eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Terpentyna › Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych o mocach 25,65 kWp dla potrzeb budynku Urzędu Gminy Dzierzkowice oraz 43,32 kWp dla potrzeb oczyszczalni ścieków w Terpentynie



Ogłoszenie z dnia 2023-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych o mocach 25,65 kWp dla potrzeb budynku Urzędu Gminy Dzierzkowice oraz 43,32 kWp dla potrzeb oczyszczalni ścieków w Terpentynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DZIERZKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019833

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1

1.5.2.) Miejscowość: Terpentyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-251

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: solary@dzierzkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzkowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b93993af-67f9-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych o mocach 25,65 kWp dla potrzeb budynku Urzędu Gminy Dzierzkowice oraz 43,32 kWp dla potrzeb oczyszczalni ścieków w Terpentynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b93993af-67f9-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496978

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00077529/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych o mocach 25,65 kWp dla potrzeb budynku Urzędu Gminy Dzierzkowice oraz 43,32 kWp dla potrzeb oczyszczalni ścieków w Terpentynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437948

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPR.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych o mocach 25,65 kWp dla potrzeb budynku Urzędu Gminy Dzierzkowice oraz 43,32 kWp dla potrzeb oczyszczalni ścieków w Terpentynie.
4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę i montaż w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 25,65 kWp dla potrzeb budynku Urzędu Gminy Dzierzkowice
2) dostawę i montaż w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 43,32 kWp dla potrzeb oczyszczalni ścieków w Terpentynie
3) dostawa i montaż konstrukcji pod moduły PV,
4) dostawa i montaż fabrycznie nowych, nie starszych niż rok modułów PV,
5) dostawa i montaż fabrycznie nowych nie starszych niż rok falowników/ inwerterów DC/AC,
6) ułożenie tras kablowych, uziemienia i kabli od paneli PV do inwertera oraz przewodów inwertera do rozdzielnicy elektrycznej,
7) montaż rozdzielnicy na potrzeby fotowoltaiki (strona DC i AC) wraz z wykonaniem uziemienia instalacji PV (wartość rezystancji uziemienia powinna osiągnąć <10 Ohm),
8) wykonanie prób instalacji oraz sprawdzenie prawidłowego działania aparatury,
9) uruchomienie układu i regulacje,
10) pomiary instalacji elektrycznych wymagane odpowiednimi przepisami,
11) konfigurację wszystkich falowników, połączenia z siecią Internet użytkownika (w przypadku braku stałego połączenia internetowego w miejscu zlokalizowania falownika koszty doprowadzenia zasięgu pokrywa Użytkownik, w przypadku całkowitego braku sieci internetowej u Użytkownika wymogiem jest wyposażenie Użytkownika w moduł pozwalający w przyszłości połączyć się z siecią Internet.) oraz zintegrowanie z jednym systemem w celu monitorowania produkcji energii, korzyści ekologicznych i kontroli pracy instalacji fotowoltaicznych z poziomu systemu. System musi być dostępny na urządzenia stacjonarne i mobilne na platformie iOS oraz Android, urządzenia monitorujące pracę systemu powinny mieć możliwość komunikacji z dedykowanym serwerem, na którym zamierzone dane zostaną zapisane,
12) szkolenie osób zarządzających obiektami i użytkowników z obsługi i użytkowania instalacji fotowoltaicznych wykonanych w ramach niniejszego postępowania,
13) wykonanie dokumentacji zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej regionalnego OSD,
14) wykonanie niezbędnych otworów i przepustów montażowych w celu wprowadzenia urządzeń,
15) uszczelnienie otworów i przepustów montażowych po wprowadzeniu.
4.3. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w załączniku Nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

44112410-5 - Konstrukcje dachowe

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71314100-3 - Usługi elektryczne

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190896 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317723,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190896 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INACO sp.z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123443342

7.3.3) Ulica: Skromna 5

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-704

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie prac montażowych, instalacyjnych oraz pomiarów


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190896 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.