eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miedźna › Zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Gminę Miedźna w sezonie zimowym 2023-2024.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Gminę Miedźna w sezonie zimowym 2023-2024.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEDŹNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258291

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 131

1.5.2.) Miejscowość: Miedźna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-227

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 322116160

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miedzna.logintrade.net/zapytania_email,144517,086c14f8feb8dd77acf6ed248821d4e6.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Gminę Miedźna w sezonie zimowym 2023-2024.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48e0d4d0-6f1e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498740

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00009829/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Gminę Miedźna w sezonie zimowym 2023 – 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00455246

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 241000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Gminę Miedźna w sezonie zimowym 2023-2024.
2. Zakres usługi (ilości) podanych w załącznik nr 1a do SWZ został określony na podstawie przewidywanych potrzeb w okresie trwania umowy. Ilości te mają charakter orientacyjny i posłużą do ustalenia ceny ofertowej, a w przypadku oferty najkorzystniejszej do określenia orientacyjnej wartości umowy. Rzeczywista ilość usług zleconych do wykonania uzależniona będzie od bieżących potrzeb oraz od posiadanych środków finansowych. Stąd też rzeczywista ilość wykonanych usług może się różnić od ilości podanych w załączniku nr 1a do SWZ. Jakakolwiek różnica pomiędzy rzeczywistą ilością wykonanych usług, a ilością podaną w formularzu cenowym nie będzie podstawą do zmiany cen
jednostkowych.
3. Wszystkie usługi składające się na realizację przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo zawarte w Specyfikacji technicznej – załącznik nr 5 do SWZ.
4. Utrzymanie zimowe dróg administrowanych przez Gminę Miedźna obejmuje drogi wymienione w Wykazie dróg - załącznik nr 6 do SWZ.
5. Wszystkie materiały przeznaczone wykonanie usługi powinny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania (deklaracje, atesty i aprobaty). Na żądanie Zamawiającego powyższe dokumenty Wykonawca powinien przedłożyć Zamawiającemu w trakcie realizacji zamówienia.
6. Sposób realizacji zamówienia został zawarty w Projektowanych postanowieniach umownych – załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 311796,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311796,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 311796,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BrukMark Marek Sosna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381603269

7.3.3) Ulica: Pszczyńska 6

7.3.4) Miejscowość: Miedźna

7.3.5) Kod pocztowy: 43-227

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 311796,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-09 do 2024-04-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.