Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja hali sportowej przy ZSP w Węgrowie – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Węgrowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581831
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Węgrów
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatwegrowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegrowski.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja hali sportowej przy ZSP w Węgrowie – etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2c0c269-6ac4-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498019
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064239/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Modernizacja hali przy ZSP w Węgrowie – etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444541
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym, zgodnie z art. 275 pkt 1 uPzp, na modernizację hali sportowej przy ZSP w Węgrowie – etap II (ogłoszenie o numerze 2023/BZP 00294663 z dnia 2023-07-06) nie złożono żadnej oferty. Postępowanie unieważnione zostało zgodnie z art. 255 pkt 1 uPzp. Zamawiający udziela zamówienia w trybie zamówienia z wolnej reki na zgodnie z art. 305 pkt. 2 uPzp, bowiem w postępowaniu
prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-794d20d1-1bf1-11ee-9aa3-96d3b4440790
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR. 272.20.2023.EU
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 379482,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje m. in.:
- wymianę oświetlenia hali na energooszczędne wraz z remontem instalacji elektrycznej;
- montaż naświetlni pomiędzy halą a korytarzem, na spełniające wymagania p.poż;
- montaż oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego poprawiającego bezpieczeństwo p.poż;
- wymianę drzwi wewnętrznych z zamkami panicznymi na spełniające wymagania p.poż. do hali sportowej;
- gipsowanie i malowanie ścian hali sportowej.
Głównym założeniem II etapu modernizacji hali gimnastycznej jest wymiana oraz przebudowa instalacji elektrycznych oświetlenia i zasilania urządzeń wyposażenia technicznego hali dla zapewnienia zgodności z obowiązującymi normami i przepisami prawa. W miejsce opraw żarowych na hali gimnastycznej, planuje się wymianę opraw oświetleniowych na oprawy typu LED, w celu zmniejszenia zużycia energii elektrycznej. Ponadto wykonane zostanie oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne za pomocą wydzielonych opraw oświetleniowych z bateriami o czasie podtrzymania ok. 2h. Dodatkowo w ramach zadania planuje się wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej oraz renowację ścian hali poprzez gipsowanie i malowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45442100-8 - Roboty malarskie
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 480148,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Siuchta Usługi Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 710436699
7.3.3) Ulica: ul. Siedlecka 4
7.3.4) Miejscowość: Ruchna
7.3.5) Kod pocztowy: 07-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MAREK SIUCHTA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MAREK SIUCHTA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 480148,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-15INNE PRZETARGI Z WĘGROWA
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Wykonanie dokumentacji budowlano technicznej dróg miejskich w Węgrowie
- Modernizacja kotłowni gazowej w budynku Węgrowskiego Ośrodka Kultury w Węgrowie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4207W Paplin - Stoczek - Sadowne
- Zakup ambulansu typu C wraz z dodatkowym wyposażeniem dla ZRM
więcej: przetargi w Węgrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- Remont polegający na wymianie pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i rynien oraz rur spustowych w budynku głównym Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zwoleniu
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
- PRZEBUDOWA DROGI POŻAROWEJ NR 7 OD KM 1+350 DO 2+250 KM
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.