Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00337320/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-07
- 2022/BZP 00355473/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-20
- 2022/BZP 00366260/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-27
- 2022/BZP 00377851/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-05
- 2022/BZP 00400052/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-19
- 2022/BZP 00410883/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-26
- 2022/BZP 00421147/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-03
- 2022/BZP 00426619/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków w ramach projektu pn. „Mocni energią – poprawa efektywności energetycznej i wykorzystanie energii odnawialnej w szkołach powiatu krasnostawskiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krasnostawski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198209
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marka Sobieskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 576-52-11 do 13
1.5.8.) Numer faksu: 82 576-45-88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@krasnystaw-powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.krasnystaw-powiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.krasnystaw-powiat.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynków w ramach projektu pn. „Mocni energią – poprawa efektywności energetycznej i wykorzystanie energii odnawialnej w szkołach powiatu krasnostawskiego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9371bae-2a9e-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00497664
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027888/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Termomodernizacja budynków w ramach projektu pn. Mocni energią - poprawa efektywności energetycznej i wykorzystanie energii odnawialnej w szkołach powiatu krasnostawskiego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337320/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4610678,90 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1705796,3 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia: zwiększenie efektywności energetycznej w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Krasnymstawie obejmujące w szczególności:- wymiana źródła ciepła na pompę ciepła powietrze-woda o mocy cieplnej 40 kW oraz bufora, istniejący kocioł będzie stanowił szczytowe źródło ciepła;
- przyłączenie do nowego źródła ciepła;
- docieplenie-strop przy przepływie ciepła z dołu do góry (strop piętra szkoły): 836,00 m;
- materiał dociepleniowy: Granulat z wełny mineralnej - grubość: 0,23 m, lambda: 0,039 W/mK, współczynnik przenikania ciepła (U) przegrody po dociepleniu: 0,145 W/(m˛K);
- docieplenie -(ściana zewnętrzna 0,531): 980,00 m, materiał dociepleniowy: płyty z wełny mineralnej - grubość: 0,18 m, lambda: 0,034 W/mK, współczynnik przenikania ciepła (U) przegrody po dociepleniu: 0,161 W/(m˛K);
- docieplenie - strop przy przepływie ciepła z góry do dołu: 836,00 m, materiał dociepleniowy: styropian - grubość: 0,14 m, lambda: 0,031 W/mK, współczynnik przenikania ciepła (U) przegrody po dociepleniu: 0,1;
- montaż oświetlenie wewnętrzne: 566640lm / 120 lm/W = 4722W;
- montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 41,6 kWp;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.5.) Wartość części: 891263,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia: zwiększenie efektywności energetycznej Warsztaty w Zespole Szkół Nr 1 w Krasnymstawie obejmujące w szczególności:- wymianę źródła ciepła na pompę ciepła powietrze-woda o mocy cieplnej 20 kW, bufora oraz wymiana całej instalacji grzewczej, istniejący kocioł będzie stanowił szczytowe źródło ciepła;
- docieplenie - strop przy przepływie ciepła z dołu do góry: 968,00 m, materiał dociepleniowy: granulat z wełny mineralnej - grubość: 0,09 m, lambda: 0,039 W/mK, współczynnik przenikania ciepła (U) przegrody po dociepleniu: 0,280 W/(m˛K);
- wymiana okien na spełniające WT 2021, powierzchnia wymiany / zamurowania stolarki: 155,96 / 0,00 m;
- wymiana drzwi na spełniające WT 2021, powierzchnia wymiany / zamurowania stolarki: 49,46 / 0,00 m;
- docieplenie (grupa ściana zewnętrzna 0,531): 820,00 m, materiał dociepleniowy: płyty z wełny mineralnej - grubość: 0,19 m, lambda: 0,034 W/mK, współczynnik przenikania ciepła (U) przegrody po dociepleniu: 0,154 W/(m˛K);
- montaż oświetlenia wewnętrznego: 434880lm / 120 lm/W = 3624W;
- montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 12,8 kWp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.5.) Wartość części: 814532,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1399000,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2488333,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1399000,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-BUD Budownictwo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7133112575
7.3.3) Ulica: Kwiatowa 29
7.3.4) Miejscowość: Dys
7.3.5) Kod pocztowy: 21-003
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty budowlane, sanitarne i elektryczne - roboty będzie wykonywał podmiot udostępniający zasoby "POL-BUD" Jacek Poleszak,
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POL-BUD BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
POL-BUD BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1399000,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1300000,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2296193,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1300000,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-BUD Budownictwo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7133112575
7.3.3) Ulica: Kwiatowa 29
7.3.4) Miejscowość: Dys
7.3.5) Kod pocztowy: 21-003
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty budowlane, sanitarne i elektryczne będzie wykonywał podmiot udzielający zasobu wiedzy i doświadczenia "POL-BUD" Jacek Poleszak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POL-BUD BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
POL-BUD BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1300000,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- "Dostawa mięsa i wędlin"(9.2024)
- Modernizacja (przebudowa) drogi w miejscowości Zakręcie Kolonia od km 0+000 do km 0+739 dz. Nr 931/1, 931/2
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- "Sukcesywna dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Krasnymstawie"
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont - wymiana urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych w budynku Wydziału Historii Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa ul. Krakowskie Przedmieście 26/28.
- "Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Trąbkach"
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- Przebudowa poddasza w budynku V liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Studenckiej 12
- Wykonanie oświetlenia boiska do piłki nożnej o natężeniu 500Ix ze sterowaniem z możliwością obniżenia do 300Ix - Rozwój kultury fizycznej i sportu
- Wykonanie remontu sali gimnastycznej SOSW nr 3 w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.