eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szumowo › "ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, ULIC, CHODNIKÓW I PARKINGÓW POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY SZUMOWO W SEZONIE ZIMOWYM 2022/2023"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, ULIC, CHODNIKÓW
I PARKINGÓW POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY SZUMOWO W SEZONIE ZIMOWYM 2022/2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szumowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja

1.5.2.) Miejscowość: Szumowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-305

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szumowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ug-szumowo.pbip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/426855ef-4676-44a8-939c-ce06874d63cb

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, ULIC, CHODNIKÓW
I PARKINGÓW POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY SZUMOWO W SEZONIE ZIMOWYM 2022/2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-306b030e-4fa9-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00499165

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000294/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, ULIC, CHODNIKÓW I PARKINGÓW POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY SZUMOWO W SEZONIE ZIMOWYM 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400573/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 973,86 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 593,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych, ulic, chodników i parkingów będących w zarządzie Gminy Szumowo położonych na terenie gminy tj. odśnieżanie oraz zwalczanie gołoledzi i śliskości pośniegowej.
Do zwalczania gołoledzi i śliskości pośniegowej należy użyć mieszanki piasko- soli w stosunku 50 procentowym.
Wykonawca zobowiązany będzie do przystąpienia do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zaleceniem Zamawiającego, w każdej chwili wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, powodujących konieczność przystąpienia do odśnieżania oraz zwalczania gołoledzi i śliskości pośniegowej nie później niż w ciągu 2 godz. od momentu zgłoszenia przez osobę upoważnioną do pełnienia kontroli ze strony Zamawiającego.
Wykonawca winien sporządzać dzienne raporty (karty drogowe) dokumentujące pracę sprzętu.
Wykonawca przed rozpoczęciem każdego sezonu zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu lub osobom przez niego wskazanym, pojazdy mechaniczne -nośniki, na których zostaną zamontowane piaskarki i solarki, w celu montażu urządzeń do lokalizacji satelitarnej sprzętu (GPS).

Część 1. Odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi oraz śliskości pośniegowej na drogach gminnych i wewnętrznych położonych na terenie Gminy Szumowo
- długość dróg – do 80 km,
Przejezdność wszystkich dróg należy zapewnić w ciągu 6 godzin od momentu przystąpienia do realizacji zlecenia (nie dotyczy okresu intensywnych opadów śniegu- nawałnic).
W przypadku intensywnych opadów śniegu termin może być wydłużony, po uzgodnieniu
z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 593,42 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych, ulic, chodników i parkingów będących w zarządzie Gminy Szumowo położonych na terenie gminy tj. odśnieżanie oraz zwalczanie gołoledzi i śliskości pośniegowej.
Do zwalczania gołoledzi i śliskości pośniegowej należy użyć mieszanki piasko- soli w stosunku 50 procentowym.
Wykonawca zobowiązany będzie do przystąpienia do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zaleceniem Zamawiającego, w każdej chwili wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, powodujących konieczność przystąpienia do odśnieżania oraz zwalczania gołoledzi i śliskości pośniegowej nie później niż w ciągu 2 godz. od momentu zgłoszenia przez osobę upoważnioną do pełnienia kontroli ze strony Zamawiającego.
Wykonawca winien sporządzać dzienne raporty (karty drogowe) dokumentujące pracę sprzętu.
Wykonawca przed rozpoczęciem każdego sezonu zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu lub osobom przez niego wskazanym, pojazdy mechaniczne -nośniki, na których zostaną zamontowane piaskarki i solarki, w celu montażu urządzeń do lokalizacji satelitarnej sprzętu (GPS).

Część 2. Odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi oraz śliskości pośniegowej na ulicach, chodnikach i parkingach będących w zarządzie Gminy Szumowo położonych w miejscowości Szumowo
- długość ulic w miejscowości Szumowo – ok 6,5 km,
Odśnieżenie chodników i ulic wraz ich posypaniem należy zrealizować w ciągu 3 godzin od zgłoszenia, ale nie później niż do godziny 7.30

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 380,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 648,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 648,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 648,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU ROLMIX Katarzyna Ambroziak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7231564841

7.3.4) Miejscowość: Srebrna

7.3.5) Kod pocztowy: 18-305

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 648,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 418,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 451104322

7.3.3) Ulica: Przemysłowa

7.3.4) Miejscowość: Szumowo

7.3.5) Kod pocztowy: 18-305

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 418,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.