Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie ogólnodostępnych miejsc aktywności plenerowej na terenie Dzielnicy Bielany
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie ogólnodostępnych miejsc aktywności plenerowej na terenie Dzielnicy Bielany2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef1d4cf8-7494-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00495903
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015417/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Utrzymanie ogólnodostępnych miejsc aktywności plenerowej na terenie Dzielnicy Bielany
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00477792/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art.214 ust.1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych
Uzasadnienie prawne:
a) Zamówienie zostanie udzielone, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego tj. 18.02.2022 r., dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, tj. Baobab Brandys Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Swarzewskiej 50 lok. 2, kod 01-821 Warszawa.
b) Możliwość udzielenia zamówienia została przewidziana w Sekcji IV pkt 4.2.13) Ogłoszenia oraz 4.2.14) Ogłoszenia o zamówieniu (Ogłoszenie nr 2021/BZP 00341436/01 z dnia 2021-12-31) i w pkt 10 SWZ dla zamówienia podstawowego gdzie Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, określając zakres zamówienia oraz warunki na jakich zostanie udzielane;
Z uwagi na ograniczenia tekstowe dalsza treść uzasadnienia znajduje sie w informacjach dodatkowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.49.2022.AGO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 199995,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia polega na powtórzeniu podobnych usług, co w zamówieniu podstawowym i jest zgodne z jego przedmiotem, tj. utrzymaniu, kontroli, naprawie, konserwacji wyposażenia placów zabaw, siłowni plenerowych i innych stref rekreacyjnych będących w administrowaniu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom oraz utrzymania obiektów w czystości i estetyce.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
a) opis przedmiotu zamówienia;
b) formularz cenowy;
c) projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245994,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245994,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245994,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAOBAB BRANDYS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL1182210398
7.3.3) Ulica: Swarzewska 50 lok. 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-821
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
konserwacja/serwisowanie urządzeń zabawowych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245994,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
c) Zamówienie polega na bieżącym utrzymaniu, kontroli, naprawie, konserwacji wyposażenia placów zabaw, siłowni
plenerowych i innych stref rekreacyjnych będących w administrowaniu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, a zatem polega na
powtórzeniu oraz zwiększeniu krotności podobnych usług zdefiniowanych w zamówieniu podstawowym i jest zgodne z jego
przedmiotem;
d) Wartość szacunkowa udzielanego zamówienia wynosi 199 995,76 złotych netto. Wartość zamówienia nie przekracza
wartości, która została przewidziana przy udzielaniu zamówienia podstawowego. Całkowita wartość zamówienia została
uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Lędziny w 2024 r.
- Wykonanie fizycznych kopii eksponatów druków i rękopisów na wystawę stałą MHP
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- Usługa sprzątania Targowisk Miejskich przy ul. Kąpielowej i przy ul. Lotników w Żarach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.