eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › WYKONANIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ DLA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI



Ogłoszenie z dnia 2023-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYKONANIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ DLA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 121

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-726

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.asp.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/asp.lodz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ DLA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df869a6c-5ddd-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00497099

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00122176/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 usługa szkoleniowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Zintegrowany Program ASP w Łodzi 2” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00417996

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KBZ.261.47.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 27000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Kurs/Warsztaty Poszukiwanie - research, jako podstawa procesu projektowania mody dla studentów Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.

Zakres tematyczny:

Celem warsztatów jest stworzenie publikacji zawierającej indywidualny reasearch i powiązane z nim eksperymenty oraz katalogu tkanin i materiałów. Pogłębienie umiejętności pracy z researchem jako narzędziem projektowym. Osoby studenckie nauczą się krytycznie edytować i prezentować zgromadzone materiały w formie publikacji. Istotną częścią warsztatu będzie rozwijanie umiejętności wzajemnego, feedbackowania pracy. Praca z reseachem obejmie wykład z zakresu materiałoznawstwa i technik pracy z tkaniną. Studenci podejmą również próbę napisania manifestu, który opisze ich praktykę projektową.
Warsztaty zakończy opracowanie portfolio i publikacji, która będzie zawierać indywidualny reasearch, powiązane z nim eksperymenty oraz katalog tkanin i materiałów.
Prezentacja zadań przygotowanych przez osoby studenckie oraz zajęcia integracyjne. Prezentacja wprowadzająca w zagadnienia warsztatów oraz inicjacja procesu projektowego.
Wykład dotyczący materiałoznawstwa, technik pracy z tkaninami oraz tworzenia katalogu próbek.
Ćwiczenia w dobieraniu tkanin adekwatnych do projektów.
Szukanie własnego głosu - praca w grupie oraz pisanie manifestu projektanta mody.
Praca z tkaninami w odniesieniu do researchem - konsultacje indywidualne.
Wykład dotyczący tworzenia portfolio oraz tworzenia publikacji artystycznych.
Sesja grupowa przeglądania przyniesionych przez studentów portfolio.
Rysowanie i praca z researchem - poszukiwanie sylwetki i detalu - ćwiczenia. Praca przy tworzeniu publikacji - konsultacje grupowe.
Konsultacje indywidualne i feedback. Przygotowania do prezentacji.
Prezentacja, feedback i ewaluacja.
Trener powinien posiadać wykształcenie wyższe, co najmniej magister, doświadczenie w projektowaniu ubioru męskiego.
Ilość godzin dydaktycznych: 60
Liczba studentów: 5-7
Warsztaty stacjonarnie w siedzibie Zamawiającego.
Materiały szkoleniowe w formie papierowej zostaną przekazane uczestnikom szkolenia podczas zajęć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Szkolenia/warsztaty z Charakteryzacji dla studentów Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi

Zakres tematyczny:

- Podstawy Make upu,
- Podstawy warsztatu charakteryzacji wraz z tworzeniem wizerunku postaci.
- Efekty specjalne, peruki, rany, maski, glacany, tatuaże.
- Kontynuacja w filmie, dbałość o rekonstrukcję historyczną z część fryzjerska.

1. Dzień Kursu - Wprowadzenie: Kim jest charakteryzator?, na czym polega specyfika pracy charakteryzatora? Co powinien umieć charakteryzator?.
Zagadnienia dotyczące pracy na planie podczas produkcji filmowych, tworzenie
wizerunku postaci w filmie, kontynuacja. Praca nad scenariuszem i z materiałami wizualnymi. Opowieści o specyfice planu filmowego, przydatne rady, co powinno się wiedzieć zanim, podejmie się współpracę z produkcją.
2. Dzień Kursu - Charakteryzacja włosy: Tworzenie postaci, czas historyczny, odpowiednie dopasowanie fryzury do postaci, co nalerzy mieć na planie - niezbędnik Hair stylisty. Podstawy wiedzy dotyczącej struktury włosów, pigmentacji. Postarzanie i brudzenie włosów. Peruki, doczepy, zagęsczanie i przedłużanie.
3. Dzień Kursu - Charakteryzacja twarzy, make up /now make up, tworzenie postaci, dopasowanie charakteryzacji do aktora, kontynuacja, modelowanie twarzy. Charakteryzacja a różne rodzaje filmowe: specyfika pracy przy teledysku, reklamie, filmie. Postarzanie i brudzenie twarzy.
4. Dzień Kursu - Efekty specjalne do filmów fantazy, horrorów. Tworzenie elementów twarzy, odlewy, łysiny, rany, siniaki. Tatuaże - tworzenie i zakrywanie.

Zajęcia w trybie konwersatoryjnym i warsztatowym.
Po szkoleniu Studenci będą wykonywać charakteryzację samodzielnie, korzystając z wiedzy i pomocy instruktorów.
W ceną mają być wliczone materiały szkoleniowe takie jak, peruki, kosmetyki, oraz materiały do efektów specjalnych, które pozwolą na profesjonalny instruktarz i wykreowanie zaplanowanych postaci.

Ilość godzin: 16 godz. warsztatów, 4 dni x 4 godziny dziennie dla około 20 uczestników, jedna godzina lekcyjna 45 min.
Warsztaty muszą być prowadzone przez 3 instruktorów:
- instruktor od efektów specjalnych
- instruktor fryzjerstwa
- instruktor make up
Zajęcia w formie stacjonarnej w siedzibie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Włodarski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 522817984

7.3.3) Ulica: Aleja T. Kościuszki 132/124 lok. 122

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowej części postępowania nie została złożona żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.