eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › DOSTAWA FOTELI DLA DAWCÓW DO POBIERANIA KRWI I JEJ SKŁADNIKÓW".



Ogłoszenie z dnia 2023-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA FOTELI DLA DAWCÓW DO POBIERANIA KRWI I JEJ SKŁADNIKÓW”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA IM. DR KONRADA VIETHA W RADOMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000303060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LIMANOWSKIEGO 42

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 511 351 896

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rckik.radom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.radom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://rckik-radom.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


zSPZOZ

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA FOTELI DLA DAWCÓW DO POBIERANIA KRWI I JEJ SKŁADNIKÓW”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc99f5bc-5143-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498677

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00079367/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Zakup foteli do pobierania krwi i jej składników

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program operacyjny - POIS.00.00.00 Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 Oś priorytetowa - POIS.11.00.00 REACT-EU Działanie - POIS.11.03.00 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00391456

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-12/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 116328,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

DOSTAWA FOTELI DLA DAWCÓW DO POBIERANIA KRWI I JEJ SKŁADNIKÓW”.
1. Przedmiotem zamówienia jest 12 foteli do pobierania krwi i jej składników. 2. Fotele fabrycznie nowe, rok produkcji 2023. 3. Produkt musi posiadać certyfikat CE, dopuszczony do obrotu na terenie Polski. 4. Zasilanie AC 230 V, 50 HZ, poniżej 1 000 W. 5. Elektryczne sterowanie zapewniające płynne pozycjonowanie. 6. Maksymalne dopuszczalne obciążenie: 180 kg. 7. Fotel dwusegmentowy, bez poszerzenia w części barku, z zagłówkiem, z dwoma podłokietnikami oraz dodatkowo z podnóżkiem. 8. Konstrukcja fotela wykonana z kształtowników i rur ze stali węglowej, malowanej proszkowo, odporna na uszkodzenia mechaniczne oraz na środki myjące i dezynfekcyjne. 9. Wszystkie elementy fotela związane z montażem, konstrukcji muszą być odpowiednio zabudowane i zabezpieczone ( np. śruby), tak aby zapewnić bezpieczeństwo pracy pracowników oraz bezpieczne dla dawcy. 10. Parametry techniczne fotela: a. Wysokość oparcia pleców – min. 90 cm z możliwością regulacji wysokości b. Szerokość siedziska oraz oparcia pleców – minimum 60 cm, maksimum 63 cm c. Całkowita szerokość fotela z podłokietnikami – max. 95 cm d. Szerokość podłokietnika – min. 16 cm e. Długość podłokietnika – min. 50 cm f. Całkowita długość fotela po rozłożeniu- maksimum 200 -220 cm 11. Tapicerka fotela wykonana z materiałów łatwo zmywalnych, odporna na dezynfekcję standardowymi środkami stosowanymi w placówkach medycznych, wodoszczelna, trudnopalna. 12. Tapicerka bez ftalanów – potwierdzone odpowiednim atestem. 13. Tapicerka kategorii B w teście ścieralności Martindael’a (liczba cykli między 25 000 – 40 000 jednostek). 14. Tapicerka łatwa do utrzymania w czystości, odporna na uszkodzenia mechaniczne i ścieranie oraz promieniowanie UV. 15. Dwa tapicerowane podłokietniki – regulacja w płaszczyźnie góra-dół oraz regulacja kątowa w płaszczyźnie poziomej oraz pionowej . 16. Każdy podłokietnik wyposażony w metalowy uchwyt na pilot. 17. Tapicerka podłokietników, oparcia oraz podnóżka profilowana, zapewniająca komfort podczas oddawania składników krwi. 18. Wyposażone w 4 kółka, w obudowie antystatycznej z blokadą centralną. 19. Sterowanie za pomocą pilota połączonego z fotelem za pomocą giętkiego kabla. 20. Elektryczna regulacja segmentu oparcia pleców w zakresie 0-750. 21. Elektryczna regulacja segmentu siedziska w zakresie 0 -180. 22. Elektrycznie regulowana wysokość fotela . 23. Elektrycznie regulacja podparcia nóg w zakresie 0-300. 24. Elektryczna regulacja do pozycji Trendelenburga oraz funkcja pozwalająca na powrót do pozycji siedzącej oraz dedykowany przycisk na pilocie dla każdej z wymienionych funkcji. 25. Podnóżek regulowany elektrycznie lub mechanicznie za pomocą sprężyny gazowej. W przypadku regulacji mechanicznej dźwignia musi znajdować się w łatwo dostępnym miejscu fotela. 26. Kolor tapicerki do uzgodnienia z Zamawiającym. 27. Instrukcja obsługi w języku polskim, serwis w Polsce. 28. Wymagana gwarancja na dostarczony sprzęt – 24 miesiące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192000-2 - Meble medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116328,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116328,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116328,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Branży Metalowej Katarzyna Kotasińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7521115985

7.3.3) Ulica: Pułaskiego 4B

7.3.4) Miejscowość: Namysłów,

7.3.5) Kod pocztowy: 46-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125634,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.