eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Wykonanie usług w zakresie odśnieżania dróg wewnętrznych, miejsc postojowych i parkingów wraz z zapobieganiem gołoledzi w zasobach administrowanych przez ZBM II TBS Sp. z o.o. w Gliwicach



Ogłoszenie z dnia 2023-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług w zakresie odśnieżania dróg wewnętrznych, miejsc postojowych i parkingów wraz z zapobieganiem gołoledzi w zasobach administrowanych przez ZBM II TBS Sp. z o.o. w Gliwicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD BUDYNKÓW MIEJSKICH II TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276590157

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 35 B

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@tbs2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs2.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.tbs2.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usług w zakresie odśnieżania dróg wewnętrznych, miejsc postojowych i parkingów wraz z zapobieganiem gołoledzi w zasobach administrowanych przez ZBM II TBS Sp. z o.o. w Gliwicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94b9e8a2-5791-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496765

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00404779

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 117/2023/TR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
wykonanie interwencyjnych usług odśnieżania dróg wewnętrznych (dojazdowych do nieruchomości), miejsc postojowych i parkingów – własnym, bądź najmowanym pojazdem samojezdnym oraz usuwanie gołoledzi (śliskości) – materiałem wykonawcy.
Zamówienie składa się z 3 zadań, zgodnie z lokalizacjami przypisanymi do odpowiednich Rejonów Obsługi Mieszkańców:
Zadanie nr 1:
Wykonanie usług w zakresie usuwania śniegu i zapobiegania gołoledzi - posypywania piaskiem lub mieszanką piasku z chlorkiem sodu – nieruchomości administrowane przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 4:
- Dworska 1, Uszczyka 12-14, Uszczyka 18-18A ,
- Dworska 3 A-H,
- Dworska 10E-10F (szlaban)
- Uszczyka 34, 34A, 34B,
- Bernardyńska 2-10, Świętojańska 5-5C,
- Bernardyńska 50-52,
- Jasna 5,
- Jana Pawła II 10-10A, 14-14G,
- Wspólnota Lokalowa przy ul. Warszawskiej 35 ABC - NIP: 6312686950 (siedziba Dyrekcji ZBM II TBS Sp. z o.o.).
Wykonanie usług usuwania śniegu polega na odśnieżaniu nawierzchni zapewniając możliwość ich eksploatacji zgodnie z przeznaczeniem na całej szerokości i długości z zastrzeżeniem, że nie będzie wykonywane w godzinach nocnych od 22:00 do 5:00, podczas opadów śniegu oraz podczas zawiei lub zamieci śnieżnych. Podobne zasady obowiązują w przypadku usuwania gołoledzi – nie będą wykonywane w godzinach od 22:00 do 5:00 oraz podczas opadów marznącego deszczu i mżawki.

Zadanie nr 2:
Wykonanie usług w zakresie usuwania śniegu i zapobiegania gołoledzi - posypywania piaskiem lub mieszanką piasku z chlorkiem sodu – nieruchomości administrowane przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 6:
- Lipowa 12- 14 (konieczność odśnieżania ręcznego lub małym sprzętem przez wzgląd na dużą liczbę samochodów, a niewielką powierzchnię parkingu – brama na pilot dostępny w ROM-6),
- Lipowa 59 (konieczność odśnieżania ręcznego lub małym sprzętem przez wzgląd na dużą liczbę samochodów, a niewielką powierzchnię parkingu),
- Targowa 11,
- Targowa 13-15-17 (szlaban otwierany telefonem),
- Witkiewicza 37-51 (szlaban otwierany telefonem),
- Aronii 6-8 i Agrestowa 18-20;
Wykonanie usług usuwania śniegu polega na odśnieżaniu nawierzchni zapewniając możliwość ich eksploatacji zgodnie z przeznaczeniem na całej szerokości i długości z zastrzeżeniem, że nie będzie wykonywane w godzinach nocnych od 22:00 do 5:00, podczas opadów śniegu oraz podczas zawiei lub zamieci śnieżnych. Podobne zasady obowiązują w przypadku usuwania gołoledzi – nie będą wykonywane w godzinach od 22:00 do 5:00 oraz podczas opadów marznącego deszczu i mżawki.


Zadanie nr 3:
Wykonanie usług w zakresie usuwania śniegu i zapobiegania gołoledzi - posypywania piaskiem lub mieszanką piasku z chlorkiem sodu – nieruchomości administrowane przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 10:
- Graniczna 21-49, 51-73 (wjazd do garażu podziemnego w budynku nr 49 musi być odśnieżany ręcznie lub małym sprzętem),
- Strzelców Bytomskich 9-9A,
- Strzelców Bytomskich 21,
- Rzeczycka 2A-2B,
- Anny Jagiellonki 3A,
- Wspólnota Mieszkaniowa ul. Anny Jagiellonki 9 - NIP: 6312702784 (siedziba ROM-10),
- Wspólnota Mieszkaniowa ul. Warszawska 37D - NIP: 6312686950 (WM połączona z nieruchomością przy ul. Warszawskiej 37 A,B,C)
- Warszawska 37 A, B, C;
Wykonanie usług usuwania śniegu polega na odśnieżaniu nawierzchni zapewniając możliwość ich eksploatacji zgodnie z przeznaczeniem na całej szerokości i długości z zastrzeżeniem, że nie będzie wykonywane w godzinach nocnych od 22:00 do 5:00, podczas opadów śniegu oraz podczas zawiei lub zamieci śnieżnych. Podobne zasady obowiązują w przypadku usuwania gołoledzi – nie będą wykonywane w godzinach od 22:00 do 5:00 oraz podczas opadów marznącego deszczu i mżawki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa SEBCIO Andrzej Alamoda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9690897129

7.3.3) Ulica: Mazowiecka 36

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.