eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywna dostawa materiałów hydraulicznych dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2022-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów hydraulicznych dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001784

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowoursynowska 166

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-787

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka_dydak@sggw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.sggw.edu.pl/zamowienie-publiczne/sukcesywna-dostawa-materialow-hydraulicznych-dla-szkoly-glownej-gospodarstwa-wiejskiego-w-warszawie-3/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa materiałów hydraulicznych dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56e7131a-5124-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00498129

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021234/48/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.28 Sukcesywna dostawa materiałów hydraulicznych dla SGGW w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404328/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.250.57.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 853183,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa materiałów hydraulicznych dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia użył nazw własnych oraz producentów artykułów
ze względu na brak możliwości opisu w inny jednoznaczny sposób. Nazwy własne oraz producenci
zostali podani ze względu na przejrzystość zapisu. Opis ten jasno przedstawia wymogi co do jakości,
wymogów technicznych zamawianego asortymentu do konserwacji, modernizacji już istniejących
instalacji hydraulicznych. W przypadku produktów wymienionych z nazwy Zamawiający dopuszcza
możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Przez produkt równoważny Zamawiający
rozumie produkt o parametrach takich samych bądź lepszych od produktu zamówionego określonego
producenta z nazwy lub przez podany symbol artykułu przez Zamawiającego. Decydując się na
rozwiązanie równoważne do opisanych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest
wykazać, że oferowane przez niego artykuły, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
poprzez dostarczenie kart katalogowych wystawionych przez producentów. Oceny dokona
Zamawiający. Wymagane jest, aby materiały odpowiadały obowiązującym normom PN, EN oraz
posiadały wymagane przepisami atesty właściwe dla tych materiałów.
Ilości wskazane w tabeli są ilościami szacunkowymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i
wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilości mogą ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb
Zamawiającego, z zastrzeżeniem nieprzekraczalności kwoty, którą Zamawiający ma zamiar
przeznaczyć na realizację zamówienia (Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia
przedmiotu umowy w zakresie rzeczowym i ilościowym do 25 % podstawowej wartości przedmiotu
zamówienia). Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie będzie przysługiwało żadne
roszczenie finansowe ani prawne związanych z ilością zakupionych artykułów.

Zamawiający wymaga aby dostarczane materiały były: fabrycznie nowe; pierwszego gatunku;
zapakowane w oryginalne opakowania; posiadały co najmniej 12 miesięczną przydatność do użycia,
licząc od daty dostawy poszczególnego wyrobu. Ilość oraz rodzaj zamawianych materiałów została
zawarta w opisie przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.

Dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie rozładować oraz wnieść do
wskazanych pomieszczeń Zamawiającego na własny koszt. Zamawiający dopuszcza dostarczanie
materiałów za pośrednictwem kuriera - na koszt Wykonawcy. Przedmiot zamówienia musi posiadać:,
instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz wszystkie niezbędne dokumenty wymagane
przy tego typu materiałach, winien być wyposażony we wszystkie elementy niezbędne do
uruchomienia i pracy Zamawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany,
bez konieczności zakupu dodatkowych elementów prze Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Dział Obsługi Technicznej Obiektów SGGW z siedzibą przy ul. Nowoursynowskiej 159, 02-787 Warszawa- budynek nr 30.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy

44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne

44620000-2 - Grzejniki centralnego ogrzewania i kotły grzewcze, i ich części

44600000-6 - Zbiorniki, rezerwuary i pojemniki; grzejniki centralnego ogrzewania i kotły

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1049416,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1049416,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1049416,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe "SEA" Paweł Bronikowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740000957

7.3.3) Ulica: Norbertańska 3

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-402

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1049416,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.