eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguchwała › Dostawa wyposażenia "Laboratorium przygotowania proszków" - 2 szt. dygestoriów.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia „Laboratorium przygotowania proszków” – 2 szt. dygestoriów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT ENERGETYKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Ceramiki "CEREL" w Boguchwale

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00002058600053

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Techniczna 1

1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 17 87 11 700 , +48507465141

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@cerel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cerel.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytut Energetyki

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Prace badawczo-rozwojowe w zakresie ceramiki technicznej oraz wytwarzanie wyrobów dla przemysłu

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia „Laboratorium przygotowania proszków” – 2 szt. dygestoriów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48dfab83-4f96-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00496480

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00055940/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.16 Dostawa wyposażenia „Laboratorium przygotowania proszków” – 2 szt. dygestoriów.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Lotnicze Centrum Wdrożeń Ogniw Paliwowych oraz Nowoczesnych Ceramicznych Materiałów Konstrukcyjnych, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa I. Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka, Działanie 1.1. Wsparcie infrastruktury B+R jednostek naukowych.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400181/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 10/2022/PPv1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 269000 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 47000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dwóch (2) fabrycznie nowych dygestoriów z szafkami do przechowywania kwasów i zasad, zwanych dalej „urządzeniami” oraz przeprowadzenie szkolenia instruktażowego pracowników Zamawiającego.
Instruktaż, o którym mowa w punkcie powyżej, dotyczący zasad obsługi dostarczonego urządzenia, Wykonawca przeprowadzi w siedzibie Zamawiającego, w języku polskim. Montaż dygestoriów obejmuje ich podłączenie do istniejących przyłączy, takich jak kanał wentylacyjny, zasilanie elektryczne, gazowe i do wody. Oferowane urządzenia muszą być w najlepszym gatunku, jakości oraz pochodzić z bieżącej produkcji, a także posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające urządzenia do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Urządzenia zostaną odebrane na podstawie protokołu odbioru. Przy odbiorze zostanie sprawdzona funkcjonalność urządzeń. Niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, określonym w punkcie 4 SWZ, której nie da się usunąć; dawać będzie podstawę Zamawiającemu do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy oraz do naliczenia kary umownej, zgodnie z postanowieniami § 6. Projektu umowy (załącznik nr 3 do SWZ).Wymagane minimalne parametry urządzeń:
- Minimalne zewnętrzne wymiary urządzenia (w mm) 2300 mm (maks. 2450 mm) wysokość przy zamkniętym oknie; maks. 2760 mm wysokość przy otwartym oknie x 1200 mm (do maks.- 1300 mm) szerokość x 800 mm (maks. 960 mm) głębokość,
- Minimalne wymiary komory roboczej w mm 1200 szerokość x 650 głębokość x 1300 mm wysokość (wymiary wewnątrz),
- Min. 2 gniazda elektryczne 230 V,
- Blat roboczy – płyta ceramiczna lub żywica epoksydowa, z podniesionym obrzeżem,
- Chemoodporne ściany wewnętrzne komory roboczej,
- Przesuwane w pionie okno frontowe ze szkła bezpiecznego, otwierane do góry z przeciwwagą, z blokadą,
- Oświetlenie wbudowane w części sufitowej, wewnątrz komory roboczej,
- Podłączenie instalacji wodnej, gazowej (woda zimna 1 szt. gaz 1 szt.),
- Listwa armaturowa: minimum 1 x zawór wody, 2 x gniazdo elektryczne, 1 x zawór gazu,
- Wentylacja komory roboczej szczelinami górą i dołem,
- Komora robocza wyłożona materiałem chemoodpornym,
- Zawiera szafkę pod dygestorium wentylowaną, w całości z materiału chemoodpornego,
- Zawiera wentylator,
- W blacie znajduje się zlew polipropylenowy lub ceramiczny,
- Konstrukcja samonośna chemoodporna,
- Wysokość blatu roboczego od posadzki 90- 95 cm
Wyposażenie dodatkowe: - Dygestorium składa się z: części roboczej (komora robocza z systemem kolumn odciągowych, blatem ceramicznym lub z żywicy epoksydowej z podniesionym obrzeżem, przedniej ramy i oświetlenia (LED, wewnątrz komory roboczej) oraz przestrzeni pod blatem roboczym, zagospodarowanej szafką.
- System prowadzenia okna wykonany z materiałów chemoodpornych.
- Blat roboczy wykonany z ceramiki lub żywicy epoksydowej (monolityczny) ze zintegrowanym podwyższonym obrzeżem ze wszystkich stron (jednolity, bez jakichkolwiek łączeń), kształt blatu dostosowany do przekroju komory roboczej z maksymalnym wykorzystaniem powierzchni.
- Okno posiada system zapobiegający niekontrolowanemu opadaniu.
- Wentylator powinien dokonywać wymiany całej objętości powietrza w kabinie dygestorium minimum 20 razy na godzinę.
Wszelkie możliwe, dopuszczalne przez Zamawiającego tolerancje od podanych parametrów urządzeń, zostały określone punkcie 4 SWZ
Wymagany minimalny termin gwarancji na oferowane urządzenia powinien być zgodny z gwarancją producenta, jednak nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru, termin ten nie ma limitu godzin, bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania przez Strony protokołu odbioru. Okres bezpłatnej gwarancji, stanowi kryterium oceny ofert – na zasadach opisanych w punkcie 21 SWZ. W przypadku, gdy Zamawiający w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanych urządzeń powinny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. W zakresie przedmiotu zamówienia, oprócz dostawy urządzeń jest ich montaż, uruchomienie i przeszkolenie pracowników Zamawiającego. Szkolenie, o którym mowa w punkcie powyżej w zakresie zasad obsługi dostarczonego urządzenia, Wykonawca przeprowadzi w języku polskim, w siedzibie Zamawiającego. Miejsce realizacji: Instytut Energetyki Oddział Ceramiki CEREL ul. Techniczna 1, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie nieprzekraczalnym do 12 tygodni od daty zawarcia umowy. Ze względu na techniczną niemożliwość podania terminu realizacji umowy w tygodniach, Zamawiający podał go w przeliczeniu na dni, tj. 12 (tygodnie) x 7 dni= 84 dni. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dokładnym terminie dostawy, z wyprzedzeniem minimum 3 dni roboczych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42522000-1 - Wentylatory inne niż domowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31326,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31326,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VWR International Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832705185

7.3.3) Ulica: Limbowa

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-175

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38531,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w terminie nieprzekraczalnym do 12 tygodni od daty podpisania umowy. Tj. 12 tygodni x7 dni= 84 dni. taka wartość została wpisana w poprzedniej sekcji niniejszego formularza.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.