Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00477171/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
- 2022/BZP 00477197/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywne zakupy i dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zaborzu w okresie styczeń - grudzień 2023”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Zaborzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240709327
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Miarki 7
1.5.2.) Miejscowość: Zaborze
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-520
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 856 10 38
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp_zaborze@chybie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspzaborze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szkoła
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywne zakupy i dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zaborzu w okresie styczeń - grudzień 2023”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b5d27c9-74ad-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00498828
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00477171/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne zakupy i dostawy oraz rozładunek różnych produktów spożywczych, w tym produktów mrożonych, warzyw i owoców, ziemniaków, warzyw przetworzonych, jaj konsumpcyjnych, produktów mleczarskich, tłuszczy jadalnych, mięsa drobiowego, mięsa wieprzowego, produktów mięsnych - wędlin, pieczywa, soków, produktów przemiału ziarna i skrobi oraz przypraw na potrzeby bieżącego żywienia uczniów Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Zaborzu w roku 2023, wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15113000-3 - Wieprzowina
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
03142500-3 - Jaja
15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu wpłynęły cztery pliki dodane przez Panią Edytę Loskę pn. „kalkulacja.zip”, „formularz ofertowy.zip”, „CEIDG.zip”, „oświadczenie.zip”. Pliki te jednak nie dają się rozszyfrować.Pliki wprowadzono do systemu klikając „wybierz plik do deszyfrowania”, a następnie „deszyfruj i pobierz plik”. Po dokonaniu wymaganych czynności pojawił się komunikat „Nie jesteś twórcą postępowania dla którego zaszyfrowano ten plik Szczegóły postępowania: Identyfikator 46ba6e0c-7094-459b-ba9b-ba161b9a6a09, Nazwa postępowania „Sukcesywne zakupy i dostawy żywności do Przedszkola Publicznego w Mnichu w okresie styczeń - grudzień 2023””.
Czynność tą powtórzono wielokrotnie, jednakże po każdej próbie pojawiał się ten sam komunikat. Pliki nie zostały odszyfrowane, nie było możliwości otworzenia ich, tym samym Zamawiający nie mógł zapoznać się z ich treścią. Z danych, które wyświetliły się w komunikacie wynika, że pliki przesłane do tego postępowania zostały zaszyfrowane kluczem z innego postępowania pn. „Sukcesywne zakupy i dostawy żywności do Przedszkola Publicznego w Mnichu w okresie styczeń - grudzień 2023” prowadzonego przez Przedszkole Publiczne w Mnichu.
W związku z powyższym Zamawiający uznaje, że oferta nie została złożona. Stanowisko Zamawiającego jest zgodne z opinią UZP „Sposób postępowania z ofertą elektroniczną, z którą zamawiający nie jest w stanie się zapoznać” zamieszczoną w Informatorze nr 3/2019 Urzędu Zamówień Publicznych.
Jeżeli bowiem w wyniku przeprowadzonych czynności wyjaśniających okaże się, że przyczyna braku możliwości otwarcia plików leży po stronie Wykonawcy, Zamawiający jest uprawniony do znania, że oferta nie została przez tego Wykonawcę złożona. Możliwość zapoznania się z treścią oświadczenia woli przez adresata jest warunkiem sine qua non złożenia takiego oświadczenia. Zgodnie z art. 61 § 2 Kodeksu cywilnego do złożenia innej osobie oświadczenia woli w postaci elektronicznej dochodzi wtedy, gdy wprowadzono je do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby osoba ta mogła zapoznać się z jego treścią. Należy przy tym podkreślić, że nie jest dopuszczalne, po upływie terminu składania ofert, uzupełnienie pliku zawierającego ofertę.
Zatem, zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 34 w Białymstoku
- Dostawa żywności dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej SP43 w Lublinie w roku szkolnym 2024 - 2025
- DOSTAWY PRODUKTÓW MIĘSNCYH I WĘDLINIARSKICH
- DOSTAWA RYB, MROŻONEK, WARZYW, OWOCÓW, JAJ I ZIEMNIAKÓW
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Spokojna Przystań" w Garbarach 2024 III
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.