eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bestwina › Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Bestwina

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Bestwina

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bestwina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258144

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 111

1.5.2.) Miejscowość: Bestwina

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-512

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bestwina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bestwina.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bestwina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Bestwina

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-293a1791-6e61-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00501735

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007524/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Bestwina, ul. Jodłowej w Bestwinie, ul. Pszczelarskiej w Janowicach, ul. Dworskiej w Kaniowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453835

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZFiŚ.271.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1660824,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1)Przedmiotem zamówienia jest przebudowa trzech dróg gminnych:
drogi gminnej ul. Dworskiej w Kaniowie,
drogi gminnej ul. Pszczelarskiej w Janowicach,
drogi gminnej ul. Jodłowej w Bestwinie.
2)Przebudowa ulicy Dworskiej polega na wymianie warstw konstrukcyjnych jezdni w postaci warstwy podbudowy z betonu popiołowego o Rm≥5,0MPa, warstwy kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/63 i 031,5 oraz odtworzeniu warstw bitumicznych w postaci nawierzchni z betonu asfaltowego.Zakres prac będzie polegał na:
- frezowaniu istniejącej nawierzchni jezdni;
- rozbiórce istniejącej nawierzchni jezdni;
- rozbiórce istniejącej nawierzchni pobocza;
- wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne;
- wykonaniu warstwy podłoża jezdni;
- wykonaniu warstw z kruszywa łamanego;
- wykonaniu warstwy wiążącej i ścieralnej;
- wykonaniu nawierzchni poboczy.
Podstawowe dane liczbowe:
- długość remontowanej jezdni 300,53 m;
- szerokość remontowanej jezdni 3,0-3,65 m;
- szerokość remontowanych poboczy 0,50 m.
3)Przebudowa ulicy Pszczelarskiej w Janowicach polega na remoncie nawierzchni jezdni, pobocza i zjazdów.
W ramach przedmiotowej inwestycji rozbierane zostaną:
- nawierzchnia jezdni, pobocza, zjazdów, dojść do posesji;
- podbudowy jezdni, pobocza, zjazdów, dojść do posesji;
- przepusty drogowe.
Zakres prac będzie realizowany w następującej kolejności:
- frezowaniu nawierzchni jezdni;
- rozbiórce istniejących nawierzchni;
- wymianie istniejących przepustów;
- wykonaniu warstw konstrukcyjnych jezdni, pobocza, zjazdów, dojść do posesji;
- wykonaniu nawierzchni jezdni, pobocza, zjazdów, dojść do posesji.
Podstawowe dane liczbowe:
- długość odcinka opracowania 690,39 m;
- szerokość remontowanej jezdni 3,00-4,00 m;
- szerokość remontowanego pobocza 0,50 m.
4)Przebudowa ul. Jodłowej w Bestwinie polega na remoncie nawierzchni jezdni i zjazdów.
W ramach przedmiotowej inwestycji rozbierane zostaną:
- nawierzchnia jezdni, zjazdów;
- podbudowy jezdni, zjazdów.
Zakres prac będzie polegał na:
- rozbiórce istniejących nawierzchni jezdni, zjazdów;
- korytowaniu pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni, zjazdów;
- wykonanie warstwy z gruntu stabilizowanego hydraulicznie;
- wykonaniu warstw z kruszywa łamanego;
- wykonaniu nawierzchni jezdni i zjazdów.
Podstawowe dane liczbowe:
- długość remontowanej jezdni 315,60 m;
- szerokość jezdni 3,00 m.
5)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisują projekty budowlane dla poszczególnych dróg, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych dróg oraz przedmiary robót stanowiące załącznik do SWZ .
6)Załączone do SWZ przedmiary robót mają charakter pomocniczy i nie mogą stanowić jedynej podstawy wyceny oferty.
7)Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzenia podanych w opisie przedmiotu zamówienia parametrów i uwzględnienie w ofercie zakresu wynikającego z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
8)Opisane w dokumentacji przetargowej (SWZ i jej załącznikach) materiały i urządzenia są standardem oczekiwanym przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych (równoważnych) niż te przyjęte w SWZ i jej załącznikach (w przypadku podania znaku towarowego lub producenta), jednak o parametrach i jakości nie gorszych od posiadanych przez materiały i urządzenia zaproponowane przez Zamawiającego.
9)Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne jakimi muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.
10)Pod pojęciem „minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne”, Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/ produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretnych produktów przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych, jakościowych i funkcjonalnych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Oznacza, że wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
11)Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, w sytuacji gdyby w dokumentacji projektowej, przedmiarach lub specyfikacjach, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 oraz 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniem nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym w każdej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1811192,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2114999,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1811192,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe RADEX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008003765

7.3.3) Ulica: Cegielniana 25

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1811192,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.