eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pokój › Remont drogi gminnej nr 101605 O w miejscowości Dąbrówka Dolna o dł. 257,0 m finansowany z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg



Ogłoszenie z dnia 2022-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 101605 O w miejscowości Dąbrówka Dolna o dł. 257,0 m finansowany z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pokój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412740

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza

1.5.2.) Miejscowość: Pokój

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-034

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774693080

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminapokoj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminapokoj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.gminapokoj.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej nr 101605 O w miejscowości Dąbrówka Dolna o dł. 257,0 m finansowany z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b70a1245-6a4d-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00498027

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027083/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Remont drogi gminnej nr 101605 O w miejscwości Dąbrówka Dolna finansowany z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00451633/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SG.III.271.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

rzedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie zadania pn. Remont drogi gminnej nr 101605 O w miejscowości Dąbrówka Dolna o dł. 257,0 m finansowany z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
Remont części drogi ma na celu poprawienie warunków ruchu pojazdów samochodowych, rowerzystów i maszyn rolniczych. Remont drogi doprowadzi do zachowania parametrów technicznych drogi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r.w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych. Remont części drogi ma wykorzystać elementy istniejącego obecnie układu komunikacyjnego, poprawiając warunki ruchu pojazdów i pieszych. Opis stanu istniejącego: Rozpatrywany odcinek drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej szer.2,8 m posiada liczne nierówności, spękania, ubytki i miejscowe załamania. Obecny stan drogi jest niezadawalający. Konieczne jest wykonanie napraw, uzyskanie prawidłowych spadów poprzecznych, wzmocnienie i uszczelnienie nawierzchni. Brak wyprofilowanego pobocza utrudnia swobodne odprowadzanie wody opadowej i i roztopowej z jezdni, dlatego też należy wykonać profilowanie i zagęszczanie istniejących poboczy oraz ich uzupełnienie i wzmocnienie tłuczniem gr. 10 cm. Planowany remont nie zmienia trasy istniejącej drogi. Mieści się w krawędziach jezdni, zachowuje szerokość przedmiotowej drogi i maksymalnie wykorzystuje istniejącą podbudowę dla ułożenia nakładki. Nie zmienia się typ i rodzaj nawierzchni. Droga zaliczona jest do kategorii D- dojazdowa i obsługuje ruch lokalny, służąc jako droga dojazdowa o kategorii ruchu KR1 .Planuje się pochylenie poprzeczne jezdni jednostronne 2% w kierunku pobocza i istniejących rowów. Nawierzchnia ścieralna wykonana z masy mineralno-asfaltowej AC11S gr. 4 cm. Pobocza będą umocnione tłuczniem kamiennym o gr. 10 cm. wraz z wyprofilowaniem i zagęszczeniem - szer. 0,50 cm. Projekt zakłada powierzchniowe odprowadzenie wód opadowych do istniejących rowów (odmulenie rowów jest objęte tym przedsięwzięciem). Należy przewidzieć i uwzględnić wymianę przepustów drogowych w przypadku wystąpienia uszkodzeń.
Wykonawca wykona projekt tymczasowej organizacji ruchu oraz dokona zgłoszenia odpowiednim organom w ramach realizacji zadania. Wycinek z docelowej organizacji ruchu. Należy zamontować oznakowanie zgodnie z projektem organizacji ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112300-8 - Rekultywacja gleby

45112600-1 - Wycinanie i napełnianie

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117131,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299505,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117131,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PD TRAKT Sp. z o.o. S. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7510000557

7.3.3) Ulica: Matejka 1

7.3.4) Miejscowość: Kluczbork

7.3.5) Kod pocztowy: 46-200

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117131,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.