eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › "Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r."



Ogłoszenie z dnia 2023-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRODZISKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269108

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11a

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-grodziski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51794e93-8531-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500196

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00013556/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 „Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. poz. 2415), składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w przepisach rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452) - dalej jako „rozporządzenie”.
2. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (§ 2 ust. 1 rozporządzenia).
3. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w § 2 ust. 1 rozporządzenia, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w § 3 ust. 1 rozporządzenia (§ 2 ust. 2 rozporządzenia).
4. W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku (§ 4 ust. 1 rozporządzenia).
5. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, w przypadkach, o których mowa w art. 20 ust. 3 Pzp (§ 5 rozporządzenia).
6. W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty, lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach, zwane dalej „dokumentami potwierdzającymi umocowanie do reprezentowania”, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, zwane dalej „upoważnionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument (§ 6 ust. 1 rozporządzenia).
7. W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): XXXIII. Ochrona danych osobowych osób fizycznych i klauzula informacyjna z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej „rozporządzeniem 2016/679”.
1. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia 2016/679, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale XXXIV, do upływu terminu na ich wniesienie.
2. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
3. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
4. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
5. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje się odpowiednio.
6. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
7. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
8. W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679. Dane te mogą dotyczyć w szczególności samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia.
9. W postępowaniu i po zakończeniu postępowania do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych stosuje się przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679.
10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Zamawiający

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.1.21.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego. Szczegółowy wykaz artykułów znajduje się w załączniku nr 7.
1 AKUMULATOREK niklowo-metalowo-wodorkowy ładowany AAA 1,2V 700mAh (4 szt.) op. (4 szt.)
2 BATERIA AA alkaliczna (4 szt.) op. (4 szt.)
3 BATERIA AAA alkaliczna (4 szt.) op. (4 szt.)
4 BLOCZEK kostka biała klejona, 85x85x40, gramatura 70g bloczek
5 BLOCZEK kostka biała nieklejona wkład (1x750 kart.), 83x83x75mm, gramatura: 70g-80g, posiada znak ekologiczny zielony punkt bloczek
6 BLOCZEK kostka biała nieklejona w plastikowym pudełku 83x83x75mm (1x750 kart.), wymiary zewnętrzne pojemnika: 92x92x82mm, posiada znak ekologiczny zielony punkt bloczek
7 BLOCZEK kostka kolorowa klejona, 85x85x40mm (5 kolorów) bloczek
8 BLOCZEK kostka kolorowa nieklejona (wkład 1x750 kart.), 83x83x75mm, gramatura: 70g-80g, posiada znak ekologiczny zielony punkt bloczek
9 BLOCZEK samoprzylepny (1x100kart.), 105x76mm, kolor żółty, gramatura: 70gsm (± 4%), posiada znak ekologiczny zielony punkt bloczek
10 BLOCZEK samoprzylepny (1x100kart.), 76x76mm, neon - różne kolory, gramatura: 70gsm (+/- 4%), posiada znak ekologiczny zielony punkt bloczek
11 BLOCZEK samoprzylepny (1x400kart.), 76x76mm, kolor neon mix, gramatura: 75gsm, posiada znak ekologiczny zielony punkt bloczek
12 BLOCZEK samoprzylepny, (1x100kart.) 76x76mm, kolor żółty, wykonane z papieru (100% pulpa drzewna), gramatura: 70gsm ± 4%, posiada znak ekologiczny zielony punkt bloczek
13 BLOCZKI samoprzylepne, (3x100kart.) 51x38mm, kolor żółty, wykonane z papieru (100% pulpa drzewna), gramatura: 70gsm, posiada znak ekologiczny zielony punkt op. (3 bloczki w op.)
14 BLOK w kratkę A5, 100 kar. szt.
15 BRULION A4, 96 kar., twarda oprawa, w kratkę szt.
16 BRULION A5, 96 kar., twarda oprawa, w kratkę szt.
17 CIENKOPIS 0,4mm, posiada cienką fibrową końcówkę o szerokości linii pisania 0,4mm, wentylowana skuwka, sześciokątny wzór w paski, metalowa obsadka gwarantująca stabilność końcówki, atrament odporny na rozmazywanie, występuje w 65 kolorach szt.
18 CIENKOPIS kulkowy 0,5mm, automatyczny z płynnym tuszem żelowym EnerGel, grubość linii pisania 0,25mm, długość linii pisania 900m, gumowy uchwyt ze żłobieniami, na wymienny wkład LRN5, wykonany w 54% z materiałów przetworzonych, występuje w kolorach: czarny, czerwony, niebieski, zielony, fioletowy szt.
19 WKŁAD LRN5 do cienkopisu PENTEL ENERGEL BLN75, 0,5mm, grubość linii pisania 0.25mm, długość linii pisania 900m, waga produktu 2.6g, różne kolory szt.
20 CIENKOPIS kulkowy, 0,3mm, z igłową końcówką, ergonomicznym gumowym uchwytem i obudową z okienkiem pozwalającym na kontrolę zużycia tuszu, z systemem HI-Tecpoint, długość linii pisania 1500m, różne kolory szt.
21 CLIPBOARD deska z klipem A4, nieotwierana, podkładka do pisania bez okładki, wykonana z tektury o grubości ok. 2mm, pokryta wysokiej jakości PVC na dłuższym boku znajduje się kieszonka na długopis lub ołówek,możliwość zawieszenia podkładki za pomocą specjalnego oczka umieszczonego w zacisku, różne kolory szt.
22 DATOWNIK samotuszujący, wersja polska, wysokość cyfr/liter 4mm, obudowa wyprodukowana w 70% z odzyskanego plastiku, kolor wkładu tuszującego czarny szt.
23 DŁUGOPIS na łańcuszku o długości 520mm z ciężką bazą o wadze 300g, z wymiennym wkładem w kolorze niebieskim lub czarnym, wymiary 94x140x94mm, materiał zewnętrzny: czarny plastik szt.
24 WKŁAD do długopisu Fellowes na łańcuszku z ciężką podstawą, kolor niebieski lub czarny szt.
25 DŁUGOPIS z niklowo-srebrną końcówką 0,7mm, odporną na uderzenia, wymienny wkład, wodoodporny tusz o intensywnym, nieblaknącym kolorze, długość linii pisania 1500m, różne kolory szt.
26 DŁUGOPIS kulkowy, do papieru śliskiego i kredowego (0,7mm), grubość linii pisania ok.35mm, długość linii pisania 450m, tusz zasycha w 1 sekundę, na wkład wymienny SXR-72, różne kolory szt.
27 DŁUGOPIS automatyczny, z wkładem olejowym wodoodpornym wymiennym, z gumowym uchwytem, obudowa krystaliczna, grubość linii pisania 0,21mm, długość linii pisania 1100m, różne kolory szt.
28 DŁUGOPIS kulkowy z końcówką z niklowanego srebra, grubość linii pisania 0,27mm, długość linii pisania 1500m, na wkład wymienny BKL77, różne kolory szt.
29 DŁUGOPIS kulkowy żelowy automatyczny z gumowym uchwytem, grubość linii pisania 0,25mm, długość linii pisania 1300m, tusz z certyfikatem ISO 14145-2, wkład wymienny BLS-G2, różne kolory szt.
30 WKŁAD do długopisu żelowego PILOT G-2 (BLS-G2), grubość linii pisania 0,25mm (+/-1mm), długość linii pisania 1300m, różne kolory szt.
31 DŁUGOPIS automatyczny 0,7mm, z gumowym uchwytem, grubość linii pisania 0,27-0,33, długość linii pisania 800m (+/-200m), końcówka pisząca niklowane srebro z kulką z węglika wolframu, na wkłady wymienne F-120 RS, różne kolory szt.
32 DŁUGOPIS końcówka 0,7mm, długość linii pisania 800m/+/-200/,końcówka pisząca z niklowanego srebra z kulką z węglika wolframu, wentylowana nasadka w kolorze tuszu, różne kolory szt.
33 DŁUGOPIS jednorazowy z końcówką 0,7mm lub 1mm (do wyboru przez Zamawiającego), obudowa przezroczysta, końcówka i skuwka w kolorze tuszu, występuje w min.4 kolorach, producent nazwa i grubość końcówki trwale naniesiona na obudowie długopisu szt.
34 DRUK Dziennik budowy A4 (pion), jednostronny, 20 stron (10 kart oryginał + kopia), rodzaj papieru: offsetowy, kolor okładek niebieski szt.
35 DRUK Ewidencja wyjść w godzinach służbowych, A4 (pion), druk dwustronny, 32 kartki, rodzaj papieru: offsetowy, kolor okładek zielony szt.
36 DRUK Księga druków ścisłego zarachowania A4 poziom OFFSET 710-1 /MIP, zeszyt 40 stron szt.
37 DRUK Polecenie wyjazdu służbowego, A5, 100 kar., zadrukowany dwustronnie, z dziurkami do seg., perforowany, klejony grzbietowo, z komórką – sprawdzono pod względem merytorycznym bloczek
38 DZIURKACZ metalowy, z ogranicznikiem formatu, do 65 kartek, różne kolory szt.
39 DZIURKACZ metalowy, z ogranicznikiem formatu, do 30 kartek, różne kolory szt.
40 DZIURKACZ z ogranicznikiem formatu, do 30 kartek, wymiary 98x109x121mm, posiada certyfikat GS, gwarancja producenta 10 lat, różne kolory szt.
41 DZIURKACZ z ogranicznikiem formatu, do 10 kartek, wymiary 100x70x81mm, posiada 10-letnią gwarancję i certyfikat bezpieczeństwa GS, różne kolory szt.
42 ETYKIETY poliestrowe matowe białe 40x20mm (1000 szt.) z klejem akrylowym (do drukarek ZEBRA) rolka (1000 etykiet)
43 ETYKIETY termiczne białe 50x30mm (1000 szt.) z klejem akrylowym (do drukarek ZEBRA) rolka (1000 etykiet)
44 ETYKIETY do segregatora wsuwane 48x153mm/+-/1mm/ (do segregatora 75mm), wykonane z papieru offsetowego 250g op. (20 szt.)
45 ETYKIETY do segregatora wsuwane 28x153mm /+-/1mm/ (do segregatora 50mm), wykonane z papieru offsetowego 250g op. (20 szt.)
46 ETYKIETY do segregatora wsuwane 50x158mm (do segregatora 75mm), z certyfikatem FSC op. (10 szt.)
47 ETYKIETY do segregatora wsuwane 30x158mm (do segregatora 50mm), z certyfikatem FSC op. (10 szt.)
48 ETYKIETY samoprzylepne 105x48mm, ilość etykiet na stronie: 12, ilość etykiet w opakowaniu: 1200 szt., ilość arkuszy: 100 szt., format arkusza: A4 (210x297mm), rogi etykiet proste, kolor biały, gramatura papieru: offset 80g/m2, opakowanie: estetyczna obwoluta z folią op. (100 ark.)
49 FOLIOPIS 2,5mm, tusz spełnia normę ISO 554, posiada System Cap-Off - 14 dni, długość linii pisania 800m, różne kolory szt.
50 FOLIOPIS 0,6mm, tusz spełnia normę ISO 554,posiada System Cap-Off - 14 dni, długość linii pisania 800m, różne kolory szt.
51 GRAFITY HB do ołówka automat. ORENZ PENTEL XPP503-GX- 0,3mm (opakowanie 12 szt.) op. (12 szt.)
52 GRAFITY HB do ołówka automat. PENTEL AX125 FIEST- 0,5mm (opakowanie 12 szt.) op. (12 szt.)
53 GRZBIET zaciskowy / wsuwany 15mm, różne kol. szt.
54 GRZBIET zaciskowy / wsuwany 9mm, różne kol. szt.
55 GRZBIET zaciskowy / wsuwany 6mm, różne kol. szt.
56 GUMKA polimerowa mała, wymiar: 43x17,4x11,7mm, waga 12,6g, wykonane z Hexamoll® DINCH, nie narusza struktury papieru, bardzo miękka, nie wymaga dociskania do powierzchni, nie twardnieje i nie pęka z upływem czasu szt.
57 GUMKA polimerowa czarna, wymiar: 43,4x17,4x12,4mm, waga 12,4g, wykonane z Hexamoll® DINCH, nie narusza struktury papieru, bardzo miękka, nie wymaga dociskania do powierzchni, nie twardnieje i nie pęka z upływem czasu szt.
58 GUMKI krzyżowe 160x1,5x4mm, średnica ok.100mm (opakowanie 1kg), różne kolory op.
59 GUMKI recepturki, wąskie, średnie, szerokie (opakowanie 1kg), różne kolory op.
60 KALENDARZ biurkowy tygodniowy, stojący-spirala, ilość stron: 56, papier biały 70g/m2, druk: 2+2, format kalendarza: 120x200mm, brak stopki wydawniczej szt.
61 KALENDARZ biurowy piórnik, BF07 szt.
62 KALENDARZ książkowy A5, dzienny, różne kolory szt.
63 KALENDARZ na biurko leżący BIUWAR, 590x420mm, 40 kart. szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30197630-1 - Papier do drukowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30199500-5 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby

30237430-2 - Markery

39292400-9 - Przybory do pisania

30197644-2 - Papier kserograficzny

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

30192130-1 - Ołówki

30192121-5 - Długopisy kulkowe

30197100-7 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie

30197220-4 - Spinacze do papieru

30199230-1 - Koperty

30197200-8 - Skoroszyty kołowe i spinacze do papieru

30192000-1 - Wyroby biurowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: XX. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
1. Kryterium „Cena” w zł:
1) znaczenie kryterium - 60% (0,6);
2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
Lcena = (Cmin / C) x 0,6 x 100 pkt
gdzie:
a) Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;
b) Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną;
c) C - cena w ofercie ocenianej.
2. Kryterium „Termin dostawy” (termin dostawy o którym mowa w § 2 ust. 5 pkt a istotnych postanowień umowy) w dniach:
1) znaczenie kryterium - 40% (0,4);
2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Termin dostawy”:
Liczba punktów w kryterium „termin dostawy” zostanie przyznana zgodnie z poniższą tabelą:
Deklarowany termin dostawy Ilość punktów
Do 2 dni roboczych 40 pkt

3 dni robocze 20 pkt

4 dni robocze 0 pkt

Oznaczenia:
T – ilość punktów badanej oferty dla kryterium „Termin dostawy”
Uwaga:
W celu przyznania punktów w powyższym kryterium Zamawiajacy rozpatrywać będzie informacje podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
W przypadku, gdy w formularzu nie zostanie wpisany termin dostawy, Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje maksymalny dopuszczalny termin dostawy, który wynosi 4 dni robocze i przyzna Wykonawcy 0 pkt.

T- Termin dostawy. Do wyliczenia terminu Zamawiający przyjmie „Termin dostawy” wskazany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ).

Liczba punktów określona zostanie na podstawie poniższego wzoru:

C+T

W przypadku wskazania terminu dostawy dłuższego niż 4 dni robocze oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. W przypadku wartości z przecinkami ( np. 3,5 dnia roboczego) wartość zostanie zaokrąglana w dół do pełnego dnia. W przypadku podania terminu w innych jednostkach (np. godziny) oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.


3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.
4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
5. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
6. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 5, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: „Termin dostawy”

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Dla postępowania warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) minimum dwie dostawy artykułów biurowych o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto każda. W przypadku wykonywania i nie zakończenia jeszcze dostawy, Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość będzie brana pod uwagę do oceny spełnienia warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 Pzp, jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki:
1) naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne;
2) wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania, lub zamawiającym;
3) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności:
a) zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie wykonawcy,
b) zreorganizował personel,
c) wdrożył system sprawozdawczości i kontroli,
d) utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów,
e) wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów.
3. Zamawiający ocenia, czy podjęte przez wykonawcę czynności, o których mowa w ust. 2, są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy. Jeżeli podjęte przez wykonawcę czynności, o których mowa w ust. 2, nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, zamawiający wyklucza wykonawcę.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenia, o których mowa w pkt 1 powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 powyżej stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia.
5. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda podmiotowego środka dowodowego tj.:
1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;
6. Okres wyrażony w latach, o którym mowa w pkt 5 ppkt 1) powyżej , liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej),
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ oraz braku podstaw do
wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do
realizacji których te zdolności są wymagane (art. 117 ust. 3 Pzp).
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6. Jeżeli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego działa osoba, której
umocowanie do ich reprezentowania nie wynika z dokumentów, takich jak odpis lub informacje z Krajowego Rejestru
Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, zamawiający
może żądać pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawców.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa wyżej, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych
dokumentów cd w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu wykonania umowy oraz cen jednostkowych za świadczenie usług stanowiących przedmiot umowy w przypadku ustawowej zmiany obowiązku podatkowego Wykonawcy w zakresie podatku od towarów i usług ;
– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
3.
Wykonawca jest zobowiązany powiadomić pisemnie Zamawiającego o okolicznościach o których mowa w § 7 ust. 2.
4.
Niezależnie od zmian o których mowa powyżej wprowadza się zasady dokonywania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, zgodnie z art. 439 ustawy Pzp:
1)
zmiana wynagrodzenia zostanie określona w oparciu o miesięczny „Wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych” publikowany w Komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w sprawie wskaźnika cen towarów i usług określający zmianę ceny towarów i usług w porównaniu z analogicznym miesiącem roku poprzedniego, podanego dla pierwszego miesiąca kalendarzowego przypadającego po upływie 6 m-cy od daty zawarcia Umowy;
2)
wartość publikowanego wskaźnika przekraczająca 15,00% uprawnia Strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia, przy czym początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia przypada po upływie 6 m-cy od daty zawarcia Umowy;
5
3)
zmiana wysokości wynagrodzenia dotyczy tylko tej części wynagrodzenia, która przysługuje Wykonawcy za wykonanie tej części Przedmiotu umowy, której realizacja przypadła po upływie 6 miesięcy od daty zawarcia Umowy;
4)
maksymalną wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia wynosi 10%.
5.
Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 4 zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-27 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-27 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.