Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00434165/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej od wsi Cibory do wsi Świdry Kościelne z oczyszczalnią ścieków.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biała Piska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Adama Mickiewicza 25
1.5.2.) Miejscowość: Biała Piska
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-230
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 874241350
1.5.8.) Numer faksu: 874241351
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@bialapiska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bialapiska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d4e92678-668f-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kanalizacji sanitarnej od wsi Cibory do wsi Świdry Kościelne z oczyszczalnią ścieków.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4e92678-668f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500528
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019423/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Cibory do wsi Świdry Kościelne z oczyszczalnią ścieków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00434165
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.ZP.271.18.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2205311,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno – tłocznej w miejscowości Świdry Kościelne i Cibory, wraz z przepompowniami ścieków oraz lokalną, biologiczno - mechaniczną oczyszczalnią ścieków na działkach o numerach: 4/25, 4/17, 4/16, 4/15, 4/39, 4/54, 2/4, 1/12,1/5, 1/13, 41/7, 41/5, 41/55, 63/1, 26/79, 26/71, 26/80, 59/2, 59/4, 31, 62/3, 63/2, 58/1, 57/1, 56/1, 55/1, 52/2, 51/2, 7/1, 6/1, 6/2, 5/2, 4/38, 3, 2/1, 32, 30/3, 67/1, 45 w obrębie geod. Cibory.
2. Zakres robót obejmuje:
a) roboty przygotowawcze,
b) roboty ziemne,
c) budowę kanalizacji grawitacyjnej PVC Dn 200 o długości 967 m,
d) budowę kanalizacji PE RC 200 mm – 31 m
e) budowę kanalizacji tłocznej PR RC Dn 90 o długości 1 327 m,
f) budowę kanalizacji tłocznej PE RC Dn 50 o długości 294 m
g) montaż 8 studni rewizyjnych betonowych o średnicy 1200 mm,
h) montaż 45 studni PVC o średnicy 425 mm,
i) montaż 3 przepompowni sieciowych i 2 lokalnych,
j) budowę lokalnej biologiczno – mechanicznej oczyszczalni ścieków opartej na technologii złoża obrotowego z sześcioma odseparowanymi strefami oczyszczania w jednym monolitycznym zbiorniku wykonanym z żywicy poliestrowej wzmacnianej włóknem szklanym na dz. nr 26/79 obręb Cibory,,
k) utwardzenie i ogrodzenie terenu przepompowni i oczyszczalni ścieków,
l) ustawienie 2 słupów oświetlenia terenu z oprawami LED.
3. Szczegółowy zakres prac został ujęty w dokumentacji tj.: projektach budowlanych stanowiących załączniki nr 11.1, 11.2 i 11.3 do SWZ, szczegółowej specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 12 do SWZ, przedmiarach robót stanowiących załączniki nr 10.1
i 10.2 oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 9 do SWZ. 4. Ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe przedmiar robót ma charakter pomocniczy do wyceny przedmiotu zamówienia. 5. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych w sytuacji, gdyby w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej lub przedmiarze, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, a takim odniesieniem nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane, w normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemie referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 7.Zamówienie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych w gminach, w których funkcjonowały zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwa gospodarki rolnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2595000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3273583,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2595000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smol-Term Marcin Smoliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181897002
7.3.3) Ulica: Lipowa 36
7.3.4) Miejscowość: Giełczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2595000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI BIAŁA PISKA
więcej: przetargi BIAŁA PISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
- Przebudowa ulicy Słonecznej i łącznika wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Złotym Potoku
- Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Kobylej Górze oraz pokrycia dachowego na budynkach komunalnych w gminie Kobyla Góra
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny - Etap II - w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. "
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
- Budowa, przebudowa kanalizacji sanitarnej w gminie Krzepice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.