eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Dostawa kombajnu zbożowego na potrzeby ZSCKR w Studzieńcu oraz dostawa przyczepy ciągnikowej na potrzeby ZSCKR w Studzieńcu



Ogłoszenie z dnia 2022-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kombajnu zbożowego na potrzeby ZSCKR w Studzieńcu oraz dostawa przyczepy ciągnikowej na potrzeby ZSCKR w Studzieńcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Studzieniec 30

1.5.2.) Miejscowość: Sierpc

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 275 08 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@estudzieniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zszstudzieniec.bip.org.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zsckrstudzieniec.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kombajnu zbożowego na potrzeby ZSCKR w Studzieńcu oraz dostawa przyczepy ciągnikowej na potrzeby ZSCKR w Studzieńcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-070916f2-553f-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00500130

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054068/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup kombajnu zbożowego na potrzeby ZSCKR w Studzieńcu

1.2.3 Zakup przyczepy ciągnikowej na potrzeby ZSCKR w Studzieńcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00414003/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR.071/4/13/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 677073,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Dla części I: kombajnu zbożowego o następujących parametrach:
1) Kombajn fabrycznie nowy, rok produkcji: nie starszy niż 2021
2) Instrukcja obsługi w języku polskim
3) Rodzaj paliwa: ON
4) Silnik co najmniej 4 cylindrowy
5) Moc silnika: min. 170 KM, max 210 KM
6) Zasilenie za pomocą pompy wtryskowej mechanicznie lub elektronicznie za pomocą systemu Common Rail
7) Norma spalin Stage IV, Tier 4 Final lub EURO Stage V
8) Przekładnia hydrostatyczna min. 3-zakresowa
9) Liczba osi: 2
10) Prędkość: min. 20 km/h
11) Zespół żniwny o szerokości roboczej od 4,3 m do 5 m, połączony z kombajnem szybkozłączem (funkcje elektryczne i hydrauliczne kombajnu przyłączane za pomocą szybkozłączy)
12) Odciążenie przyrządu żniwnego hydro-gazowe
13) Chwytacz kamieni
14) Kombajn wyposażony w dwustronny napęd na podajniku pochyłym umożliwiający adaptację z przystawką do kukurydzy
15) Średnica bębna młócącego od 400 mm do 650 mm
16) Szerokość bębna młócącego od 1,1 m do 1,5 m
17) Możliwość ustawienia parametrów żniwnych z poziomu kabiny operatora, w zależności od roślin zdalne sterowanie klepiskiem
18) Układ pracy sit: przeciwbieżny
19) Zbiornik na ziarno: min. 5000 l, z czujnikiem napełnienia
20) Wysokość rozładunku: min. 3,5 m
21) Kabina wyposażona w klimatyzację, ogrzewanie
22) Radioodbiornik z głośnikami i anteną
23) Kabina wyposażona w fotel pasażera i chłodzony schowek
24) Dwie gaśnice, w tym jedna proszkowa
25) Obsługa funkcji roboczych za pomocą wielofunkcyjnej dźwigni
26) Komputer rejestrujący parametry pracy kombajnu
27) Ekran sterujący – terminal informujący o podstawowych parametrach pracy kombajnu, takich jak: liczba obrotów dmuchawy, liczba obrotów bębna młócącego, wskaźnik poziomu paliwa, wskaźnik temperatury, kontrolę przepustowości, licznik powierzchni
28) Smarowniki ułatwiające szybką możliwość konserwacji
29) Wózek do przewozu zespołu żniwnego
30) Szarpacz słomy
31) Beznarzędziowe przestawienie się szarpacza z rozdrabniania słomy na odkładanie słomy w pokosy
32) Czujnik strat ziarna na wytrząsaczach i sitach
33) Wyposażenie dopuszczające sprzęt do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 988, 1002, 1768, 1783)
34) Możliwość montażu systemu umożliwiającego prowadzenie kombajnu za pomocą GPS
35) Bezpłatne przeszkolenie pracowników Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, w zakresie obsługi, eksploatacji oraz konserwacji kombajnu
36) Wykonany zgodnie z wymogami UE i posiada certyfikat CE

4.5.3.) Główny kod CPV: 16340000-0 - Maszyny żniwne i młockarki

4.5.5.) Wartość części: 595772,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Dla części II: przyczepy ciągnikowej o następujących parametrach:
1) Przyczepa fabrycznie nowa, rok produkcji: nie starszy niż 2021
2) Ładowność przyczepy 14 ton
3) Wyposażona w błotniki kół
4) Przyczepa dwuosiowa
5) Wywrot trzystronny
6) Zawieszenie resorowane
7) System burt uchylnych dołem i górą
8) Ściana boczna dzielona ze słupkiem na środku
9) Schodki w wersji bazowej
10) Dwu lub jednoobwodowy system hamulcowy
11) W ścianie tylnej szyber wraz z rynną spustową
12) Zabezpieczenie operatora przed opadnięciem skrzyni podczas serwisu
13) Plandeka rolowana ze stelażem
14) Balkon na ścianie przedniej
15) Zaczep transportowy tylny plus wyjścia do drugiej przyczepy
16) Opony typu tir
17) Wyposażona w koło zapasowe ze stelażem
18) Wyposażenie dopuszczające sprzęt do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 988, 1002, 1768, 1783)
19) Wykonana zgodnie z wymogami UE i posiada certyfikat CE.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 744150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 744150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 744150,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne ROLSERWIS S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 7740004990

7.3.3) Ulica: Sierpecka 10

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-402

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 744150,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109470,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115620,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109470,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROHANDEL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101525049

7.3.3) Ulica: WOŹNIAKÓW 19A

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109470,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.