eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzychód › KOMPLEKSOWE USŁUGI PRALNICZE DLA SPZOZ MIĘDZYCHÓD - postępowanie powtórzone



Ogłoszenie z dnia 2022-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KOMPLEKSOWE USŁUGI PRALNICZE
DLA SPZOZ MIĘDZYCHÓD – postępowanie powtórzone

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310249

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 10

1.5.2.) Miejscowość: Międzychód

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@spzoz-miedzychod.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-miedzychod.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz-miedzychod

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KOMPLEKSOWE USŁUGI PRALNICZE
DLA SPZOZ MIĘDZYCHÓD – postępowanie powtórzone

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-016c6a45-3588-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00496584

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042673/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Kompleksowe usługi pralnicze dla SPZOZ Międzychód (postępowanie powtórzone)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00350725/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AG/ZP-13/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są

KOMPLEKSOWE USŁUGI PRALNICZE DLA SPZOZ MIĘDZYCHÓD – postępowanie powtórzone

1. Kompleksowe usługi pralnicze świadczone przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego polegają na:
a) praniu wodnym z dezynfekcją bielizny płaskiej szpitalnej białej (poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, pokrowce), bielizny operacyjnej zielonej, obszyć parawanów, zasłon prysznicowych, materiałów do sprzątania (nakładki na mopy);
b) praniu wodnym z dezynfekcją odzieży fasonowej, koszul nocnych, pidżam, szlafroków, odzieży i bielizny operacyjnej zielonej, ubrań roboczych – mundurków;
c) praniu wodnym z dezynfekcją bielizny noworodkowej i niemowlęcej wraz z pieluchami;
d) czyszczeniu chemicznym odzieży, która ze względu na skład surowcowy nie może być poddana praniu wodnemu;
e) dezynfekcji chemicznej i termicznej;
f) suszeniu;
g) maglowaniu;
h) prasowaniu;
i) sortowaniu;
j) składaniu wzdłużno-poprzecznym bielizny płaskiej;
k) pakowaniu;
l) transporcie od i do Zamawiającego.
2. Usługa pralnicza odbywać się będzie na terenie pralni Wykonawcy.
3. Odbiór brudnej bielizny i dostarczenie czystej bielizny oraz innego asortymentu odbywać się będzie od godz. 7:00 do 9:00 co najmniej dwa razy w tygodniu ze Szpitala w Międzychodzie w ilości około 3.000 kg miesięcznie (Wykonawca zobowiązuje się do odbierania i dostarczenia przedmiotu usług własnym transportem).
4. Wykonawca zapewni organizacyjnie zachowanie stałości i ciągłości usług - w dniach wolnych od pracy pralni Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia ilościowego pościeli zastępczych na własny koszt w ilościach, wynikających z niezrealizowanej na skutek dni wolnych od pracy części usługi.
5. Przewóz bielizny zdezynfekowanej, czystej i wymaglowanej wykonywany jest przez Wykonawcę własnym środkiem
transportu do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
6. Środki transportu wykorzystywane do przewozu przedmiotu zamówienia będą dezynfekowane w sposób zgodny z wymogami sanitarno – epidemiologicznymi.
7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na okres trwania umowy 1 wózka transportowego do składowania czystej bielizny i odzieży, z możliwością swobodnego wjazdu do pomieszczenia z drzwiami o szerokości 90cm.
8. Wykonawca odpowiada za właściwy stan sanitarny wypranej bielizny i innego asortymentu:
a) bielizna skażona, stanowiąca zagrożenie dla zdrowia pracowników ma być przewożona w oddzielnych specjalnie znakowanych opakowaniach;
b) bielizna czysta podczas transportu do szpitala musi być zabezpieczona workami foliowymi i dodatkowo w pojemnikach zamkniętych lub workach płóciennych przeznaczonych do przewozu bielizny; bielizna czysta winna być posortowana w ww. pojemnikach/workach według nazw jednostek SPZOZ Międzychód;
9. Wykonawca zobowiązany jest do opisu technologii prania (tj. bariera higieniczna) z podziałem na strefę brudną i strefę czystą z uwzględnieniem:
- przebiegu procesu prania,
- wykazu stosowanych środków piorących i dezynfekujących dopuszczonych w szpitalnictwie i posiadające stosowne atesty Państwowego Zakładu Higieny, Instytutu Matki i Dziecka,
- środki piorące do prania bielizny noworodkowej, niemowlęcej i dziecięcej muszą posiadać pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka lub inną równoważną np. Centrum Zdrowia Dziecka,
- sposobu dozowania i nadzoru dozowania środków piorących i dezynfekujących,
- sposobu postepowania z bielizną zakażoną materiałem zakaźnym,
- sposobu postępowania z asortymentem, który należy zdezynfekować, a którego nie można poddać dezynfekcji w procesie prania wodnego tj. materacami, poduszkami, kocami, kołdrami,
- sposobu pakowania bielizny czystej, jej znakowania i transportu wraz z opisem sposobu odbioru bielizny brudnej,
- wzorów dokumentów odbioru bielizny z podziałem na ilości wagowe i asortyment stosowanych przez Wykonawcę.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie spełniała wymagania określone w SIWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą, tj. otrzyma największą ilość punktów w oparciu o podane kryteria oceny, a jej wybór zostanie zatwierdzony przez Dyrektora SPZOZ Międzychód.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Usługi odbierania prania

98315000-4 - Usługi prasowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278078,4 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 308520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 278078,4 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowo Handlowe „HYGEA” Czesław Golik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631179667

7.3.3) Ulica: SZKOLNA 21

7.3.4) Miejscowość: LUBASZ

7.3.5) Kod pocztowy: 64-720

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 278078,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.