Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00441348/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa kosiarki komunalnej dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280562301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakusa 13-16
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 55 234 10 75
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.elblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.elblag.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-68264e0b-68ee-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa kosiarki komunalnej dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68264e0b-68ee-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498018
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038363/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa kosiarki komunalnej dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00441348
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NK.2501.6.2023.KD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego (ul. Krakusa 13-16, 82-300 Elbląg) nowej zbierającej, rotacyjnej kosiarki komunalnej o parametrach technicznych:
1) moc silnika min. 35 KM,
2) wysokość wyładunkowa min. 180 cm,
3) szerokość koszenia min. 145 cm,
4) regulowana wysokość koszenia min. 10 cm,
5) pojemność kosza min. 800 litrów,
6) oświetlenie drogowe + światła sygnalizacyjne,
7) lusterka,
8) napęd hydrostatyczny,
9) zespół koszący umieszczony z przodu kosiarki,
10) licznik motogodzin,
11) napęd na cztery koła 4x4,
12) wspomaganie kierownicy.
2. Wymagania i warunki wykonania zamówienia:
1) Wykonawca oświadczy, że posiada specjalistyczną wiedzę, kwalifikacje, doświadczenie, umiejętności, a także zasoby kadrowe oraz potencjał techniczny, finansowy i gospodarczy, niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz, że wykona go z profesjonalną starannością i zgodnie z przepisami prawa.
2) Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu zamówienia wysokiej jakości, spełniającego wymagania techniczne w 100% sprawnego, fabrycznie nowego i nieużywanego, niepochodzącego z wystawy, pokazów bądź ekspozycji, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2023 roku, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz nienaruszającego praw osób trzecich.
3) Wykonawca oświadczy, że przedmiot zamówienia posiada homologację, pozwolenie na użytkowanie w Polsce, spełnia wszelkie wymogi bezpieczeństwa oraz posiada kartę techniczną oraz instrukcję obsługi. Wykonawca oświadcza, ze przedmiot umowy spełnia wymogi bezpieczeństwa UE oraz certyfikat CE i deklarację zgodności.
4) Wykonawca udzieli Zamawiającemu na przedmiot zamówienia min. 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi. Okres gwarancji i rękojmi zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
5) W ramach udzielonej GWARANCJI Wykonawca będzie zobowiązany do:
a) przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego przedmiotu umowy,
b) przystąpienia do obowiązków wynikających z gwarancji w terminie 3 dni roboczych, to jest od poniedziałku do piątku, od daty zgłoszenia i wykonania ich nie dłużej niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu odbioru przedmiotu gwarancji od Zamawiającego,
c) odbioru z siedziby Zamawiającego reklamowanego przedmiotu gwarancji w terminie 3 dni roboczych, to jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 14:00, na własny koszt i własnym staraniem,
d) dostawy do siedziby Zamawiającego przedmiotu gwarancji niezwłocznie po wykonaniu naprawy gwarancyjnej w terminie 2 dni roboczych, to jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 14:00, na własny koszt i własnym staraniem,
e) zapewnienia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego,
f) świadczenia na rzecz Zamawiającego bezpłatnych usług serwisowych w okresie gwarancji, przez które strony rozumieją naprawy przedmiotu umowy wynikające z jego wad fabrycznych ujawnionych w trakcie eksploatacji,
g) uzgodnienia daty wymiany lub naprawy reklamowanego przedmiotu umowy według wskazań Zamawiającego.
6) Zamawiający wymaga podania w ofercie odległości w km serwisu Wykonawcy. Odległość serwisu podana w ofercie przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
7) Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w ofercie pełnej nazwy oferowanego urządzenia.
8) Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunki zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16311000-8 - Kosiarki do trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16311100-9 - Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257070,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257070,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fricke Maszyny Rolnicze Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421590617
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 6
7.3.4) Miejscowość: Mrągowo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-700
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FRICKE MASZYNY ROLNICZE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"FRICKE MASZYNY ROLNICZE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257070,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Dostawa i wdrożenie systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
- 16/2024 dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu w 7 pakietach w okresie 12 miesięcy
- Realizacja specjalistycznych zajęć dla dzieci w wieku od 0 do podjęcia nauki w szkole - zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.
- Świadczenie usługi ratownictwa wodnego w Kompleksie Obiektów Basenowych MOSiR w Elblągu
- Zabezpieczenie scenotechniki podczas plenerowej imprezy masowej pn. "Dni Elbląga2024"
- Wykonanie dokumentacji projektowej pod nazwą: "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2081N ulicy Portowej w Elblągu"
więcej: przetargi w Elblągu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.