzenia, wchodzące w skład przedmiotu zamówienia będą fabrycznie nowe, będą pochodzić z najnowszej linii produkcyjnej, nieużywane, nieeksponowane na wystawach lub imprezach targowych, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne, wolne od wad, będą spełniały wymogi określone obowiązującym prawem polskim, oraz prawem Unii Europejskiej, będą dopuszczone do obrotu handlowego, a także będą odpowiadały wymaganiom polskich norm, jeżeli takowe obowiązują.
8. Zamawiający wymaga wykonania testów wydajnościowych, potwierdzających spełnienie wymagań określonych w załączniku nr 6 do SWZ - Szczegółowy Opis Zamówienia dla oferowanego przedmiotu zamówienia. Wyniki testów stanowią przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 6.3.1 pkt 2-4 SWZ i powinny być złożone wraz z ofertą.
UWAGA! Dopuszcza się rozpakowanie sprzętu fabrycznie nowego wyłącznie w celu wykonania testów wydajnościowych, o których mowa w pkt 3.8. SWZ.
9. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sporządzone w języku polskim instrukcje obsługi, atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne, warunki eksploatacji i konserwacji.
10. Koszty załadunku, transportu oraz rozładunku dostawy w miejscu docelowym, a także montażu w przypadku, gdy montaż przez Wykonawcę jest warunkiem otrzymania gwarancji na zakupiony sprzęt, obciążać będą Wykonawcę w ramach ceny za wykonanie zamówienia.
11. Dostawa oraz montaż urządzeń będących przedmiotem zamówienia odbędzie się w wyznaczonych przez Zamawiającego pomieszczeniach, w czasie ustalonym z Zamawiającym.
12. Zamawiający informuje, że występujące w załącznikach do SWZ: nazwy producentów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, w odniesieniu do wymaganych materiałów, urządzeń, sprzętu czy towarów i zaleca traktować, jako przykładowe oraz dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych. Szczegółowe kryteria równoważności został określony w Szczegółowym Opisie Zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
13. W przypadku, gdy w Szczegółowym Opisie Zamówienia (załącznik nr 6 do SWZ) znajdują się odesłania do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem, że zapewnią one realizację zamówienia zgodnie z Szczegółowym Opisem Zamówienia (załącznik nr 6 do SWZ) oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w przywołanych normach.
14. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zapewnić dostępność usługi dla wszystkich użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych – zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
15. Zamawiający oświadcza, że przedmiot zamówienia nie będzie przeznaczony dla jednostek oświatowych w rozumieniu art. 83 ust. 1 pkt 26 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1570 ze zm.) pozwalających na zastosowanie preferencyjnej stawki podatku VAT.
16. Miejsce wykonywania dostawy: Polska, woj. lubelskie, Miasto Zamość, Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Zamościu, ul. W. Łukasińskiego 8.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30213300-8 - Komputer biurkowy

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 539172,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 598506,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 539172,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Web-Profit Maciej Kuźlik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4980138493

7.3.3) Ulica: ul. Spokojna 18

7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 41-940

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 539172,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.