eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzezawa › "Modernizacja energ bud PSP w Rzezawie"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja energ bud PSP w Rzezawie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzezawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 21

1.5.2.) Miejscowość: Rzezawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-765

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 14 6484800

1.5.8.) Numer faksu: + 48 14 6488550

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@rzezawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzezawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-793f2998-6c2b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja energ bud PSP w Rzezawie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-793f2998-6c2b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00497358

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046905/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 „Modernizacja energetyczna budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Rzezawie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie pn.: „Modernizacja energetyczna budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Rzezawie” jest dofinansowanie ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446292

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RID.ZP.271.1.25.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia „Modernizacja energetyczna budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Rzezawie”.


2.Zakres przedmiotu zamówienia:
1)Wymiana okien i drzwi (wsp. przenikania ciepła: okna U=0,9 W/m2K, drzwi U=1,3 W/m2K: - Wykucie ościeżnic drewnianych lub metalowych w wykuciem parapetów
- Montaż stolarki okiennej i drzwiowej
- Uzupełnienie tynków wewnętrznych na ościeżach
- Uzupełnienie malowania na ścianach wewnętrznych
- Roboty budowlane wewnętrzne po wymianie okien i drzwi

2)Docieplenie przegród zewnętrznych z robotami towarzyszącymi ( styropian : wsp. przewodzenia ciepła lambda = 0,031W/mK ):
- Docieplenie ścian przyziemia dodatkową warstwą styropianu gr.10 cm
- Docieplenie ścian parteru i piętra dodatkową warstwą styropianu gr.9 cm
- Docieplenie ścian fundamentowych płytami XPS gr.15 cm
- Demontaż i montaż nowych parapetów zewnętrznych, obróbek blacharskich, profili elewacyjnych styropianowych
- Wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku silikonowo-silikatowego oraz tynku kwarcowego lub mozaikowego w strefie cokołowej.

3)Docieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem ( styropian na stropie : wsp. przewodzenia ciepła lambda = 0,034 W/mK ):
- Docieplenie styropianem gr.14 cm
- Wykonanie na strychu warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej zbrojonej siatką stalową

4)Modernizacja instalacji C.O:

5)Wymiana kotła i armatury wyposażenia kotłowni:
- demontaż dwóch kotłów gazowych i armatury
- montaż dwóch kotłów gazowych w układzie kaskadowym wraz z systemem odprowadzenia spalin
- wymiana armatury kotłowej i instalacji w kotłowni
- wymiana urządzeń współpracujących z układem kotłów - montaż ciepłomierzy i zaworów regulacyjnych instalacji CO, liczników chłodu (podpionowe, termostatyczne itp.)

6)Modernizacja instalacji oświetleniowej :
- Wymiana oświetlenia na energooszczędne (ledowe )

7)Montaż perlatorów

8)Instalacja fotowoltaiczna:
- Instalacja fotowoltaiczna mocy 50 kWp : konstrukcja wsporcza modułów, montaz paneli ( 3 obwody), falowniki, instalacja , system zarządzania pracą oraz zbierania i analizy danych, liczniki energii
- Wymiana instalacji wentylacji mechanicznej na wentylacją mechaniczną z funkcją chłodzenia.

9)Wymiana drzwi w wiatrołapach ( drzwi wewnętrzne, aluminium "ciepłe")
10)Docieplenie ścian klatek schodowych w części strychowej ( styropian : wsp. przewodzenia ciepła lambda = 0,031W/mK )
11)Remont kominów
12)Remont schodów zewnętrznych - Wymiana rynien i rur spustowych - Wymiana przewodów instalacji odgromowej na ścianach

4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6956178,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8740000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6956178,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MTM Budownictwo sp. z o. o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 734-348-48-63

7.3.3) Ulica: Koszycka 21

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Na etapie podpisania umowy podwykonawcy byli jeszcze nieznani dotyczy zakresów:a) robót ogólnobudowlanych, robót branży sanitarnej, robót branży elektrycznej, usług dostaw wyposażenia technologicznego i materiałów budowlanych, usługi nadzoru geodezyjnego i geologicznego


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6956178,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.