Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00418343/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Dobudowa zewnętrznej windy osobowej przy budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Łazach, 42- 450 Łazy, ul. Pocztowa 14 wraz z infrastrukturą techniczną.” Postępowanie 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258865
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Traugutta 15
1.5.2.) Miejscowość: Łazy
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 326729422
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wirum@lazy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umlazy.finn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.umlazy.finn.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dobudowa zewnętrznej windy osobowej przy budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Łazach, 42- 450 Łazy, ul. Pocztowa 14 wraz z infrastrukturą techniczną.” Postępowanie 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc611a09-5920-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00498073
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017874/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 „Dobudowa zewnętrznej windy osobowej przy budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Łazach, 42-450 Łazy, ul. Pocztowa 14 wraz z infrastrukturą techniczną.”-
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418343/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WID. 271. 17. 2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 463913,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest: realizacja zadania pn. „Dobudowa zewnętrznej windy osobowej przy budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Łazach, 42- 450 Łazy, ul. Pocztowa 14 wraz z infrastrukturą techniczną.” Postępowanie 2
Zadanie jest dofinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Zadanie : Dostosowanie budynku OPS w Łazach ul. Pocztowa do potrzeb osób niepełnosprawnych jak również dla osób ze szczególnymi potrzebami poprzez dobudowę windy zewnętrznej wraz z zagospodarowaniem terenu. Program wyrównywania różnic między regionami. III Obszar B.
2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawarty jest w dokumentacji projektowej obejmującej n/w pozycje:
1) Projekt architektoniczno-budowlany, branża architektoniczna, branża konstrukcyjna opracowany przez Pracownia Projektowa gww99 architekt mgr inż. Andrzej Wolański ul. Powstańców Śląskich 12/63, 42-400 Zawiercie.
2) Projekt techniczny, branża architektoniczna, branża konstrukcyjna opracowany przez Pracownia Projektowa gww99 architekt mgr inż. Andrzej Wolański ul. Powstańców Śląskich 12/63, 42-400 Zawiercie.
3) Projekt zagospodarowania terenu opracowany przez Pracownia Projektowa gww99 architekt mgr inż. Andrzej Wolański ul. Powstańców Śląskich 12/63, 42-400 Zawiercie
4) Opinia geotechniczna określająca warunki gruntowo-wodne w granicach działki o nr ew. 39/1 zlokalizowanej przy ul. Pocztowej w Łazach opracowana przez: EKOID 40-302 Katowice ul. Gen. H. Le Ronda 76.
5) STWIORB opracowany przez Pracownia Projektowa gww99 architekt mgr inż. Andrzej Wolański ul. Powstańców Śląskich 12/63, 42-400 Zawiercie.
6) Przedmiary robót (pomocniczo)
3. Zakres robót:
Inwestycja obejmuje dostosowanie istniejącego budynku administracji publicznej dla potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez dobudowę urządzenia budowlanego - windy zewnętrznej na własnym fundamencie wraz z przebudową i zmianą aranżacji części pomieszczeń na parterze. Przebudowa dotyczy wykonania połączenia windy z korytarzami na kondygnacjach nadziemnych (parter i I piętro)
Winda zewnętrza w typu: przelot na wprost. Kabina o wymiarach wewnętrznych 110x140cm, o maksymalnym udźwigu: 630kg, przeznaczona dla maksimum 8 osób. Winda o napędzie elektrycznym. Winda z 3 przystankami (poz. Terenu, parter i I piętro) o wysokości podnoszenia ~4,80m.
Na kondygnacji parteru wykonany zostanie korytarz poprzez przebudowanie pomieszczenia archiwum – wykonanie ścian działowych, wydzielających korytarz w istniejącym pomieszczeniu. Na parterze i na I piętrze zostaną wykonane prace polegające na wyburzeniu fragmentów ścian podokiennych i dostosowaniu powstałych otworów do przejścia pomiędzy urządzeniem windy zewnętrznej a istniejącymi korytarzami oraz poszerzeniu otworu w ścianie wewnętrzne do wartości 140cm.
Inwestycja obejmuje także przebudowę istniejących schodów zewnętrznych przy głównym wejściu od strony południowo – wschodniej. Zaprojektowano schody zewnętrze konstrukcji monolitycznej żelbetowej, jednobiegowe. Schody zaprojektowane w miejscu istniejących schodów przeznaczonych do rozbiórki.
Zamawiający wymaga dokonania odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego. Koszty odbioru należy ująć w cenie oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45262300-4 - Betonowanie
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNEW dniu 18.11.2022r., do upływu terminu składania ofert, Zamawiający otrzymał 3 (trzy) oferty przetargowe. Na realizację zadania zamierza przeznaczyć kwotę brutto w wysokości 500 000,00 zł.
Wykonawca z najwyższą ilością przyznanych punktów, tj. Lift Engineering Wojciech Bigas ul. Papieża J P II 12/16, 18-300 Zambrów - złożył ofertę na kwotę brutto: 558 000,00zł.
Różnica pomiędzy kwotą przeznaczoną na sfinansowanie realizacji zadania a ofertą w/w firmy wynosi: 558 000,00 – 500 000,00 = 58 000,00 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację do ceny najkorzystniejszej oferty.
UZASADNIENIE PRAWNE
Zamawiający, po ustaleniu powyższych faktów jest zmuszony unieważnić w/w postępowanie w zakresie zadania nr 2 na podstawie art. 255 pkt 3) Prawa zamówień publicznych. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 558000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 675974,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.