eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie › Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu 9-cio osobowego (8+1)



Ogłoszenie z dnia 2022-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu 9-cio osobowego (8+1)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelce Krajeńskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966763

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 48

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@strzelce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu 9-cio osobowego (8+1)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7916d770-7c63-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00497927

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019769/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup sprzętu do prowadzenia działalności rybackiej (RLGD)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie realizowane w ramach Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014 – 2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7916d770-7c63-11ed-94da-6ae0fe5e7159

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz ewentualnie poczty elektronicznej email: kierownikor@strzelce.pl (przy czym ten sposób komunikacji nie jest właściwy dla oferty oraz dokumentów składanych wraz z ofertą).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy".
Komunikacja w postępowaniu odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze" („Formularze do komunikacji"), z wyłączeniem składania ofert - sposób przygotowania i złożenia oferty wskazany jest w rozdziale XV SWZ.
Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie:
1) wniosków o wyjaśnienie treści SWZ;
2) wezwań i zawiadomień;
3) dokumentów składanych na wezwanie zamawiającego (podmiotowych środków dowodowych);
4) wyjaśnień składanych na wezwanie zamawiającego.
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja".
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny wynikający z art.13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Strzelec Krajeńskich z siedzibą przy Aleja Wolności 48; 66-500 Strzelce Krajeńskie; Tel: +48 95 7631130; e-mail: urzad@strzelce.pl
 kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych (IDO): e-mail: inspektor-odo@strzelce.pl ,
tel. 504 976 690;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Remont cząstkowy nawierzchni na terenie miasta i gminy Strzelce Krajeńskie w latach 2021-2022” odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania (komisja przetargowa) oraz odpowiednie organy kontroli w zakresie ich kompetencji;
 dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane te mogą być przechowywane przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy;
 obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
 w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
2. Prawa osób których dane są przetwarzane:
 prawo dostępu do danych osobowych;
 prawo do sprostowania danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania);
 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy;
 nie przysługuje Pani/Panu:
• prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych;
prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym lub wykonanie umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.23.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa.
2. Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego samochodu typu minibus.

Wymagane parametry techniczne oraz wyposażenie dotyczące przedmiotu zamówienia:

Wymagania ogólne
1. Pojazd fabrycznie nowy
2. Rok produkcji: 2022 lub 2023
3. Homologacja umożliwiająca rejestrację pojazdu na terenie Polski

Nadwozie
1. Nadwozie typu: minibus/mikrobus
2. Wymiary:
- długość całkowita: minimalna 5 200 mm – maksymalna 5 600 mm ,
- szerokość z lusterkami maksymalna 2 400 mm,
- rozstaw osi minimalny 3 300 mm,
- wysokość całkowita minimalna 1 920 mm – maksymalna 2 100 mm
3. Boczne drzwi przesuwane z prawej strony
4. Tylne drzwi z oknem dwustronne, szyba ogrzewana z wycieraczką
5. Liczba miejsc w samochodzie: 9
- układ siedzeń 3+3+3 tj. 1+8 (kierowca + 8 pasażerów) w układzie:
1 rząd – kierowca + 2 pasażerów,

2 rząd – 3 pasażerów – siedzenie od strony przesuwnych drzwi podnoszone lub składane w sposób umożliwiający wsiadanie pasażerom na 3 rzędzie,
3 rząd – 3 pasażerów – składany i wyjmowany z możliwością zwiększenia przestrzeni ładunkowej,
6. Kabina pasażerska przeszklona.
7. Kolor biały, lakier – niemetalizowany.
8. Wszystkie szyby termoizolacyjne, przyciemniane w części pasażerskiej i z tyłu.
9. Zamontowany hak holowniczy.
10. Dopuszczalna masa całkowita umożliwiająca prowadzenie pojazdu na podstawie uprawnień prawa jazdy kat. B

Silnik
1. Rodzaj paliwa: olej napędowy
2. Pojemność silnika od 1 900 cm3 do 2400 cm3
3. Moc silnika minimum: 130 KM
4. Norma emisji spalin minimum EURO 6
Dopuszczalna emisja zanieczyszczeń, tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów spełniająca wymogi minimum dla Europejskiego standardu Emisji Spalin Euro 6d-ISC-FCM
5. Zbiornik paliwa minimum 70 litrów
6. Zużycie paliwa w cyklu mieszanym wg WLTP – w przedziale 7,0 l do 9,0 l/100km
7.Wartość uśredniona emisji dwutlenku węgla w cyklu mieszanym – do 210 g/km

Skrzynia biegów
1. Manualna 6 biegów w przód + 1 bieg w tył

Układ przeniesienia napędu
1. Stały napęd na przód lub tył.

Układ hamulcowy:
1. hydrauliczny, dwuobwodowy ze wspomaganiem,
2. korektor siły hamowania,
3. hamulce tarczowe wentylowane z przodu i z tyłu,

Układ kierowniczy:
1. wspomaganie układu kierowniczego,
2. kierownica po lewej stronie samochodu,
3. kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach.

Koła/opony:
1. pełnowymiarowe koło zapasowe,
2. komplet kół letnich 16 cali (4 opony letnie z felgami aluminiowymi),
3. komplet kół zimowych 16 cali (4 opony zimowe z obręczami stalowymi wraz z kompletem czterech kołpaków do kół).

Wyposażenie funkcjonalne:
1. 2 kluczyki, każdy z pilotem,
2. prędkościomierz, obrotomierz, wskaźnik poziomu paliwa, wskaźnik temperatury płynu chłodzącego,
3. centralny zamek sterowany pilotem z możliwością uruchamiania od wewnątrz,
4. lampki kontrolne zaciągniętego hamulca ręcznego, awarii układu hamulcowego i poziomu płynu hamulcowego,
5. zegar cyfrowy,
6. klimatyzacja dwustrefowa (przód i tył),
7. ogrzewanie kabiny kierowcy i przestrzeni pasażerskiej z manualną regulacją,
8. prędkościomierz z licznikiem kilometrów i licznikiem przebiegu dziennego,
9. podświetlenie tablicy rozdzielczej i wskaźników przy włączonych i wyłączonych reflektorach,
10. minimum 3 szt. gniazd 12V (w tym 1 w kabinie kierowcy, 1 w przestrzeni pasażerskiej i 1 w przestrzeni bagażowej),
11. sygnał dźwiękowy informujący o niewyłączonych światłach,
12. szyby w kabinie kierowcy sterowane elektrycznie,
13. oświetlenie w podsufitce,
14. kieszenie w drzwiach – po dwie z każdej strony.

Bezpieczeństwo:
1. poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera,
2. system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania,
3. system zapobiegający utracie przyczepności kół podczas przyspieszania,
4. elektroniczny system stabilizacji toru jazdy z asystentem hamowania,
5. immobiliser,
6. alarm antywłamaniowy,
7. światła do jazdy dziennej włączane automatycznie,
8. kierunkowskazy boczne,
9. lusterko wewnętrzne wsteczne chroniące przed oślepieniem,
10. lusterka zewnętrzne regulowane mechanicznie,
11. światła przeciwmgielne przednie i tylne,
12. światła mijania i drogowe regulowane,
13. trzecie światło „Stop”,
14. minimum 1 światło cofania,
15. uchwyty do mocowani ładunku w przestrzeni ładunkowej,
16. zagłówki w siedzeniach kierowcy i pasażerów z regulacją wysokości i pochylenia,
17. pasy bezpieczeństwa dla kierowcy i wszystkich pasażerów,
18. ostrzeżenie dźwiękowe i kontrolka informująca o nie zapiętym pasie bezpieczeństwa w 1 rzędzie foteli,
19. napinacze pasów bezpieczeństwa dla kierowcy i pasażera z przodu,
20. trzypunktowe pasy bezpieczeństwa przy wszystkich siedzeniach,
21. radio z odtwarzaczem CD i głośnikami w kabinie kierowcy i przestrzeni pasażerskiej,
22. fotel kierowcy z podłokietnikiem i manualną regulacją wysokości,
23. gumowe dywaniki podłogowe,
24. tapicerka materiałowa o podwyższonej wytrzymałości.
25. osłony przeciwsłoneczne dla kierowcy i pasażera.

Gwarancja
1. Okres gwarancji mechanicznej: co najmniej 24 m-ce bez limitu kilometrów.
2. Okres gwarancji na powłoki lakiernicze: co najmniej 36 m-cy.
3. Okres gwarancji na perforację nadwozia: co najmniej 72 m-ce.
4. Sieć autoryzowanych stacji obsługi (ASO) na terenie całej Polski – co najmniej 1 stacja w każdym województwie lub w innym województwie w odległości nie więcej niż 150 km od siedziby Zamawiającego.

Wraz z pojazdem należy dostarczyć
1. Instrukcję obsługi w języku polskim
2. Książkę gwarancyjną wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji i serwisu
3. Książkę przeglądów serwisowych
4. Gaśnicę
5. Trójkąt ostrzegawczy
6. Podnośnik
7. Komplet kluczy
8. Kamizelkę odblaskową
9. Apteczkę
Dostarczony samochód musi spełniać wymagania przepisów prawa obowiązujących na
terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie dopuszczenia pojazdów do ruchu drogowego.
Samochód musi spełniać polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz wymagania poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.)
Samochód musi posiadać homologację wystawioną zgodnie z przepisami Rozdziału 1a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.).
3. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne, oznacza to, że zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia wystarczająco precyzyjnie i w zrozumiały sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne” (szczegóły w tym zakresie zostały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia).

4. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt.2 i ust.3 ustawy PZP, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia/wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia.

6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/wyroby, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób/materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca opisze opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych w załączniku do Oferty, który powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na samochód z bezpłatnymi przeglądami w cenie przy zakładanym rocznym przebiegu 30 000 km

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis auta

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 2 SWZ,
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 2 SWZ (jeżeli dotyczy),
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a) zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy - przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością dotrzymania terminów wynikających z umowy;
b) zmiana obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę,
c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy
2. na skutek zmian przepisów prawnych;
a) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 kodeksu spółek handlowych.
3. Zmiany w umowie, stosownie do postanowień ust. 1, będą dokonywane po uzgodnieniu ich zakresu i warunków przez Strony w drodze pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności. W odpowiedzi na wniosek jednej ze Stron o zmianę umowy, który powinien zawierać przynajmniej wskazanie zakresu proponowanych zmian oraz szczegółowego uzasadnienia ich wprowadzenia, druga Strona powinna wskazać, czy zmiana umowy jest w jej ocenie możliwa i na jakich warunkach może nastąpić.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-28 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-28 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.