eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub-Dobrzyń › Modernizacja stadionu OSIR w Golubiu-Dobrzyniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja stadionu OSIR w Golubiu-Dobrzyniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Golub-Dobrzyń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118566

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia 25

1.5.2.) Miejscowość: Golub-Dobrzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 566835411

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@golub-dobrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.golub-dobrzyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://golub-dobrzyn.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja stadionu OSIR w Golubiu-Dobrzyniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-874e8509-21e9-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00496191

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032527/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja stadionu OSiR

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00313340/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.5.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją stadionu Ośrodka Sportu i Rekreacji w Golubiu Dobrzyniu. Planuje się wykonanie pełnowymiarowego stadionu lekkoatletycznego V kategorii z boiskiem do piłki nożnej III ligi. Stadion lekkoatletyczny wyposażony zostanie w:
a) bieżnię 6 torów na okrężnej i 8 torów na prostej,
b) rzutnię do rzutu oszczepem 2 szt.,
c) rzutnię do rzutu dyskiem i młotem 1 szt.,
d) rzutnię do pchnięcia kulą 1 szt.,
e) skocznię do skoku o tyczce 1 szt.,
f) skocznię do skoku wzwyż 1 szt.,
g) skocznię do skoku w dal i trójskoku 1 szt.,
h) rów z wodą,
wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą tj. wykonanie ciągów komunikacyjnych w obrębie stadionu lekkoatletycznego, wykonanie ogrodzenia stadionu oraz roboty sanitarne i elektryczne.
2) Projektowany stadion będzie posiadał nawierzchnię syntetyczną:
a) typu pełny poliuretan (wykonaną w systemie tradycyjnym trójwarstwowym) – WARIANT I dokumentacji projektowej lub
b) prefabrykowaną kauczukową – WARIANT II dokumentacji projektowej,
natomiast projektowane boisko piłkarskie zlokalizowane wewnątrz bieżni posiadać będzie nawierzchnię naturalna trawiastą.
3) W zakres zamówienia wchodzi również wyposażenie stadionu lekkoatletycznego w sprzęt. Zestawienie niezbędnego wyposażenia stadionu lekkoatletycznego znajduje się w projekcie architektoniczno-budowlanym, stanowiącym załącznik do SWZ.
4) W zakres zamówienia wchodzi również przeniesienie boiska wielofunkcyjnego na sąsiednią działkę o nr ewid. 495/10, w taki sposób, aby możliwe było jego dalsze użytkowanie.
5) Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) wykonanie i ustawienie tablic informacyjnych, zgodnie z ustaleniami zawartymi na stronie Ministerstwa Sportu i Turystyki, oraz tablic wymaganych prawem budowalnym najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót budowlanych. Treść i lokalizacja tablic zostanie uzgodniona z Zamawiającym;
b) wykonanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej sporządzonej przez uprawnionego geodetę posiadającego uprawnienia zawodowe. Oddzielną powykonawczą dokumentację geodezyjną należy sporządzić dla przenoszonego boiska wielofunkcyjnego;
c) uzyskanie dla przedmiotowego obiektu – stadionu kategorii V – świadectwa dla obiektu lekkoatletycznego Polskiego Związku Lekkiej Atletyki wraz z niezbędną dokumentacją związaną z uzyskaniem tego świadectwa (Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z uzyskaniem dokumentu wraz z opłatą za jego wydanie. Koszty zapłaty za przedmiotowe dokumenty Wykonawca winien wliczyć w cenę);
d) opracowanie i przekazanie ogólnej i szczegółowej instrukcji wyposażenia oraz użytkowania nawierzchni kauczukowej lub poliuretanowej, posiadającej certyfikat WA (World Athletics);
e) opracowanie i przekazanie instrukcji nawożenia i pielęgnacji nawierzchni trawiastej boiska;
f) uzyskanie protokołu weryfikacji boiska/obiektu piłkarskiego przez Kujawsko-Pomorskie Związek Piłki Nożnej;
g) w przypadku negatywnej decyzji Polskiego Związku Lekkiej Atletyki i nieprzyznaniu dla przedmiotowego obiektu kategorii V wg klasyfikacji WA z winy Wykonawcy, Zamawiający uzna, że przedmiot umowy nie został wykonany w sposób prawidłowy i odmówi jego odbioru. W takim przypadku Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt w oparciu o protokół Polskiego Związku Lekkiej Atletyki (PZLA) i zawarte w nim uwagi dokona niezbędnych poprawek w celu ponownej oceny przez PZLA skutkującej uzyskaniem certyfikacji V kategorii PZLA wg klasyfikacji WA.
6) Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania modernizacji budynku przeznaczonego na sprzęt sportowy oraz czterech masztów w ramach projektu branżowego elektrycznego.
7) Przedmiot zamówienia winien być realizowany zgodnie z podstawowymi wymaganiami PZLA, dotyczącymi nawierzchni syntetycznych stosowanych na obiektach lekkoatletycznych, zatwierdzonych przez Zarząd PZLA Uchwałą nr 41/2020 z dnia 15.12.2020 r., obowiązującą od 01.01.2021 r. oraz procedurami i zasadami wydawania świadectw PZLA dla obiektów lekkoatletycznych, zatwierdzonych przez Zarząd PZLA Uchwałą Nr 43/2020 z dnia 15.12.2020 r. i obowiązuje od dnia 01.01.2021 r., ich zmianami, a także innymi przepisami obowiązującymi na dzień zakończenia inwestycji.
8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanową:
a) dokumentacja projektowa wraz z załącznikami,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
c) zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 11.03.2021 wraz zaświadczeniem Starosty Golubsko-Dobrzyńskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu z dnia 30.03.2021 r. znak: AB.6743.100.2021.ACH,
d) specyfikacja warunków zamówienia wraz z projektem umowy.
9) Szczegółowe obowiązki Wykonawcy ostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
10) Kosztorysy ofertowe, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ oraz przedmiary, stanowiące załącznik nr 10 do SWZ, dołączone są wyłącznie pomocniczo w celu sporządzenia kalkulacji własnej. Wykonawca powinien pamiętać, bez względu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis każdej pozycji i/lub wyjaśnienie, że cena przedstawiona w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze.
11) Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków funduszu rozwoju kultury fizycznej zadania inwestycyjnego w ramach programu „Sportowa Polska – edycja 2021” i podlega rygorom wynikającym z tego tytułu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212224-2 - Roboty budowlane związane ze stadionami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

37415000-0 - Sprzęt lekkoatletyczny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12398000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12450998,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12398000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAMEX Obiekty Sportowe SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252218385

7.3.3) Ulica: Idzikowskiego 16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-710

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty: elektryczne, sanitarne, ogólnobudowlane, ogrodzenie, wyposażenie sportowe.
Nazwy podwykonawców nie są jeszcze znane


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12398000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.