eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przebudowa budynku Gmachu Głównego Muzeum Archeologicznego w zakresie adaptacji strychu siedziby do funkcji użytkowych wraz z wykonaniem windy i klatki schodowej przy ul. Senacka 3, 31-002 Kraków.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Gmachu Głównego Muzeum Archeologicznego w zakresie adaptacji strychu siedziby do funkcji użytkowych wraz z wykonaniem windy i klatki schodowej przy ul. Senacka 3, 31-002 Kraków.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM ARCHEOLOGICZNE W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357080620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Senacka 3

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-002

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 422 71 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mak@ma.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ma.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://ma.krakow.pl/muzeum/ogloszenia/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku Gmachu Głównego Muzeum Archeologicznego w zakresie adaptacji strychu siedziby do funkcji użytkowych wraz z wykonaniem windy i klatki schodowej przy ul. Senacka 3, 31-002 Kraków.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c316f28-4a3d-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00501372

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015183/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa budynku Gmachu Głównego Muzeum Archeologicznego w zakresie adaptacji strychu siedziby do funkcji użytkowych wraz z wykonaniem windy i klatki schodowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Waloryzacja zabytkowego gmachu Muzeum Archeologicznego w Krakowie dla wzmocnienia funkcji muzealnych w zakresie adaptacji strychu siedziby do funkcji użytkowych wraz z wykonaniem windy i klatki schodowej.” Program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM). Numer projektu: RPMP.06.01.03-12-0009/22.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389996/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA-271-3/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 10392040,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest przebudowa budynku Gmachu Głównego Muzeum Archeologicznego w zakresie adaptacji strychu siedziby do funkcji użytkowych wraz z wykonaniem windy i klatki schodowej przy ul. Senacka 3, 31-002 Kraków.
2. Przebudowa budynku Gmachu Głównego Muzeum Archeologicznego (MAK) polegająca na adaptacji (aktualnie nieużytkowanego) strychu siedziby do funkcji użytkowych wraz z wykonaniem: windy, wykonaniem niezbędnych dróg ewakuacji p.poż (przebudowa klatki schodowej nr 1 i nr 4 – wydzielenie pożarowe oddymianie mechaniczne), a także wykonaniem przebudowy skrzydła południowo-wschodniego gmachu oraz przebudowy i modernizacji pomieszczenia portierni/wejścia służbowego od strony ul. Senackiej 3. W ramach zamówienia Wykonawca wykona zagospodarowanie fragmentu terenu dziedzińca w okolicy skrzydła południowo-wschodniego – zgodnie z pzt.
2.1 W wyniku realizacji projektu nastąpi adaptacja nieużytkowanego strychu (poddasza) siedziby MAK o powierzchni ok. 1000 m2 (pow. całkowita strychu) na cele użytkowe dostosowane do funkcji: ekspozycyjnej, muzealnej pomocniczej (zaplecze) oraz edukacyjno-konferencyjnej. Zamówienie obejmuje wykonanie prac dot. budowy windy, klatki schodowej oraz adaptacji istniejących ciągów komunikacji w celu zapewnienia niezbędnych dróg ewakuacji oraz konieczności dostosowania budynku do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (szczególnie ruchowymi), w szczególności dostępu do nowych powierzchni Muzeum. W efekcie uzyskanie ok. 650 m2 – 700 m2 powierzchni wystawowo-edukacyjnej.
2.2 Nowe przestrzenie użytkowe, powstałe w ramach inwestycji oraz aktualnie użytkowane pomieszczenia (objęte dokumentacją wykonawczą) wyposażone zostaną w ramach zamówienia w:
a) system wentylacji mechanicznej, klimatyzacji (odpowiednio, zgodnie z dokumentacją wykonawczą),
b) nową instalację elektryczną,
c) nową instalację hydrantową dla całego gmachu MAK,
d) nową instalację kanalizacji, wody, użytkowej, c.o. (na poddaszu, w pomieszczeniach aktualnie użytkowanych generalanie nie przewiduje się wymiany elementów c.o. – która została wykonana w 2020 r.),
e) nowoczesne środki techniczne niezbędne do zabezpieczenia poddasza, wyeksponowanych tam zbiorów i przebywających tam osób, w instalacje: system zarządzania bezpieczeństwem pożarowym, system sygnalizacji pożaru, dso, kd, sswin, cctv, it.
2.3 Wykonawca robót w ramach zamówienia:
a) uzyska decyzje o zgodzie na użytkowanie obiektu po zrealizowaniu robót stanowiących przedmiot zamówienia,
b) opracuje dokumentację powykonawczą,
c) obęte zostaną gwarancją, okresowymi przeglądami i serwisowaniem - zrealizowane w ramach zamówienia systemy, instalacje oraz elementy budynku wytworzone w ramach zadnia np. winda, centrale wentylacyjne zostaną objęte okresowymi przeglądami (przeglądy wynikające z instrukcji producentów zastosowanych wyrobów i z obowiązujących przepisów) świadczonymi przez Wykonawcę na jego koszt wraz z wymianą elementów zepsutych, zużytych itp. Koszt materiałów eksploatacyjnych ponosić będzie Zamawiający.
2.4 W ramach inwestycji wykonane zostaną prace dotyczące konstrukcji i pokrycia dachu, docieplenie połaci dachowych, roboty konstrukcyjne i architektoniczne dot. adaptacji poddasza, szybu windy i klatek schodowych. W ramach zadania wykonana zostanie modernizacja i rozbudowa wszystkich instalacji oraz wykonanie nowych instalacji związanych z koniecznością spełnienia warunków technicznych.
3. Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z:opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik B do SWZ oraz dokumentacją techniczną stanowiącą Załącznik C do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45454100-5 - Odnawianie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261211-6 - Kładzenie płytek dachowych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261320-3 - Kładzenie rynien

45313100-5 - Instalowanie wind

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12897315,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17641193,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13992201,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wodpol Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5532248772

7.3.3) Ulica: ul. Ks.Pr. St. Słonki 24

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie instalacji sanitarnych wod.kan., c.o., c.t., c.w.u., wentylacji i klimatyzacji, wykonanie instalacji elektrycznych, wykonanie zagospodarowania terenu.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13992201,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Wartość zamówienia podstawowego wynosi 10 392 040,43 zł netto oraz dodatkowo wartość przewidywanych zamówień, o których mowa odpowiednio w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa”, została ustalona do 100% wartości zamówienia podstawowego tj. na kwotę do 10 392 040,43 zł netto, co stanowi równowartość 2 333 402,29 euro netto.
2. Okres realizacji zamówienia do 12 miesięcy, licząc od dnia udzielenia zamówienia, tj.: zawarcia umowy, jednak nie później niż do dnia 30.11.2023r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.