eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stuposiany › Zimowe utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Stuposiany w sezonie zimowym 2022 -2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Stuposiany w sezonie zimowym 2022 -2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO STUPOSIANY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1A

1.5.2.) Miejscowość: Stuposiany

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-713

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13 461 00 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: stuposiany@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-stuposiany

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_stuposiany

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Stuposiany w sezonie zimowym 2022 -2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-555e9bf7-666f-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00498487

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00248242/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Zimowe utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Stuposiany w sezonie zimowym 2022 -2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00445230/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 270.1.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 214206,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:

Zadanie nr 1 – odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich i średnich, uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarek lub urządzeń rozsypujących – droga nr 2307R Stuposiany – Tarnawa.
Długość drogi to 15,2 km .
Szacunkowa całkowita wielkość: 900,00 km drogi do odśnieżenia w ciągu terminu realizacji zamówienia
Zadanie nr 2 - odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich i średnich, uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarek lub urządzeń rozsypujących – pozostałe drogi leśne – stokówki.
Łączna długość to 64,9 km pozostałych dróg leśnych.
Szacunkowa całkowita wielkość: 850,00 km dróg do odśnieżenia w ciągu terminu realizacji zamówienia


1) Wykonawca zrealizuje przedmiot zmówienia przy użyciu sprzętu i materiałów własnych. Zamawiający nie będzie udostępniał ani przekazywał Wykonawcy swojego sprzętu w celu realizacji przedmiotu zamówienia;
2) Warunki realizacji:
a) odśnieżanie dróg leśnych;
b) dla Zadania 2 dodatkowo: odśnieżanie istniejących mijanek, zjazdów oraz przyległych do drogi użytkowanych składów drewna;
c) zapobieganie powstawania oraz usuwanie śliskości na drogach leśnych poprzez posypywanie mieszanką materiałów zwiększających szorstkość nawierzchni.
d) drogi odśnieżać należy pasem utwardzonym + pobocza;
e) Czas reakcji Wykonawcy na każdorazowe rozpoczęcie świadczenia usługi nie może być dłuższy niż 1 godz. tzn. od momentu zawiadomienia telefonicznego o potrzebie usługi, do jej rozpoczęcia.
f) odśnieżanie należy wykonać przy pomocy zestawu pojazd mechaniczny
z pługiem śniegowym (lub wirnikowym) z możliwością uszorstniania nawierzchni przy użyciu urządzeń rozsypujących;
g) w przypadku braku opadów śniegu i gołoledzi akcji zimowego utrzymania dróg nie prowadzi się. Wykonawcy przez okres wstrzymania akcji nie przysługuje wynagrodzenie;
h) Zamawiający nie przewiduje płatności z tytułu utrzymania sprzętu
i operatorów w gotowości.
i) Prace objęte zamówieniem zostaną wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
j) Standard odśnieżonej drogi to:
• dla Zadania nr 1: od 2 do 4 cm pokrywy śnieżnej na drodze
(nie należy odśnieżać do samej nawierzchni asfaltu), szer. 5,5 m. Odśnieżoną drogę należy posypywać na zakrętach i podjazdach.
• dla Zadania nr 2: Standard odśnieżonej drogi to od 4 do 6 cm pokrywy śnieżnej na drodze (nie odśnieżać do samej nawierzchni drogi), szer. 4 m. Odśnieżoną drogę należy posypać na zakrętach
i podjazdach.

3) określone ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do realizacji zamówienia w pełnych wykazanych ilościach. Zamawiający zastrzega możliwość redukcji przedmiotu zamówienia. Wykonanie usługi w mniejszych ilościach nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. W przypadku braku opadów śniegu i braku występowania śliskości na drogach akcji zimowego utrzymania dróg nie prowadzi się. Wykonawcy przez okres wstrzymania akcji nie przysługuje wynagrodzenie. Zamawiający nie przewiduje płatności z tytułu utrzymania sprzętu i operatorów w gotowości.
4) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne zadania.
5) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją prac oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez wykonawcę. Za bezpieczeństwo publiczne ludzi i mienia związane z prowadzonymi usługami odpowiada Wykonawca;
6) Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres prac mniejszy niż wskazany w SWZ;
7) Szczegółowy rozmiar, lokalizacja, termin wykonania prac wynikające z przyjętej oferty na ich wykonanie, zostaną określone na bieżąco w zależności od panujących warunków atmosferycznych. Osobami wydającymi dyspozycje są: Zastępca Nadleśniczego, Sekretarz Nadleśnictwa i St. Specjalista ds. użytkowania lasu
i marketingu. Zlecenia będą przekazywane telefonicznie. Dane osobowe
i nr telefonów zostaną wskazane w dniu zawarcia umowy.
8) Rozliczanie za wykonane usługi będzie odbywało się w okresach miesięcznych. Wyliczenie ich wartości będzie wyglądało następująco:
• na koniec każdego miesiąca wykonawca wystawi fakturę za usługi.
• płatności wynikające z przedstawionych faktur zostaną uregulowane przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze,
w terminie do 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury,
• rozliczenie między stronami odbywać się będzie wyłącznie w walucie polskiej.
• podstawę do wystawienia faktury będzie protokół odbioru usług, podpisany bez uwag przez Sekretarza Nadleśnictwa Stuposiany lub właściwych terytorialnie Leśniczych.
• Wykonanie usługi z wadami nie uznaje się, za jej wykonanie. W przypadku stwierdzenia w trakcie miesięcznego okresu rozliczeniowego wad/usterek w wykonaniu usługi objętej przedmiotem umowy, Wykonawca będzie mógł wystawić fakturę dopiero po usunięciu stwierdzonych wad.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli usług wykonywanych przez Wykonawcę.
10) wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę, a w szczególności: dojazd na miejsce wykonania zadania, koszty zakupu paliwa, koszty eksploatacji maszyn, wynagrodzenie pracowników, ilość przejazdów po drogach (tam i z powrotem), prace porządkowe po zakończeniu usługi oraz ewentualne upusty i rabaty zastosowane przez wykonawcę inne opłaty niewymienione, a które mogą wystąpić przy realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Stuposiany.
4. Rodzaj zamówienia - usługi. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
90620000-9 – Usługi odśnieżania
90630000-2 – Usługi usuwania oblodzenia
5. Wykonawca zrealizuje przedmiot zmówienia przy użyciu materiałów własnych.
Wymogi dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
6. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510, 1700.).
Zamawiający nie wymaga, by na podstawie umowy o pracę zatrudniony był osobiście Wykonawca lub podwykonawca (podwykonawcy), będący osobą fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą, także w formie spółki cywilnej. Wymóg zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, w dalszej części niniejszej SWZ oraz w pozostałych dokumentach dotyczących przedmiotowego zamówienia publicznego jest określany także jako: „obowiązek zatrudnienia”.
7. Zamawiający informuje, że każdorazowo na jego żądanie, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawcę z osobami realizującymi przedmiot zamówienia, których dotyczy ust. 6, zanonimizowanych w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych (w szczególności bez wynagrodzenia, numerów PESEL, numerów dokumentów tożsamości oraz adresów ich zamieszkania). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 6, w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych osób na podstawie umowy o pracę.
8. Szczegółowe zasady kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp i w ust. 7 powyżej niniejszej SWZ oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawierają postanowienia umowy (projekt umowy stanowi załącznik nr 8 do SWZ).

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WYMAGANIA DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA zawiera rozdział 3 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146340,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151740,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151740,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C-Trans Paweł Czura

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6871781966

7.3.3) Ulica: ul. Nowowiejska 11/14

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-532

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146340,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.