eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kosakowo › Remont dachu w budynku szkoły podstawowej w Dębogórzu



Ogłoszenie z dnia 2022-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu w budynku szkoły podstawowej w Dębogórzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOSAKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000531708

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 69

1.5.2.) Miejscowość: Kosakowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 586604344

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kosakowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakosakowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/gmina_kosakowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu w budynku szkoły podstawowej w Dębogórzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e8acbcf-3294-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00499952

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007115/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Remont dachu w budynku szkoły podstawowej w Dębogórzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00343911/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.46.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 356218,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem dachu budynku Szkoły Podstawowej w Dębogórzu, położonej przy ul. Pomorskiej 30.
Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi wykonanie następujących robót i prac remontowych:
 remont stropodachów od strony patio - w tym całkowitą wymianę pokrycia dachowego i obróbek blacharskich stropodachów,
 remont stropodachu odwróconego – w tym częściową wymianę pokrycia dachowego i obróbek blacharskich attyki stropodachu od strony hali sportowej,
 wymianę obróbek blacharskich dachu i rynny koszowej części budynku znajdującego się od strony południowej hali sportowej,
 remont kominów oraz wymianę obróbek blacharskich kominów,
 remont lukarn – w tym wykonanie nowych obróbek blacharskich okien wykuszy w poziomie parapetów,
 montaż rynhaków i wzmocnień rynien hali sportowej,
 wymianę rynien i rur spustowych części budynku szkoły,
 montaż nowych koszy zlewowych,
 uszczelnienie obróbki dachu części niższej na styku ze ścianą hali sportowej,
 czyszczenie i regulację rynien nieobjętych zakresem wymiany.

Uwaga:
a) W trakcie prac budowlanych po zdjęciu istniejącej zabudowy należy bezwzględnie zweryfikować stan konstrukcji nośnej dachu pod kątem ognisk korozji biologicznej oraz uszkodzeń. W sprawach niejasnych lub wątpliwych należy kontaktować się z Projektantem i Inwestorem.
b) W wycenie należy uwzględnić wykonanie 4 otworów inspekcyjnych o wym. min 1,0 x 1,0 m umożliwiających weryfikację stanu istniejącej konstrukcji nośnej dachu – miejsca inspekcji zostaną wskazane przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na terenie budowy. Wykonanie otworów inspekcyjnych obejmuje demontaż istniejącej zabudowy oraz warstw przekrycia dachu (takich jak: obudowa z płyt G-K, termoizolacja, paroizolacja, hydroizolacja, itp.) oraz ich odtworzenie po zakończeniu oględzin.

Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i wymagania Zamawiającego zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ oraz Dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 8 do SWZ i Przedmiar robót (od poz. 1 do poz. 8 włącznie, tj. od strony nr 1 do 12 włącznie) stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261910-6 - Naprawa dachów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 341101,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 408194,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 341101,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOM-WENT Wenta Krystian

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-160-00-45

7.3.3) Ulica: Nad Stawem 3

7.3.4) Miejscowość: Pałubice

7.3.5) Kod pocztowy: 83-340

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 341101,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.