eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › BIEŻĄCE UTRZYMANIE LASÓW KOMUNALNYCH MIASTA SŁUPSK W LATACH 2023 - 2024



Ogłoszenie z dnia 2022-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
BIEŻĄCE UTRZYMANIE LASÓW KOMUNALNYCH MIASTA SŁUPSK W LATACH 2023 - 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 13

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 841 00 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BIEŻĄCE UTRZYMANIE LASÓW KOMUNALNYCH MIASTA SŁUPSK W LATACH 2023 - 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c23994a-5c21-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00497270

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019581/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Bieżące utrzymanie lasów komunalnych Miasta Słupsk w latach 2023 - 2024.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424242/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.46.2022.ZP2

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na bieżącym utrzymaniu lasów komunalnych Miasta Słupsk, tj. Lasku Południowego i Lasku Północnego, zaliczonych do lasów ochronnych w oparciu o Uproszczony Plan Urządzania Lasu Komunalnego Gminy Miejskiej Słupsk i dotyczy zarówno prac z zakresu pozyskania drewna, hodowli, pielęgnacji, ochrony lasu jak i prac porządkowych.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa obszary leśne zlokalizowane w granicach administracyjnych miasta o łącznej powierzchni 146,66 ha:
1) Lasek Południowy – teren zalesiony, znajdujący się w południowej części miasta, wzdłuż ulicy Arciszewskiego (po lewej i prawej stronie ulicy),
2) Lasek Północny – teren zlokalizowany w północnej części miasta w rejonie ulicy Madalińskiego przy stadionie 650-lecia.
3. Lasek Południowy i Lasek Północny stanowią teren rekreacyjno – wypoczynkowy mieszkańców miasta Słupska. Na ich walory składa się bogaty gatunkowo drzewostan (sosny, świerki, brzozy, buki, dęby), stałe miejsca na ognisko, miejsca na biwakowanie i zabawy ruchowe, alejki spacerowe oraz drogi i parkingi. Na terenie lasków zamontowane są ławki i kosze. W Lasku Południowym znajdują się 4 stawy.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) cięcia użytków rębnych i przedrębnych (rębnia typ IA i IIIB, trzebież wczesną, trzebież późną, cięcia sanitarne),
2) sztuczne odnowienie lasu poprzez nasadzenie średnio 5.000 szt./ha sadzonek określonych w aktualnym uproszczonym Planie Urządzania Lasu, zgodnie z typem siedliskowym lasu obejmujące:
a) agromelioracje leśne - przygotowanie gleby,
b) zakup materiału roślinnego,
c) sadzenie wielolatek,
3) wprowadzenie poprawek i uzupełnień wraz z zakupem materiału roślinnego (wielolatki) na poprawionych dawnych talerzach,
4) pielęgnację upraw i młodników poprzez wykaszanie chwastów w uprawach, w rzędach i międzyrzędach, wykonanie czyszczeń wczesnych polegających na usuwaniu sadzonek zbędnych, chorych oraz hamowaniu wzrostu drzew źle rozwijających się albo szkodliwych dla otoczenia, wykonanie czyszczeń późnych polegających na pielęgnowaniu młodników ze sztucznego sadzenia w postaci usuwania lub hamowania wzrostu zbędnych, wadliwych lub przeszkadzających drzewek, podkrzesywania i formowania strzał i koron poprzez usunięcie zbędnych odgałęzień,
5) zabezpieczenie upraw przed zwierzyną poprzez zastosowanie preparatu odstraszającego,
6) ochronę przeciwpożarową w postaci:
a) odnowienia pasów przeciwpożarowych,
b) wykaszania samosiewów z linii oddziałowych,
c) wykaszanie terenów przyległych do pasów przeciwpożarowych w Lasku Północnym i do drogi,
d) wykonywania objazdów po całej powierzchni lasów komunalnych w miarę potrzeb i wystąpienia zagrożenia pożarowego,
e) montażu i demontażu tablic ostrzegawczych, m. in. zakazujących wstępu do lasu,
7) usuwanie posuszu w koronach 20 sztuk drzew przy ciągach pieszych, przy pomocy podnośnika lub z drabiny wraz z wywozem gałęzi do 7,5 km i utylizacją,
8) ochrona fauny i flory poprzez czyszczenie budek lęgowych, zakup karmy dla ptaków wraz z rozwieszeniem jej na terenie lasów,
9) prace porządkowe w postaci zbierania zanieczyszczeń przy ciągach spacerowych łącznie z opróżnianiem koszy i wywozem śmieci na wysypisko, usuwania nagromadzonych zanieczyszczeń w lasach (dzikich wysypisk itp.) wraz z wywozem śmieci na wysypisko, zbierania zanieczyszczeń po całym lesie wraz z wywozem śmieci na wysypisko, usuwanie martwych zwierząt niezwłocznie po wystąpieniu takiego faktu, renowacji wraz z impregnacją i naprawą
znajdujących się na terenie lasów komunalnych koszy na śmieci i ławek, wykonania i montażu nowych drewnianych koszy leśnych, wykonania i montażu nowych leśnych ławek drewnianych, wykonania bieżącej naprawy dróg leśnych, odśnieżania ciągów spacerowych w Lasku Południowym i w Lasku Północnym.
5. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania usługi, a także za szkody wyrządzone przez pracowników Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez Wykonawcę należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie realizacji zamówienia.
6. Po dokonaniu odbioru pozyskanego drewna Wykonawca zobowiązany będzie do wykupienia drewna po cenach zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem Nr 821/GKiOŚ/2020 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 06.10.2020 r. w sprawie ustalenia cen na drewno pozyskane z terenów miasta i lasów komunalnych w Słupsku.
7. Wykonawca prac jest wytwórcą odpadów w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Obowiązek postępowania z zagospodarowaniem wytworzonych odpadów i ich transportem należy do Wykonawcy usług, zgodnie z ustawą o odpadach. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokument lub dokumenty potwierdzające zagospodarowanie odpadów zgodnie z ww. ustawą.
8. Zamawiający wymaga, aby flota wykorzystywana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zawierała co najmniej 10 % pojazdów napędzanych energią elektryczną lub gazem ziemnym.
9. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w SWZ wraz z załącznikami, w tym we wzorze umowy (zał. nr 9 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 77200000-2 - Usługi leśnictwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303092,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 368700,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 303092,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Leśnych Paweł Godlewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391119889

7.3.3) Ulica: Kościelna 35

7.3.4) Miejscowość: Dębnica Kaszubska

7.3.5) Kod pocztowy: 76-248

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 303092,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.