eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grabica › Rozbudowa i remont zbiorczej oczyszczalni ścieków w Grabicy, Gmina Grabica, powiat piotrkowski, woj. łódzkie



Ogłoszenie z dnia 2022-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i remont zbiorczej oczyszczalni ścieków w Grabicy,
Gmina Grabica, powiat piotrkowski, woj. łódzkie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grabica

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Grabicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647865

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grabica 66

1.5.2.) Miejscowość: Grabica

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-306

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@grabica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://grabica.biuletyn.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i remont zbiorczej oczyszczalni ścieków w Grabicy,
Gmina Grabica, powiat piotrkowski, woj. łódzkie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db12c3ca-3d88-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00496353

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029428/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Rozbudowa i remont zbiorczej oczyszczalni ścieków w Grabicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00364083/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3941023,47

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy i remontu oczyszczalni, polegającej na doposażeniu istniejącej oczyszczalni ścieków w Grabicy w dodatkowe urządzenia energio-mechaniczne, które umożliwią zwiększenie przepustowości oczyszczalni.
2. W ramach realizacji przedmiotowego zadania przewiduje się wykonanie m.in. następującego zakresu rzeczowego:
a) W ramach branży technologicznej:
 wykonanie demontażu istniejących urządzeń technologicznych,
 wykonanie montażu projektowanych urządzeń technologicznych,
b) w ramach branży remontowo – budowlanej:
 wykonanie robót przygotowawczych,
 wykonanie robót w ramach reaktora SBR-1,
 wykonanie robót w ramach reaktora SBR-2,
 wykonanie robót w ramach zbiornika nadawy osadu – zagęszczacza,
 wykonanie robót w ramach składowiska osadu odwodnionego,
 wykonanie robót dotyczących wiaty przy budynku socjalno – technicznym,
 wykonanie robót dotyczących budynku socjalno – technicznego,
 wykonanie robót dotyczących zbiornika na wapno.
c) w ramach branży elektrycznej:
 wykonanie robót elektrycznych dotyczących rozbudowy zbiorczej oczyszczalni ścieków,
 uruchomienie instalacji elektrycznej i AKPiA oraz systemu wizualizacji SCAD i monitoringu GPRS.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Dokumentacji projektowej (Projekcie budowlano - wykonawczym, Przedmiarze robót) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiących Załączniki do SWZ.
5. W RAMACH W/W ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO:
a) wykonania wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów.
b) zorganizowania zaplecza budowy,
c) zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom z udziałem osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy,
d) ubezpieczenia terenu budowy na własny koszt oraz od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z § 5 ust. 9 umowy niniejszej umowy,
e) dbania o porządek na terenie robót oraz utrzymania terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, w szczególności w czasie realizacji zadania, utrzymywanie pomieszczeń́ objętych budową i sąsiednich w należytym porządku, bez składowania zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
f) natychmiastowego usunięcia w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót,
g) zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót.
h) pokrycia kosztów związanych z bieżącą obsługą geodezyjną inwestycji w tym przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku gdy w/w znaki znajdują się na terenie realizacji robót.
i) wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art.3 ust. 3 pkt.22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą
o odpadach (tj. Dz. U. z 2020 poz. 797 z późn. zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2019 poz. 1396 z późn. zm.). W cenie ryczałtowej Wykonawca ma obowiązek uwzględnić odległość i koszt wywozu, składowania oraz utylizacji odpadów.
j) urządzenia technologiczne istniejące przeznaczone do demontażu w celu wymiany – po oczyszczeniu i zakonserwowaniu podlegają przekazaniu Zamawiającemu.
k) prowadzenia robót rozbiórkowych, montażowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47 poz. 401).
l) zaplanowania i przeprowadzenia wykonywania robót budowlano – montażowych w sposób umożliwiający utrzymanie ciągłości pracy oczyszczalni. Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń.
m) uzgadniania z Zamawiającym na bieżąco zakresu i kolejności robót;
n) wykonania rozruchu ostatecznego oczyszczalni ścieków po wykonaniu prac budowlano-montażowych zgodnie z wytycznymi, w tym pokrycia kosztów wykonania trzykrotnych badań potwierdzających wymaganą jakość ścieków oczyszczonych na wylocie, które potwierdzą spełnianie parametrów określonych w aktualnym pozwoleniu wodnoprawnym, które wykonane zostaną w akredytowanym laboratorium, w odstępach co najmniej 7-dniowych.
o) uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oczyszczalni.
p) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt odbudowy (renowacji) zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji;
q) nieodpłatnego przeszkolenia pracowników zatrudnionych na oczyszczalni ścieków, w zakresie obsługi i funkcjonowania rozbudowanego obiektu.
r) sporządzenia w dwóch egzemplarzach: instrukcji eksploatacji poszczególnych obiektów technologicznych oraz całej oczyszczalni, instrukcji p.poż i bhp oczyszczalni i przekazania ich Zamawiającemu w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego.
s) przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej po sprawdzeniu jej kompletności przez Inspektora Nadzoru, najpóźniej w terminie do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
t) sporządzenia i przekazania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do zasobów przez Powiatowy Ośrodek Geodezji (w 3 egzemplarzach) w terminie do 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
u) udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres wskazany w ofercie i wydłużenia okresu rękojmi za wady fizyczne do okresu równego gwarancji od dnia odbioru końcowego.

Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych
z realizacją zamówienia.
UWAGA! - Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów mediów, wykorzystanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowej inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

39350000-0 - Urządzenia do obróbki ścieków

45252130-8 - Wyposażenie zakładów odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4772400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4772400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4772400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-MARKO Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6172203910

7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 139

7.3.4) Miejscowość: Jarocin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

w zakresie robót konstrukcyjno – budowlanych i części robót ziemnych podanym w formularzu ofertowym


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4772400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.