Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00397455/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa siłowni plenerowych na terenie Gminy Rudziniec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudziniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257802
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gliwicka 26
1.5.2.) Miejscowość: Rudziniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-160
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324000700
1.5.8.) Numer faksu: 324000703
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@rudziniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudziniec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8139141.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa siłowni plenerowych na terenie Gminy Rudziniec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b27d5856-52f8-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498370
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034640/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa siłowni plenerowych na terenie Gminy Rudziniec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00397455
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UE.271.1.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 164146,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – Budowa siłowni plenerowej w Ligocie Łabędzkiej.1) Przedmiotem zamówienia jest budowa elementów małej architektury w Ligocie Łabędzkiej przy ulicy Szkolnej przy terenie placu zabaw na działce nr 152/42.
2) Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż:
- ławka z oparciem – 4 szt.;
- stojak na rowery – 1 szt.;
- prasa nożna podwójna – 1 szt.;
- trenażer mięśni bicepsa (dla osób niepełnosprawnych) – 1szt.;
- steper (dla osób niepełnosprawnych) – 1szt.;
- wioślarz pojedynczy– 1szt.;
- prasa ręczna dolna -1szt.;
- przywodziciel/odwodziciel podwójny- 1 szt.;
- piechur/ biegacz pojedynczy- 1 szt.;
- drążki gimnastyczne równoległe- 1 szt.;
- tablica regulaminowa – 1 szt.;
- nawierzchnia bezpieczna – zastana nawierzchnia trawiasta.
3) Realizacja zadania obejmuje:
- wytyczenie obszaru przewidzianego pod ustawienie urządzeń w terenie działki nr 152/42;
- wytyczenie lokalizacji poszczególnych urządzeń wraz z wytyczeniem przypisanych do nich stref bezpieczeństwa;
- wykonanie wykopów pod projektowane fundamentowanie urządzeń;
- wykonanie fundamentowania pod urządzenia zgodnie z technologią producenta;
- dostawa i montaż urządzeń w ilości i asortymencie wynikającym z opracowania;
- dostawa i montaż elementów małej architektury: ławki parkowe montowane do podłoża na stałe, tablica z regulaminem korzystania z siłowni zewnętrznej i montaż stojaka na rowery;
- wyrównanie powierzchni terenu działki w obrębie prowadzonych prac w tym usunięcie śmieci.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w rozdziale 3 SWZ oraz załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
51121000-6 - Usługi instalowania sprzętu do ćwiczeń fizycznych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci
4.5.5.) Wartość części: 26951,21 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – Budowa siłowni plenerowej w Słupsku.1) Przedmiotem zamówienia jest budowa elementów małej architektury w Słupsku przy ulicy Leśnej obok terenu rekreacyjnego i boiska sportowego na działce nr 14/18.
2) Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż:
- wahadło + biegacz + twister – 1 szt.;
- wyciskanie siedząc + słup + wyciąg górny – 1 szt.;
- orbitrek – 1 szt.;
- wioślarz pojedynczy – 1 szt.;
- prasa nożna pojedyncza – 1 szt.;
- odwodziciel / steper – 1 szt.;
- koła Tai Chi / steper – 1 szt.;
- narciarz podwójny – 1 szt.;
- poręcz + poręcz – 1 szt.;
- ławka + prostownik pleców – 1 szt.;
- tablica regulaminowa – 1 szt.;
- nawierzchnia bezpieczna – zastana nawierzchnia trawiasta.
3) Realizacja zadania obejmuje:
- wytyczenie obszaru przewidzianego pod ustawienie urządzeń w terenie działki nr 14/18;
- wytyczenie lokalizacji poszczególnych urządzeń wraz z wytyczeniem przypisanych do nich stref bezpieczeństwa;
- wykonanie wykopów pod projektowane fundamentowanie urządzeń;
- wykonanie fundamentowania pod urządzenia zgodnie z technologią producenta;
- dostawa i montaż urządzeń w ilości i asortymencie wynikającym z opracowania;
- wyrównanie powierzchni terenu działki o obrębie prowadzonych prac – usunięcie śmieci.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w rozdziale 3 SWZ oraz załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
51121000-6 - Usługi instalowania sprzętu do ćwiczeń fizycznych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci
4.5.5.) Wartość części: 61788,62 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 – Rozbudowa siłowni plenerowej w Rudzińcu.1) Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa elementów małej architektury w Rudzińcu przy ul. Gliwickiej na działce nr 301/182.
2) Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż:
- ławka parkowa z oparciem – 1 szt,;
- prasa ręczna podwójna – 1 szt.;
- wioślarz pojedynczy – 1 szt.;
- prasa nożna pojedyncza – 1 szt.;
- malutki sprzęt fitness dla najmłodszych – 1 szt.;
- tablica regulaminowa – 1 szt.;
- wykonanie nawierzchni bezpiecznej – maty przerostowe.
3) Realizacja zadania obejmuje:
- wytyczenie obszaru przewidzianego pod ustawienie urządzeń w terenie działki nr 301/182;
- zdjęcie warstwy humusu urodzajnego z obszaru przeznaczonego pod wykonanie nawierzchni bezpiecznej;
- niwelację terenu;
- wytyczenie lokalizacji poszczególnych urządzeń wraz z wytyczeniem przypisanych do nich stref bezpieczeństwa;
- wykonanie wykopów pod projektowane fundamentowanie urządzeń;
- wykonanie fundamentowania pod urządzenia zgodnie z technologią producenta;
- dostawa i montaż urządzeń w ilości i asortymencie wynikającym z opracowania;
- wykorytowanie pod warstwę nawierzchni bezpiecznej;
- wykonanie warstw konstrukcyjnych pod nawierzchnie bezpieczną siłowni zewnętrznej;
- wykonanie nawierzchni z mat przerostowych pod urządzenia siłowni zewnętrznej;
- dostawa i montaż elementów małej architektury: ławka parkowa montowana do podłoża na stałe i tablica z regulaminem korzystania z siłowni zewnętrznej;
- wyrównanie powierzchni terenu działki o obrębie prowadzonych prac – usunięcie śmieci, zabudowa humusu z rozbiórek w terenie zielonym.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w rozdziale 3 SWZ oraz załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
51121000-6 - Usługi instalowania sprzętu do ćwiczeń fizycznych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci
4.5.5.) Wartość części: 45406,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37286,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81612,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37286,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HERKULES Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282265467
7.3.3) Ulica: K. Szymańskiego 47A
7.3.4) Miejscowość: Pogorzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 32-501
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HERKULES SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HERKULES SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37286,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38080,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102866,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38080,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HERKULES Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282265467
7.3.3) Ulica: K. Szymańskiego 47A
7.3.4) Miejscowość: Pogorzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 32-501
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HERKULES SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HERKULES SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38080,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27935,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77411,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27935,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HERKULES Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282265467
7.3.3) Ulica: K. Szymańskiego 47A
7.3.4) Miejscowość: Pogorzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 32-501
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HERKULES SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HERKULES SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27935,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI RUDZINIEC
więcej: przetargi RUDZINIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
- Przebudowa ulicy Słonecznej i łącznika wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Złotym Potoku
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny - Etap II - w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. "
- Przebudowa ul. 3 Maja
więcej: Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.