eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziejowice › Przebudowa drogi gminnej lokalnej /wewnętrznej/ w ciągu ul. Sienkiewicza, Al. Lipowej w miejscowościach Radziejowice, Radziejowice - Parcel i Kuranów



Ogłoszenie z dnia 2022-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej lokalnej /wewnętrznej/ w ciągu ul. Sienkiewicza, Al. Lipowej w miejscowościach Radziejowice, Radziejowice - Parcel i Kuranów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radziejowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148414

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kubickiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Radziejowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-325

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@radziejowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://radziejowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej lokalnej /wewnętrznej/ w ciągu ul. Sienkiewicza, Al. Lipowej w miejscowościach Radziejowice, Radziejowice - Parcel i Kuranów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab27e80f-359d-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00496065

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036453/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa drogi gminnej lokalnej w ciągu ul. Sienkiewicza, Al. Lipowej w miejscowości Radziejowice-Radziejowice Parcel

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00351467/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.7.2022.DJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej lokalnej w ciągu ul. Sienkiewicza, al. Lipowej
w miejscowościach Radziejowice, Radziejowice Parcel i Kuranów, gmina Radziejowice, powiat
żyrardowski, od km 0+000 do km 1+950,67, ETAP I i III.
2. Zamówienie współfinansowane jest z Programu: Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji
Strategicznych.
3. Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przebudowę drogi gminnej lokalnej w ciągu ul. Sienkiewicza, al. Lipowej w miejscowościach
Radziejowice, Radziejowice Parcel i Kuranów, gmina Radziejowice, powiat żyrardowski, od km 0+000
do km 1+950,67, ETAP I i III;
2) przebudowę istniejącego wlotu ul. Sienkiewicza do skrzyżowania z drogą powiatową nr 4713W – ul.
Główna;
3) przebudowę skrzyżowań z drogami gminnymi i wewnętrznymi;
4) przebudowę konstrukcji jezdni;
5) budowę zatok postojowych oraz chodników;
6) budowę i przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych;
7) budowę przepustów oraz przebudowę odwodnienia pasa drogowego;
8) budowę oświetlenia drogowego;
9) wykonanie terenów zieleni;
10) wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego.
4. Zamawiający informuje, że na odcinku drogi od km 0+417,66 do km 1+950,67, realizowana będzie
inwestycja budowy sieci gazowej wraz z przyłączami. Lokalizacja w/w urządzeń stanowi załącznik nr 8
do niniejszej SWZ.
Planowany termin realizacji inwestycji budowy sieci gazowej wraz z przyłączami wynosi do 31.08.2023
r. Wykonawca realizujący przedmiotowe zamówienie jest zobowiązany uwzględnić powyższe w
harmonogramie rzeczowym realizacji niniejszego zamówienia.
W przypadku niezachowania powyższego terminu zostanie sporządzona odpowiednia korekta do
harmonogramu realizacji niniejszego zamówienia
Obowiązki wykonawcy / inwestora budowy sieci gazowej:
1) Urządzenia biegnące w poprzek pasa drogowego będą posadowione prostopadle do osi drogi,
wykonane metodą przecisku i umieszczone w rurze osłonowej.
2) Pas drogowy będzie przywrócony do stanu pierwotnego.
3) W przypadku kolizji sieci gazowej z elementami pasa drogowego podczas budowy, wykonawca sieci
na własny koszt dokona przełożenia lub zabezpieczenia urządzeń.
4) W przypadku budowy lub przebudowy drogi i stwierdzeniu kolizji wybudowanej sieci gazowej z
projektowanymi elementami pasa drogowego właściciel sieci zobowiązany będzie do przełożenia jej
na własny koszt.
5) Realizacja i koszt budowy sieci gazowej oraz odtworzenie nawierzchni w pasie drogowym związanych
z wykonaniem sieci ponosi inwestor budowy tej sieci.
6) W przypadku konieczności odtworzenia nawierzchni w pasie drogowym będzie obowiązek
przedłożenia wyników zagęszczenia gruntu.
5. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zapewni pełną obsługę geodezyjną inwestycji, w tym
wytyczenie i inwentaryzację powykonawczą.
6. Wykonawca realizując zamówienie będzie wykonywał roboty w sposób jak najmniej uciążliwy i kolizyjny
dla mieszkańców.
7. Szczegółowy zakres robót, w tym wymagania dotyczące jakości materiałów oraz wykonania robót zawarte
są w Dokumentacji Technicznej, stanowiącej załącznik nr 7 SWZ, na którą składają się w szczególności:
1) Projekty budowlano-wykonawcze;
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB);
3) Przedmiary robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5074598,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6642000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5074598,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Granar Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252432090

7.3.3) Ulica: ul. Sady Żoliborskie 3/137

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-770

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5074598,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.