Ogłoszenie z dnia 2023-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00428827/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Monitorowanie systemów alarmowych (antywłamaniowych i sygnalizacji pożaru) wraz z reakcją grup interwencyjnych oraz sprawowaniem serwisu tych systemów w Placówkach Terenowych OR KRUS w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Św. Marcin 46/50
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-807
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poznan@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/krus
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Monitorowanie systemów alarmowych (antywłamaniowych i sygnalizacji pożaru) wraz z reakcją grup interwencyjnych oraz sprawowaniem serwisu tych systemów w Placówkach Terenowych OR KRUS w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5d91ba0-5dca-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00501557
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00123855/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług monitoringu oraz serwisu systemów alarmowych antywłamaniowych i sygnalizacji pożaru w podległych jednostkach terenowych OR KRUS w Poznaniu (umowa na 2 lata)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428827
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1200-OP.261.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 396788,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia poprzez monitoring obiektów wraz z reakcją grup interwencyjnych oraz serwisu systemów alarmowych antywłamaniowych i sygnalizacji pożaru w Placówkach Terenowych Oddziału Regionalnego KRUS w Poznaniu zlokalizowanych w: Gnieźnie, Grodzisku Wielkopolskim, Nowym Tomyślu, Śremie, Środzie Wielkopolskiej, Szamotułach, Międzychodzie, Koninie, Kole, Słupcy, Turku, Ostrowie Wielkopolskim, Jarocinie, Kaliszu, Kępnie, Krotoszynie, Ostrzeszowie, Pleszewie, Pile, Czarnkowie, Wągrowcu, Złotowie, Rawiczu, Gostyniu, Kościanie, Lesznie i Wolsztynie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) zintegrowanie systemu alarmowego antywłamaniowego i sygnalizacji pożaru w oparciu o funkcjonujące urządzenia techniczne, stanowiące własność Zamawiającego oraz podłączenie wszystkich jednostek wymienionych w Załączniku 2 do umowy do Centrum Monitorowania za pomocą zamontowanych przez Wykonawcę w obiektach Zamawiającego (na czas realizacji umowy), na jego koszt, niezbędnych urządzeń nadawczych pozostających własnością Wykonawcy; konserwacja urządzeń będących własnością Wykonawcy pozostaje po stronie Wykonawcy;
2) całodobowy monitoring budynków przy pomocy systemu alarmowego (antywłamaniowego i sygnalizacji pożaru) realizowany w oparciu o zainstalowane, istniejące urządzenia techniczne stanowiące własność lub będące w użytkowaniu Zamawiającego bądź zainstalowane w trakcie obowiązywania umowy wraz z reakcją grupy interwencyjnej w przypadku sygnału o zagrożeniu;
3) sprawowanie serwisu obejmującego przeprowadzanie konserwacji i napraw urządzeń i instalacji utrzymujących systemy alarmowe antywłamaniowe i sygnalizacji pożaru w stałej sprawności alarmowej.
3. Szczegółowe warunki i opis zamówienia wraz ze standardami jakościowymi zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy (zwanych również dalej „PPU”) zawartych w Rozdziale II SWZ.
4. Zamawiający w załączniku 2 do PPU podał urządzenia obecnie zainstalowane w budynkach.
5. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp
1) Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby osoby wykonujące czynności związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia w zakresie serwisu obejmującego przeprowadzenie przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń i instalacji utrzymujących systemy alarmowe antywłamaniowe i sygnalizacji pożaru w stałej sprawności alarmowej przez cały okres realizacji zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zawartej na podstawie art. 22 § 1 Kodeksu pracy.
2) Wymagania, co do weryfikacji obowiązku zatrudnienia na umowę o pracę oraz sankcje z tego tytułu zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy zawartych w Rozdziale II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 385064,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385064,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 385064,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekotrade Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260207887
7.3.3) Ulica: Melomanów 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-712
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Udział podwykonawców - reakcja grup interwencyjnych, serwis systemów alarmowych przeciwpożarowych i antywłamaniowych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 385064,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- DOSTAWA OPON I OGUMIENIA
- Dostawa akcesoriów oraz preparatów do dezynfekcji do Działu Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektorni
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji Galerii Sztuki Starożytnej Muzeum Narodowego w Poznaniu
- Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącego nazwę ENEA STADION
- "DOSTAWA LEKÓW, MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO"
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania oraz zapewnienie sal konferencyjnych w miesiącu czerwcu 2024 r.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi
- Świadczenie usługi ochrony osób, nieruchomości i mienia Muzeum Etnograficznego w Toruniu w okresie 36 miesięcy (od 1 lipca 2024 do 30 czerwca 2027).
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 70 w Koszalinie"
- Świadczenie usługi ochrony w systemie videonadzoru dla IHAR PIB Radzików - Ogród Botaniczny w Bydgoszczy
- Usługi ochrony osób i mienia oraz monitoringu w Galerii Sztuki Współczesnej w Opolu
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, z siedzibą przy ul. Lotników Polskich 1 w Dęblinie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.