Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00506727/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-20
- 2023/BZP 00117261/01 - Wynik z dnia 2023-03-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy rękawic jednorazowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Myślenicach
1.3.) Oddział zamawiającego: spzozmyslenice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000300570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 2
1.5.2.) Miejscowość: Myślenice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpitalmyslenice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalmyslenice.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy rękawic jednorazowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-347d157c-79a9-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00495783
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00149738/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Rękawice
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.szpitalmyslenice.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalmyslenice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarto w swz
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Myślenicach, 32-400 Myślenice, ul. Szpitalna 2. Pełna treść w swz
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 48/TP/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rękawice jednorazowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy cito
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) Próbki fizyczne:- poz. 1, 2 – po 2 pary,
- poz. 3 – 1 para,
- poz. 4 – po 1 op. z rozmiaru.
Uwaga: próbki fizyczne nie podlegają uzupełnieniu,
Sposób dostarczenia próbek: Próbki należy dostarczyć do zamawiającego ( dziennik podawczy) najpóźniej do ustalonego dnia i godziny składania ofert w zapakowanych kopertach, oznaczonych ,,Próbki do postępowania nr 48/TP/22” i ,,Nie otwierać przed terminem składania ofert”. Próbki są bezzwrotne.
2) Karty katalogowe zawierające dane techniczne dla każdej z pozycji.
3) sprawozdanie z badań wystawione przez jednostkę niezależną lub notyfikowaną nie starsze niż z 2016 roku potwierdzające przebadanie na:
- przenikanie wirusów wg. ASTM F1671 (pozycje o numerach: 1, 2,4 )
- krwi syntetycznej wg ASTM F1670 ( pozycje o numerach 1,2,4 )
4) Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane wyroby medyczne spełniają wymagania zasadnicze dla wyrobów medycznych, lub deklaracja zgodności z dyrektywą 93/42/EWG lub wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych.
5) dla poz. 4. oświadczenie Wykonawcy, że rękawice dopuszczone są do kontaktu z żywnością i do pracy cytostatykami
Uwaga: karty katalogowe, sprawozdania oraz oświadczenia podlegają uzupełnieniu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) Próbki fizyczne:- poz. 1, 2 – po 2 pary,
- poz. 3 – 1 para,
- poz. 4 – po 1 op. z rozmiaru.
Uwaga: próbki fizyczne nie podlegają uzupełnieniu,
Sposób dostarczenia próbek: Próbki należy dostarczyć do zamawiającego ( dziennik podawczy) najpóźniej do ustalonego dnia i godziny składania ofert w zapakowanych kopertach, oznaczonych ,,Próbki do postępowania nr 48/TP/22” i ,,Nie otwierać przed terminem składania ofert”. Próbki są bezzwrotne.
2) Karty katalogowe zawierające dane techniczne dla każdej z pozycji.
3) sprawozdanie z badań wystawione przez jednostkę niezależną lub notyfikowaną nie starsze niż z 2016 roku potwierdzające przebadanie na:
- przenikanie wirusów wg. ASTM F1671 (pozycje o numerach: 1, 2,4 )
- krwi syntetycznej wg ASTM F1670 ( pozycje o numerach 1,2,4 )
4) Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane wyroby medyczne spełniają wymagania zasadnicze dla wyrobów medycznych, lub deklaracja zgodności z dyrektywą 93/42/EWG lub wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych.
5) dla poz. 4. oświadczenie Wykonawcy, że rękawice dopuszczone są do kontaktu z żywnością i do pracy cytostatykami
Uwaga: karty katalogowe, sprawozdania oraz oświadczenia podlegają uzupełnieniu.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
9. Dokumenty składane wraz z ofertą1) Na ofertę składają się:
• Formularz oferty - załącznik nr 2 do swz, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (elektronicznym),
• Wypełniony zgodnie z instrukcją formularz cenowy załącznik nr 1 ze szczegółowym opisem oferowanego asortymentu,
• Pełnomocnictwo, o ile dotyczy,
• Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu.
• Inne oświadczenia, jeśli wynikają z formy składanej oferty (np. oświadczenie uczestników konsorcjum o poddziale obowiązków, zobowiązanie do udostępnienia zasobów, itp]
• Karty katalogowe zawierające dane techniczne dla każdej z pozycji.
• sprawozdanie z badań wystawione przez jednostkę niezależną lub notyfikowaną nie starsze niż z 2016 roku potwierdzające przebadanie na:
- przenikanie wirusów wg. ASTM F1671 (pozycje o numerach: 1, 2,4 )
- krwi syntetycznej wg ASTM F1670 ( pozycje o numerach 1,2,4 )
• Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane wyroby medyczne spełniają wymagania zasadnicze dla wyrobów medycznych, lub deklaracja zgodności z dyrektywą 93/42/EWG lub wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych.
• dla poz. 4. oświadczenie Wykonawcy, że rękawice dopuszczone są do kontaktu z żywnością i do pracy cytostatykami.
Uwaga: karty katalogowe, sprawozdania oraz oświadczenia podlegają uzupełnieniu.
• Próbki fizyczne:
- poz. 1, 2 – po 2 pary,
- poz. 3 – 1 para,
- poz. 4 – po 1 op. z rozmiaru.
Uwaga: próbki fizyczne nie podlegają uzupełnieniu,
Sposób dostarczenia próbek: Próbki należy dostarczyć do zamawiającego ( dziennik podawczy) najpóźniej do ustalonego dnia i godziny składania ofert w zapakowanych kopertach, oznaczonych ,,Próbki do postępowania nr 48/TP/22” i ,,Nie otwierać przed terminem składania ofert”. Próbki są bezzwrotne.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
4) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (oferta wspólna, np. konsorcjum firm).W takim przypadku:
• Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty wykonawcy składają (każdy z uczestników oddzielnie) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania.
• Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
W pozostałym zakresie zgodnie z pzp i ppu
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z PZP i ppu7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-22 12:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalmyslenice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-22 13:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-20
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Dostawy endoprotez
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Głogoczów (przysiółek Działy) na dług. 746m zlokalizowanej na działce nr 226 obr. Głogoczów, gm. Myślenice
- Dostawa nowego specjalnego lekkiego samochodu ratowniczo-rozpoznawczego na podwoziu z napędem 4 x 4 dla GPR OSP Myślenice
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w Gminie Myślenice
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi wyrobów medycznych i środków biobójczych - 11 części
- Dostawy środków czystości.
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych, czyściwa, worków na śmieci i rękawiczek do Dolnośląskiego Parku Innowacji i Nauki S.A z podziałem na dwa zadania.
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.