eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Przebudowa budynku handlowo-usługowego (istniejące Przedszkole nr 12 zlokalizowane na II kondygnacji) przy ul. Batorego 34 w Otwocku.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa budynku handlowo-usługowego
(istniejące Przedszkole nr 12 zlokalizowane na II kondygnacji)
przy ul. Batorego 34 w Otwocku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Armii Krajowej 5

1.4.2.) Miejscowość: Otwock

1.4.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498663

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-16

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00479115

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Opis przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem robót i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót.

2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie:

1) na podstawie decyzji Starosty Otwockiego nr 1265/2022 z 15.11.2022 r. zatwierdzającej projekt zagospodarowania działki lub terenu i projekt architektoniczno-budowlany oraz udzielającej pozwolenia na budowę;

2) zgodnie z dokumentacją projektową: „Przebudowa budynku handlowo – usługowego (istniejące przedszkole zlokalizowane na II kondygnacji)”, na którą składają się:

a. projekt zagospodarowania terenu;
b. projekt architektoniczno-budowlany;
c. projekt techniczny branż: architektoniczno-konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej;
d. specyfikację wykonania i odbioru robót;

3) zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, dalej również OPZ.

3. Przedmiotem zamierzenia budowlanego objętego niniejszą dokumentacją jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania jednego pomieszczenia Przedszkola nr 12, ul. Batorego 34 w Otwocku wraz z robotami towarzyszącymi, w tym, w szczególności:

1) wykonanie wszystkich czynności związanych z wykonaniem obiektu zgodnie z dokumentacją projektową i OPZ;

2) realizacja wszystkich czynności administracyjnych związanych z prawidłową i zgodną z przepisami prawa realizacją przedmiotu umowy po otrzymaniu odpowiedniego Pełnomocnictwa od Zamawiającego;

3) wykonanie dokumentacji powykonawczej;

4) udzielenie gwarancji, na warunkach określonych w § 12 umowy; na roboty budowlane i dostarczone oraz zainstalowane elementy w ramach realizacji przedmiotu umowy;

5) wykonanie wszelkich czynności i działań niezbędnych do uzyskania pozwoleń, odbiorów;

6) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie;

7) przekazanie przedmiotu umowy do eksploatacji;

8) przeprowadzenie niezbędnych szkoleń użytkownika i Zamawiającego.

4. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy różnymi częściami dokumentacji projektowej, przedmiarem, specyfikacji technicznych lub Specyfikacji Warunków Zamówienia obowiązywać będzie najszerszy zakres robót.

Po zmianie:
1. Zakres przedmiotu umowy obejmuje, w szczególności:
1) wykonanie wszystkich czynności, w tym robót budowlanych, związanych z wykonaniem obiektu zgodnie z dokumentacją projektową i OPZ;
2) realizację wszystkich czynności administracyjnych związanych z prawidłową i zgodną z przepisami prawa realizacją przedmiotu umowy po otrzymaniu odpowiedniego Pełnomocnictwa od Zamawiającego;
3) wykonanie dokumentacji powykonawczej;
4) udzielenie gwarancji, na warunkach określonych w § 12 umowy; na roboty budowlane i dostarczone oraz zainstalowane elementy w ramach realizacji przedmiotu umowy;
5) wykonanie wszelkich czynności i działań niezbędnych do uzyskania pozwoleń, odbiorów;
6) uzyskanie pozwolenie na użytkowanie;
7) przekazanie przedmiot umowy do eksploatacji;
8) przeprowadzenie niezbędnych szkoleń użytkownika i Zamawiającego.

1a. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy różnymi częściami SWZ: dokumentacji projektowej, przedmiaru, specyfikacji technicznych lub OPZ, obowiązywać będzie najszerszy zakres robót.

2. Warunki realizacji:
1) Roboty będą wykonywane w następujących dniach tygodnia i godzinach:
a) w zakresie robót instalacyjno-budowlanych, których wykonywanie nie będzie powodować wystąpienia jakichkolwiek uciążliwości dla użytkowników obiektu – we wszystkie dni z terminu przewidzianego na ich realizację (dni robocze, soboty, niedziele i święta);
b) roboty uciążliwe (powodujące: nadmierny hałas, zapylenie - kurz budowlany, mogą być wykonywane tylko po godzinach pracy przedszkola (tj. po 17:00) w dni robocze oraz we wszystkich godzinach w pozostałe dni, lecz zawsze po wcześniejszym pisemnym ich uzgodnieniu z użytkownikiem i zarządcą obiektu,
c) roboty elektryczne powodujące wystąpienie zakłóceń i przerw w zasilaniu elektrycznym dla pomieszczeń i budynków – tylko w uzgodnione pisemnie z Zamawiającym/użytkownikiem/zarządcą obiektu w weekendy (sobota, niedziela), przy spełnieniu odrębnie ustalonych warunków;
2) Nie jest dopuszczalne prowadzenie jakichkolwiek prac powodujących przerwy i zakłócenia w zasilaniu elektrycznym dla rozdzielni głównych w budynku objętym robotami budowlanymi w dni robocze (od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 – 17:00) bez pisemnego uzgodnienia z Zamawiającym/użytkownikiem/zarządcą obiektu.
3) Plac budowy, będzie wymagał oznakowania ostrzegawczego i oznakowania wynikającego z przepisów, a w razie potrzeby również wygrodzenia
4) Ze względu na czynny charakter obiektu i jego specyfikę (obiekt użyteczności publicznej, placówka oświatowa) mogą wystąpić przerwy w realizacji prac, zarówno kilkugodzinne, jak i całodobowe, które może zarządzić Zamawiający lub osoby przez niego wyznaczone, a zarządzenie przerwy może nastąpić ustnie, w sposób nagły, bez wyprzedzającej informacji. W przypadku braku możliwości prowadzenia jakichkolwiek robót w związku z sytuacją opisaną powyżej, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie finansowe z tego tytułu.
5) W związku z koniecznością zapewnienia prawidłowego, ciągłego funkcjonowania przedszkola wszelkie roboty budowlano - instalacyjne związane z realizacją przedmiotu umowy wymagające działań poza nowobudowaną salą nr 5 będą zakończone w terminie 40 dni od podpisania umowy i prowadzone w godzinach braku obecności dzieci w placówce.

3. W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową i OPZ, w szczególności:
1) modernizacji instalacji ochrony ppoż w pomieszczeniach przedszkola (wiatrołapie, komunikacji, szatni, salach zajęć), w szczególności poprzez instalację opraw awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego,
2) wyposażenia przedszkola w przeciwpożarowy wyłącznik prądu,
3) wykonania zadaszenia nad schodami ewakuacyjnymi, zgodnie z projektem. Zadaszenie należy wykonać w lekkiej konstrukcji stalowej z profili zamkniętych, zabezpieczonej antykorozyjnie poprzez malowanie, pokrycie z płyt poliwęglanowych dwukomorowych wraz z obróbkami. Konstrukcja daszka zamocowana do stalowej konstrukcji schodów ewakuacyjnych,
4) wykonania więźby dachowej i ścian konstrukcyjnych, pokrycia dachowego,
5) wykonania obróbki blacharskiej;
6) wykonania instalacji grzewczej wraz z dostawą i montażem grzejników, w tym należy wykonać osłony grzejnikowe wykonane z materiału NRO, Bs1d0 – trudnozapalne. Budowa osłony musi zapewnić łatwy dostęp do głowicy termostatycznej bez jej zdejmowania oraz możliwość demontażu w przypadku awarii grzejnika;
7) wykonania instalacji elektrycznej wraz z dostawą i montażem osprzętu i oświetlenia;
8) dostawy i montażu stolarki drzwiowej i okiennej wraz z wykonaniem glifów i ich wykończeniem:
• konieczne wykonanie parapetów nowych okien,
• Stolarkę okienną należy wyposażyć w nawietrzaki okienne higrosterowane.
• konieczne zaopatrzenie wszystkich drzwi w stosowne dla typu i lokalizacji: progi, odbojniki, klamki oraz zamki umożliwiające zamknięcie drzwi na klucz (kolorystyka i typ do uzgodnienia z Zamawiającym), komplet kluczy zostanie przekazany przez Wykonawcę, Zamawiającemu;
9) wykonanie systemu wentylacji mechanicznej obejmujący wykonanie czterech nasad Φ60 zamontowane na dachu. Nasady ze stali nierdzewnej należy wyposażyć w anemostaty i turbowenty, przewód ponad dachem należy wykonać jako ocieplony i wyprowadzony ponad attykę. Stolarkę okienną należy wyposażyć w nawietrzaki okienne higrosterowane.
10) wykonania robót wykończeniowych wybudowanej sali, w tym:
a) wykonanie, wykończenie i malowanie ścian wewnętrznych i sufitów farbą lateksową,
b) Zamawiający wymaga wykończenia podłogi za pomocą materiałów posiadających atest do stosowania w szkołach i przedszkolach, z wykładziny z wierzchnią warstwą użytkową PVC, sportowej/wielofunkcyjnej w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, spełniającej następujące parametry:
• klasa użytkowa dla dużego i intensywnego natężenia ruch – 33 lub 34
• klasa odporności na ogień wg EN 13501-1 – co najmniej Bfl-s1,
• grubość ok. 6,20 mm,
• amortyzacja kategoria P1,
• antypoślizgowa (R9 lub R10),
• odporna na ścieranie,
• odporna na obciążenia toczne,
• izolacja akustyczna co najmniej 18 db,
• odporna na plamy.
Cokoły wykonane na wysokość 10 cm powyżej poziomu posadzki. Pomiędzy poziomem podłogi, a cokołem zapewnić połączenie bezspoinowe.
Dopuszczalne jest zastosowanie paneli winylowych spełniających powyższe wymagania.;
c) wykonanie wszelkich robót wykończeniowych i poinstalacyjnych.
11) usunięcia zbędnej infrastruktury, transport i jej utylizację;
12) dostawy i instalacji oświetlenia w suficie, niezbędnego osprzętu elektrycznego gniazdek, włączników itp;
13) wszystkie instalacje sanitarne, elektryczne, teletechniczne musza zostać zintegrowane i włączone do istniejącej w obiekcie infrastruktury w porozumieniu i przy asyście administratora obiektu.
4. Zamawiający wymaga poprowadzenia wszelkich instalacji podtynkowo, w bruzdach pod posadzką lub w przestrzeni sufitu podwieszanego, jedynie w uzasadnionych technicznie przypadkach i zgodnie ze wskazaniami dokumentacji projektowej dopuszczalne jest inne wykonanie instalacji i poprowadzenie okablowania.
5. Zamawiający wymaga aby każde naroże ścienne wykończone tynkami zostało zabezpieczone stalowymi narożnikami podtynkowymi.
6. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej, która musi zostać dostarczona Zamawiającemu i zatwierdzenia przez inspektora nadzoru inwestorskiego przed rozpoczęciem odbioru końcowego.
Do odbioru końcowego Wykonawca jest zobowiązany przygotować dokumentację powykonawczą w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej obejmującej: całość dokumentacji w formie pliku pdf (w tym skan całości) oraz w postaci plików umożliwiających edycję dokumentacji z rozszerzeniem doc, dwg) zawierającą:
a) kopie rysunków wchodzące w skład zatwierdzonego projektu budowlanego z naniesionymi zmianami (a w razie potrzeby także opis uzupełniający) dokonanymi przez projektanta (o ile zmiany wystąpią w stosunku do projektu budowlanego);
b) protokoły z prób, badań i pomiarów we wszystkich branżach;
c) instrukcje obsługi, eksploatacji, konserwacji dla urządzeń;
d) szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
e) dziennik budowy,
f) recepty i ustalenia technologiczne,
g) wyniki pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, atesty jakościowe wbudowanych materiałów,
h) certyfikaty, świadectwa i aprobaty techniczne, deklaracje zgodności użytych materiałów i wykonanych robót;
i) niezbędne protokoły odbiorów dokonane przez inne jednostki,
j) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą,
k) kopię mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
l) DTR (dokumentacje techniczno-ruchowe), gwarancje, instrukcje na zamontowane urządzenia, potwierdzające osiągnięcie zakładanych projektowo parametrów i wydajności,
m) warunki gwarancji Wykonawcy zgodnie z § 12 umowy dla dostarczonych elementów i urządzeń oraz wykonanej dokumentacji i wykonanych robót w ramach realizacji przedmiotu umowy;
n) komplet licencji na oprogramowania systemu operacyjnego i/lub oprogramowania użytkowe (o ile wystąpią);
o) komplet haseł, zapewniających pełną sterowność i dostęp do oprogramowań na poziomie użytkownika oraz administratora (o ile wystąpią);
p) listę osób, które będą wykonywały czynności serwisowo-gwarancyjne w okresie udzielonej gwarancji, a następnie jej aktualizacja minimum raz na kwartał,
q) inne dokumenty wskazane w umowie.
7. Załączona dokumentacja projektowa wraz z OPZ określa zakres robót i prac, które mają zostać wykonane w ramach realizacji przedmiotu umowy. Zarówno część opisowa jak i graficzna określają zakres przedmiotu zamówienia i stanowią integralną część z OPZ i umową. Przedmiar stanowi materiał pomocniczy dla Wykonawcy.
8. Elementy opisane w części graficznej nawet jeśli nie zostały ujęte w części opisowej stanowią elementy przedmiotu umowy: wykonanie robót, dostawa i montaż urządzeń, prace, które mają zostać wykonane.
(...)

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-11-21 10:00

Po zmianie:
2023-11-23 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-11-21 10:30

Po zmianie:
2023-11-23 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-12-20

Po zmianie:
2023-12-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.